Autotopic (2)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mohamed

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor mohamed » 16 mar 2016 22:06

Heb je gelijk in, het mag maximaal 150 euro kosten anders kan het niet uit.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 17 mar 2016 09:02

mohamed schreef:Heb je gelijk in, het mag maximaal 150 euro kosten anders kan het niet uit.

Heb je geen kennis die dat (nadat je de bekleding weg hebt gehaald!!!) even voor je kan lassen?
Of is het geen laswerk?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 10:34

mohamed schreef:Heb je gelijk in, het mag maximaal 150 euro kosten anders kan het niet uit.

StillAwake schreef:Heb je geen kennis die dat (nadat je de bekleding weg hebt gehaald!!!) even voor je kan lassen?
Of is het geen laswerk?

Het is geen laswerk, een maat van me heeft er al eens naar gekeken en dacht dat hij het lek gevonden had en dichtgemaakt, wat helaas niet zo bleek te zijn. Een dezer dagen zal hij er nog eens naar kijken.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 16:25

Vandaag even met mijn nieuwe Polo door de wasstraat geweest. Die heeft mijn Suzuki nog nooit gezien. :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 mar 2016 17:02

Ziet erg goed uit. En rood. Heerlijk. Leuker dan altijd maar zwart, donkerblauw of grijs :) Onze Sirion 2 was ook mooi rood totdat we hem inruilenden voor de felgroene Jazz :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 17:08

Dank je wel! :)

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 17 mar 2016 18:53

En hij is ook nog eens goed rood. Niet dat vaal roze wat veel rode auto's na verloop van tijd weleens worden.. :D
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 19:49

De motorkap heeft dat een klein beetje maar ik heb heel veel auto gekocht voor maar 1100 euro. :)

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 17 mar 2016 20:02

mohamed schreef:De motorkap heeft dat een klein beetje maar ik heb heel veel auto gekocht voor maar 1100 euro. :)

Mooie bak Mo, veel plezier ermee!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 20:14

mohamed schreef:De motorkap heeft dat een klein beetje maar ik heb heel veel auto gekocht voor maar 1100 euro. :)

pindas83 schreef:Mooie bak Mo, veel plezier ermee!

Thanks!

Ik heb het Volkswagenvirus te pakken dankzij Stillawake en Marnix. ;)

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 17 mar 2016 20:24

Veel plezier ermee, maar VAG auto's blinken de laatste jaren niet uit in kwaliteit. Misschien moet je maar een andere favoriet kiezen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 21:03

Dank je wel Sabra! Voorlopig blijft Volkswagen favoriet, ik vind de oude modellen van de Polo sowieso het mooist, tot 2003 ongeveer dus wat VW de laatste jaren verkeerd doet interesseert me niet zo veel. ;)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 21:22

Ik zit er aan te denken de motorkap te laten spuiten of op zoek te gaan naar een losse in de juiste kleur.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 17 mar 2016 21:58

Sabra, ik heb twee auto's van VAG. Beide nooit wat mee. De ene is een Seat Leon uit 2006, staat niet echt bekend als betrouwbaar volgens de praktijkdeskundigen. Maar afgezien van af en toe wat onderhoud in 4 jaar nog geen kosten aan gehad. En ik ben een vrij stevige rijder. Ja, 1 keer toen een steenmarter de turboslang wel erg aantrekkelijk vond.. ;-)
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 mar 2016 22:28

Race406 schreef:Sabra, ik heb twee auto's van VAG. Beide nooit wat mee. De ene is een Seat Leon uit 2006, staat niet echt bekend als betrouwbaar volgens de praktijkdeskundigen. Maar afgezien van af en toe wat onderhoud in 4 jaar nog geen kosten aan gehad. En ik ben een vrij stevige rijder. Ja, 1 keer toen een steenmarter de turboslang wel erg aantrekkelijk vond.. ;-)

Een maat van me rijdt in een derde generatie Seat Ibiza en heeft er ook nooit wat mee. Ik vind dat ook mooie auto's.

Terug naar “Algemene Zaken”