Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 jun 2016 20:56

Vandaag moesten we naar de HAP en kinderarts omdat Micha koorts heeft. Maar waar ik van schrok was zijn gewicht :shock: Hij werd geboren met een gewicht van 4720 gram, is nu 9 weken oud en zijn gewicht was daar 7010 gram :shock: :shock:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 13 jun 2016 06:19

MissF schreef:Wat gaat het snel TJ! Inderdaad, een jongste moet lekker rustig aan doen ;) Dat herken ik wel een beetje. Jorrik is lichamelijk gewoon erg snel, hij zit regelmatig boven op de eettafel of op het aanrecht, zo onhandig. Eerder konden de anderen gewoon aan tafel dingen doen waar hij niet aan mocht komen, maar dat is over. Voor Frederiek heb ik voor haar verjaardag maar een oud schooltafeltje met stoeltje gekocht, en die roze geverfd, zodat ze dan boven kan gaan kleuren. Ze wordt er zo geïrriteerd van, dat Jorrik steeds alles afpakt of een kras over haar plaat zet.
Ook op het kdv hebben ze hun handen vol aan hem. Ze hebben aan elke groep een kleine speelplaats met zandbak. Daaromheen staan hekken, met een poort er in, die zijn nog best hoog. Buiten die hekken is het grote plein, waar de oudere kinderen wel eens spelen. Pas bleek dat Jorrik was ontsnapt, hij was gewoon over het hek geklommen en was heerlijk op het grote plein aan het spelen. De juf was waarschijnlijk net even naar binnen gelopen om iets te pakken en dan is hij al weg. Ik vind het niet erg dat hij nog een poos slaapt elke middag ;)


Wat leuk zo'n oud schooltafeltje. Wat een ondernemend mannetje die Jorrik ;-). Kan me heel goed voorstellen dat je het fijn vind dat hij s'middags nog slaapt. Heerlijk.

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 13 jun 2016 06:33

@TJ
Hoe is het nu met Micha? In elk geval beterschap.
Hij gaat met de groei in elk geval goed... nog even en dan haalt hij onze bijna 9mnder in :mrgreen: . (die weegt ff 8 kilo)

@Meribel
Dat hoor ik echt veel meer om mij heen.
De oudste "groot kijken" en de jongste klein willen houden.

Ik wilde de oudste ook wel ff klein houden, maar ja... eigen willetje ofzo ha ha.
En de jongste... pffffff :-oo

@Jaccootje
Alles is waarschijnlijk een kwestie van referentiekader etc., maar ik vind jullie beiden wel lang hoor :wink:
Maar ben zelf "maar" 1.64.

@Evelien
Wat fijn dat de uitslagen binnen zijn.
Hopelijk kunnen jullie nu voor en met S werken aan een goede oplossing.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 13 jun 2016 12:37

Hoe is het met je Evelien? Fijn dat de uitslagen binnen zijn! Dan kun je tenminste vooruit kijken.
Hoe is het met Micha tj? Knapt hij weer op?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 13 jun 2016 14:07

@MissF, met mezelf gaat het slecht. Het is echt overleven. Geen vooruitzicht op woonruimte en dat maakt het ook zwaar. Ik kan S. niet naar school brengen en/of ophalen. En dat doet pijn, het gemis van S. omdat hij bij zijn vader zit. Geen co-ouderschap. Dat alles vanwege de afstand. Dus mijn toekomst ziet er ineens heel anders uit dan 8 maanden geleden.

Maar wel fijn dat we nu wel voorruit kunnen kijken voor S. Waarschijnlijk na de zomervakantie naar een andere school.
Laatst gewijzigd door Evelien op 24 jun 2016 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Dippie » 13 jun 2016 14:26

Goeie evelien, wat heftig!!
Woont je ex nog in jullie 'oude' huis? En werkt hij niet dan, nu hij heel de week dus de zorg voor S heeft? Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, maar is er echt geen andere oplossing? Het kan toch niet zo zijn dat als je gaat scheiden, je als moeder ook geen mogelijkheid meer hebt om voor je kind te zorgen?
Hoevaak zie je S nu dan?
En hoever woont hij bij je vandaan?
Lijkt me ook erg moeilijk voor S, heel de scheiding natuurlijk, maar ook nu jii dus eigenlijk helemaal geen mogelijkheid hebt om voor hem te zorgen.
Ik hoop dat er toch snel een lichtpuntje voor jullie komt en S 'gewoon' weer bij jou kan komen wonen! Sterkte!

Verder gaat hier alles zn gangetje, geen gekke dingen gelukkig.

Hoenis het met Micha TJ? Niks ernstigs hoop ik?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 13 jun 2016 14:49

@ Evelien: heel veel sterkte!!! Wat voor woonruimte zoek je? (prijs, soort plek etc?), ik neem aan dat je in (omgeving) A zoekt? Waar je ook eerst woonde? (je mag me evt pb en, ik zal m'n oren/ogen open houden..ik woon daar ook in de buurt.)

