Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 24 apr 2016 20:35

ik denk dat met niet kunnen bedoeld wordt dat het 'uit de mode' is Dippie ;-)

Wij willen een trampoline aanschaffen. Iemand tips waar we op moeten letten? :)
De tuin is nog niet af, dus we hebben nog geen uitgesproken voorkeur voor ingraven of een trampoline op poten. Alles is dus nog mogelijk wat dat betreft ;-)

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Dippie » 24 apr 2016 21:50

Jannoek schreef:ik denk dat met niet kunnen bedoeld wordt dat het 'uit de mode' is Dippie ;-)

Wij willen een trampoline aanschaffen. Iemand tips waar we op moeten letten? :)
De tuin is nog niet af, dus we hebben nog geen uitgesproken voorkeur voor ingraven of een trampoline op poten. Alles is dus nog mogelijk wat dat betreft ;-)



Oh haha, ik lees het nu nog een keer en had het net dus verkeerd opgevat :D
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 25 apr 2016 07:29

Wij hebben al een paar jaren een trampoline. Volgens mij zakken de goedkopere snel door, althans dat hoorden wij van vrienden die al hun 3e trampoline hadden. Wij hebben een paar jaar geleden gekozen voor een duurdere en ze springen er dagelijks op. Onze trampoline is niet ingegegraven, maar wel met een groot net erom heen. Ze srpingen er weer dagelijks op.

Ik lees hier voor het eerst dat de deksels van de mepalbekers niet in de vaatwasser mogen. 8-[ Bij ons gaan er dagelijks 6 deksels de vaatwasser in en de bekers lekken nooit.

Afgelopen week heb ik trouwens leggings gevonden bij de shoeby. Ik was nog nooit binnen geweest, maar deze leggings zijn prima, lang en smal en een leuk werkje, randje etc.

@ duschka
Als ik jouw posts lees, kom ik elke keer tot de conclusie dat wij zo anders in de opvoeding staan. :lol:
Geen schoenen aanwillen als ze rond de 3 jaar zijn, komt hier ook wel eens voor, alleen ik koop dan geen nieuwe. Als er geen andere keuze is en ze op hun sokken of blote voeten meemoeten dan kiezen ze snel eieren voor hun geld.
Al moet ik wel zeggen dat wij 2 keer per jaar met het hele koor naar een ( duurdere) schoenwinkel gaan om ze te passen. Ik koop nooit ongepaste schoenen. De ene heeft hele smalle voet ( merk clic valt ook heel smal), andere hele brede met hoge wreef. Voeten die ineens gegroeid zijn. Ik wil ze graag aanzien en advies hebben over de schoenen, zodat ik zeker weet dat de schoenen goed zitten.

bakvis
Mineur
Mineur
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jun 2010 15:58

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor bakvis » 25 apr 2016 08:01

@trampoline...hier eentje van v. Cranenbroek, gaat al ruim 6 jaar mee. dagelijks gebruik(door 5 kids), staat zomer en winter buiten.
we hebben gekozen om m niet in te graven. natuurlijk wel een net eromheen. Hij heeft al diverse keren op een andere plek gestaan; net hoe t t het beste uitkomt. Staat nu al twee jaar in de voortuin.

lekker vakantie nu...2 weken!! Heerlijk!! hopen dat het weer een beetje opknapt!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 apr 2016 09:43

hier een trampoline van de karwei.. Staat al voor het 6e jaar. Is ingegraven, wordt bij droog weer altijd gebruikt door 3 kinderen tegelijk.

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor 654321 » 25 apr 2016 09:47

Duschka schreef:Helaas wil ze ook de schoenen niet dragen die ik kocht. Mmm waarom heb ik niet ff gecheckt alvorens te kopen? Ik weet toch dat ze zo kieskeurig is ](*,)


Haha. Dat zou mij ook niet overkomen, nee.... :wink:
Wie is daar 'de baas' in huis....?

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 25 apr 2016 10:31

Wij hebben een trampoline via marktplaats. Staat nu 2 jaar, het net is niet zo netjes meer, die moeten we wel een keer vervangen.
Wij graven hem juist niet in, en als ik dat wel zou doen, dan altijd alsnog een net eromheen. Ooit sprong ik eens op zo'n ingegraven trampoline, en dan per ongeluk op de stenen ernaast, dat doet ontzettend zeer als je net verkeerd terecht komt, omdat je dan te vroeg landt, zeg maar. Ik vind het een beetje 'schijnveiligheid'.
Maar ingraven doen we toch niet, omdat onze tuin nog niet definitief is, dus we willen hem af en toe kunnen verplaatsen als het nodig is.

Doppen niet in de vaatwasser wist ik ook niet, oei. Tot voor kort hadden wij geen vaatwasser, ik merk wel dat de bekers nu erg lelijk worden, nu ze wel in de vaatwasser gaan, heel vaal. Maar ach, dat maakt verder niet uit natuurlijk. Frederiek is haar 'Hello Kitty' toch niet meer zo mooi, daar vindt ze zichzelf te oud voor worden :D
Dat verbaasd me sowieso, hoe groot ze geworden is sinds ze op school zit. Mooi om te zien :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 25 apr 2016 11:12

654321 schreef:
Haha. Dat zou mij ook niet overkomen, nee.... :wink:
Wie is daar 'de baas' in huis....?


mijn opvoedstijl komt ook zeker niet overeen met Duschka maar dit is heel herkenbaar.

Ik maak ook echt geen herrie over kleding of schoenen, ze doen maar lekker aan wat ze zelf willen, als het maar heel en schoon is.
Ook mijn drie jarige, die heeft een regenlaars periode gehad, absoluut niets anders aan. Nou ja, het zal wel lekker hebben gezeten.
ik heb een vriendin en die koopt voor haar dochter al dat franchise spul van de zeeman met prinsessen en kitty's en weet ik veel. Het is niet mijn stijl maar ik krijg weleens een zak kleren en dan ben ik gewoon dankbaar dat ik kleren krijg. Scheelt toch weer. Ze mogen dan gewoon uitzoeken wat ze willen. Als zij het mooi vinden, vind ik het prima. En dat is dus een tijdje heel extreem Disney geweest :D
vanzelf willen ze dat niet meer.
mijn oudste die wil helaas alleen maar saaie nietszeggende spijkerbroeken en truitjes waar niets op staat en zoveel mogelijk stretchstof. Wel heel goedkoop. oja en loopt eigenlijk zodra het weer het toelaat op crocs, liefst zonder sokken. Alles wat maar enigszins irriteert of strak zit kan ze niet tegen.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 25 apr 2016 11:13

mijn tweede die heeft ooit van die oorwarmers gekregen van haar opa die ze niet meer afdeed. ( toen was ze 4 ) ( ze waren gewoon bedoeld voor de winter natuurlijk )
Tot de juf vond dat het echt te warm werd in de klas voor oorwarmers.
maar dochter die vond het 'lekker rustig' zei ze. Thuis heeft ze er heel lang mee gelopen :lol:

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 25 apr 2016 11:16

Ik vind ingegraven mooier er uit zien maar het lijkt mij minder veilig ook juist ;-)
Bij ons is de grond (klei) vaak ook heel nat na een regenbui, denk dat dat ook niet heel bevorderlijk is voor een trampoline.

Thanks voor de tips in elk geval! Veel mensen met een trampoline ;-)

Hier is J voor de weet ik hoeveelste keer ziek. Gisteren derde keer in een maand bij de HAP ](*,) , hopelijk knapt hij nu snel op, hij was/is enorm benauwd in combi met koorts.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 25 apr 2016 11:24

ingegraven ziet er zeker mooier uit maar je moet bedenken dat ;
- het is veel duurder, want het is veel werk om het in te graven en wat doe je met al dat zand wat je weggraaft? moet je betalen ( hier in de randstad )
- je kan hem niet meer verplaatsen, of weghalen als je je tuin nodig hebt voor een feestje.
- er komt een moment, ooit, dat de kinderen groot zijn. Wil je dan nog steeds een trampo? Wil je hem dan gewoon weg, of maak je daar een vijvertje?


nou ja, mijn tuintje is helaas te klein voor de allerkleinste trampoline die bestaat, dus waar heb ik het over, maar ingegraven vind ik ook wel het mooist staan hoor.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Stip » 25 apr 2016 11:37

Hier ook een trampoline op poten met net. Een ware hit, eigenlijk elke dag zijn ze er wel op te vinden. Wij breken de trampo af voor de winter en bouwen em in het voorjaar weer op. Dat is wel het voordeel van niet ingegraven.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 25 apr 2016 11:44

Acire schreef:@douschka, ik heb schoenen bij Zalando besteld die voor mijn dochter veel te smal waren. Misschien heb jij er wat aan? https://www.zalando.nl/stups-ballerina- ... i-a11.html

Ik heb 7 paar thuis laten komen en daar rustig gepast en rondjes mee laten lopen. In de winkel word ik zelf helemaal ziek van de keuzestress en ik vind het ook niet prettig om zo snel te moeten beslissen. En daarnaast moet dan ook DL nog meewerken 8)



Thanks voor de tip. Ik ga eens ff neuzen.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 25 apr 2016 11:45

Jannoek schreef:Hier is J voor de weet ik hoeveelste keer ziek. Gisteren derde keer in een maand bij de HAP ](*,) , hopelijk knapt hij nu snel op, hij was/is enorm benauwd in combi met koorts.


Bah. Beterschap!
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 25 apr 2016 12:48

@ jannoek Volgens mij zit het echt in de naam. Onze J is de eerste 2 jaren ook heel veel benauwd geweest en veel keel- en oorontsteking. Achteraf stak hij al zijn energie in herstellen ipv in groeien. Hij was een stuk kleiner dan de andere twee, terwijl de artsen zeiden dat hij nog prima binnen de curve paste.
Hij is vlak na zijn tweede verjaardag geopereerd aan zijn neus- en keelamandelen en buisjes gekregen en is daar enorm van opgeknapt. Nu zelden benauwd.

@ meribel
haha ik krijg ook regelmatig kleding vol met disney, hello kitty etc, maar dat filter ik er toch wel uit. Voor een pyjama prima, maar verder liever niet.
En ik ben verder volgens mij best wel kritisch in hetgeen ze aan hebben of hoe ze het haar hebben. Ik overleg wel met de kinderen, maar ik het het uiteindelijke veto omtrent kleding en haardracht. Er zijn gewoon een aanal dingen die ik zeker niet wil, waaronder kleding vol disney, frozen, glitters, lelly kelly schoenen, schoenen met lampjes en tondeuse haar voor de jongens. sorry voor de mensen die dit mooi vinden
Laatst gewijzigd door ajl op 25 apr 2016 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron