Bambi schreef:Geloof weet vaak meer dan de wetenschap
Als je ziet dat de wetenschap nog steeds niet verder gekomen is dan kankercellen vermoorden, door alle cellen te vermoorden, terwijl ook nog steeds alle mogelijke redenen aangevoerd worden, om te verklaren waarom mensen kanker krijgen, heb ik weinig hoop in DIE wetenschap
Het spijt me zeer, maar geloof geneest ook geen kankers. En er wordt hard gewerkt aan kankerbehandelingen; ze werken nu al met nanobots die heel gericht cellen kunnen aanvallen.
Dus die C14 methode, die dan moet bepalen hoelang iemand dood is, aan de hand van de hoeveelheid koolstof en dan moet berekenen hoelang die koolstof in die vondst heeft gezeten, terwijl er vele (omgevings)factoren zijn die dat beïnvloeden, heeft bij mij net zo weinig vertrouwen, als de wetenschap die kankercellen bestudeert. Daar kijken ze ook niet naar alle factoren, maar met net zo'n kokervisie
Wat ik altijd zo vreemd vind, is dat men er van uitgaat dat die C14-experts niet op de hoogte zijn van al die factoren. Terwijl een expert de eerste is die zal zeggen dat een sample niet bruikbaar is. Maar als de expert zegt dat het wél bruikbaar is, dan weet deze persoon blijkbaar welke factoren van invloed zijn en welke niet en of het resultaat betrouwbaar is of niet.