Hoe is het met de andere (zieke) kindjes?

Hier 1e dag verlof....zonder kinds...die zijn een dagje bij opa en oma...dus lekker tijd om voor mezelf te rommelen. Het is hier deze week vakantie (een tussendoorweekje) en dan nog 3 weken en dan alweer zomervakantie...pff tijd vliegt.

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 13 jun 2016 15:33

Dat is wel heel naar Evelien. Je zocht in de omgeving van Amersfoort toch? Ik kom niet uit die regio, helaas.En als je een eigen plek hebt, anders dan de caravan, kun je dan wel voor je zoon zorgen? Of moet hij sowieso bij je man blijven?
Hoe dan ook, heel heftig. Veel sterkte!!!

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Chaya » 13 jun 2016 15:58

Evelien schreef:@MissF, met mezelf gaat het slecht. Het is echt overleven. Geen vooruitzicht op woonruimte en dat maakt het ook zwaar. Ik kan S. niet naar school brengen en/of ophalen. En dat doet pijn, het gemis van S. omdat hij bij zijn vader zit. Geen co-ouderschap. Dat alles vanwege de afstand. En ik denk dat ik nog wel een jaartje of 5/6 in de caravan zit. Dus mijn toekomst ziet er ineens heel anders uit dan 8 maanden geleden.

Maar wel fijn dat we nu wel voorruit kunnen kijken voor S. Waarschijnlijk na de zomervakantie naar een andere school.

Hoi Evelien, is er geen vakantiepark waar je bijvoorbeeld een chaletje kunt huren, dat is meestal iets goedkoper dan een stenen of houten huisje.
Of een kamer met gebruik van keuken, net als studenten dat doen?
Moet het persé Amersfoort zijn, of mag het ook in de naaste omgeving?
Heel misschien komt er binnenkort een kamer vrij in Ede, weet ik.
Voor nu kan ik je alleen maar sterkte toewensen.
Heel verdrietig voor je.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 13 jun 2016 16:02

Wat naar Evelien :( Lukt het niet om woonruimte te vinden omdat je geen huurhuis toegewezen krijgt of financieel dat het niet haalbaar is, een ander huis? Echt zo vervelend voor je. Misschien via kerkkrantjes? Ergens een bakhuisje ofzo?
Sterkte joh!

Em, de tijd vliegt!
Inderdaad ook bijna zomervakantie, ik was net de kalender aan het invullen, en toen telde ik nog 4 weken tot de zomervakantie, inclusief deze week. Hier gaan ze de eerste en laatste week naar de BSO, mijn man is 4 weken vrij en ik 2. Jorrik gaat gewoon alle weken naar het kdv, op onze 2 weken vakantie na. Hij geniet daar zo erg, en ik ben zo blij dat het daar goed gaat, dat we hem maar in het ritme houden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 13 jun 2016 16:07

Thankss.

Ik kan er op in gaan maar ik ben op zoek naar woonruimte voor mezelf IN A'sfoort. Met minimaal 1 a 2 slaapkamers. Alles voor mezelf.
Als ik een huisje heb dan kan ik co-ouderschap krijgen. En kunnen we de zorg delen ipv dat ik S. om het weekend heb en 1 middag in de week.
Laatst gewijzigd door Evelien op 24 jun 2016 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 13 jun 2016 16:11

@MissF, nou ik kan niet meer huren dan 700 euro per maand (het liefst inclusief maar mag ook exclusief). Dit omdat ik dan huurtoeslag kan krijgen. Omdat ik pas een paar maand ingeschreven sta bij de woningbouwvereniging kan het nog wel jaren duren voor ik in aanmerking kom.
Er is gewoon een tekort aan sociale huurwoningen. Wat ik wel weet is dat ze in de stad een kantoorpand nu helemaal aan het ombouwen zijn, binnen de sociale sector.
Laatst gewijzigd door Evelien op 24 jun 2016 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 jun 2016 16:13

Evelien wat ontzettend heftig zeg! Sterkte !

Micha is alweer aan het opknappen! Hij had zaterdag al koorts en zondagochtend was het 38,5.. dus toen moesten we toch langskomen om hem te laten controleren. Ze nemen bij baby's liever het zekere voor het onzekere. Hij heeft ws gewoon hetzelfde virus als wat Matteo en Manoël begin vorige week hadden.. advies is dus gewoon uitzieken

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 13 jun 2016 16:32

Een virtuele knuffel voor jou Evelien!! Ik heb er geen woorden voor maar wat heftig!

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 13 jun 2016 19:00

Is dit iets?

http://www.huurwoningen.nl/foto/amersfo ... tierslaan/

http://www.huurwoningen.nl/foto/amersfo ... ideliohof/

Waarschijnlijk heb je die zelf ook al gezien.........
Ik snap dat je niet graag tussen vakantiegangers wil zitten straks.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten