Evolutietheorie

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Lock&Stock

Re: Evolutietheorie

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:17

_Sjors_ schreef:Geloof is niet wetenschappelijk te bewijzen!

En niemand in het ET kamp beweert dat.

_Sjors_ schreef:Net zo min als evolutie dat is!

En dat is pertinent fout. Zo fout eigenlijk dat je wat mij betreft het 9e gebod schend. Maar dat schijnt bij creationisten niet zo veel uit te maken..

Ik neem aan dat als een arts je verteld dat je voorzichtig moet doen omdat je genetische aanleg hebt voor een bepaalde ziekte dat je hem of haar gelooft of niet? Zo ja, dan geloof je ook dat genetica klopt als wetenschapsgebied. Maar behalve als ze zeker dit soort uitspraken doen:

http://arstechnica.com/science/2015/12/the-human-migration-out-of-africa-left-its-mark-in-mutations/
a large international team of researchers has gone and sequenced genomes from multiple populations along humanity's route out of Africa, and they found a signature of these bottlenecks both in terms of genetic variation and in terms of potentially harmful mutations.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:20

_Sjors_ schreef:Afbeelding

Valse getuigenis door Sjors. Dat "gat" bevat de volgende soorten: https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evo ... Genus_Homo

Wat moet dat toch vervelend zijn, dat je enige argumenten komen uit het verdraaien van de werkelijkheid.

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 13:21

kinpruik schreef:Afbeelding

Welk onderzoek bedoelt u precies? Ik heb er 10 gepost. Ik kan er nog wel 100 posten als u dat wilt?

Betrek dit gerust op alle 10 de experimenten en op elk ander experiment waar u verder mee aan zult komen zetten!

Met vriendelijke groeten,

Sjors.
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:21

_Sjors_ schreef:Precies en ondanks al dat wetenschappelijk onderzoek blijft men als evolutionist maar vastzitten in dezelfde loop:

In de wetenschappelijke methode mag het EXPERIMENT NIET ONTBREKEN.
Evolutieleer komt niet verder dan een HYPOTHESE.
Daarom is ze NIET WETENSCHAPPELIJK!

Sjors.

Waarom ga je niet in op deze experimenten Sjors? Ow, en laten we deze ook niet vergeten; https://en.wikipedia.org/wiki/E._coli_l ... experiment

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:22

_Sjors_ schreef:Betrek dit gerust op alle 10 de experimenten en op elk ander experiment waar u verder mee aan zult komen zetten!

Dus je weigert er zelf per experiment op in te gaan? Laf en veelzeggend. Heb je misschien nog meer cartoons of zijn je "argumenten" nu wel opgebruikt?

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 27 jan 2016 13:23

_Sjors_ schreef:Ho, ho, dat "onderzoek" maakt van het experiment meer iets zoals:

Afbeelding

Wel bij de feiten blijven hoor! En er geen "feiten naar uw hand zetten methodiek" van maken.

Sjors.

Eeeeeeeen nog een cartoon!

Afbeelding

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 13:24

Afbeelding

He, he :D Met name punt 4: ijzersterk!

Sjors.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:31

_Sjors_ schreef:Afbeelding

Het enige wat je laat zien is dat je geen enkele kaas hebt gegeten van de materie waar tegen je "strijd". Ook met deze cartoon is het enige wat je duidelijk maakt dat je een enorm gebrek aan kennis hebt. Je kan alleen maar andere napraten, of in jouw specifieke geval cartoons van andere plaatsen.

Je doet niet aan waarheidsvinding, je checkt niet hoe de ET en oerknaltheorie en eigenlijk de wetenschap in het algemeen werkt. Je maakt mensen en hele groepen wetenschappers uit voor leugenaar en oplichter en aan alle kanten laat je het "Onderzoek alles"-gedeelte links liggen.

Je bent kinderachtig en je gaat nergens echt op in. Waarschijnlijk ben je wel redelijk vol van jezelf en denk je dat je goede punten maakt. Maar die maak je niet Sjors, sterker nog, zonder dat je het weet doe je jouw kant van de discussie meer slecht dan goed. Serieuze creationisten zoals Todd Wood hebben te lijden onder mensen zoals jij die de christelijke kant van het debat degraderen tot een middelbaarschoolplein-niveautje. Eigenlijk moeten wij blij zijn met mensen zoals jij, de meelezers (en die zijn er) en de twijfelaars onder de meelezers komen zo vanzelf tot de conlusie dat creationisme niets te bieden heeft. Waarvoor dank Sjors. En nu hup, terug de klas in, speelkwartier is voorbij en de juf zal wel ongerust zijn.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:32

_Sjors_ schreef:Met name punt 4: ijzersterk!

Ijzersterke onzin en bedacht door iemand die nooit de evolutietheorie heeft bestudeert. Maar hey, wat maakt waarheid uit als je God aan je kant hebt, toch Sjors? Ouwe jokkebrok van me.

Arendsoog
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Arendsoog » 27 jan 2016 13:33

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind cartoons ook leuk :)
De hemelen vertellen Gods eer, en het uitspansel verkondigt Zijner handen werk. Psalm 19:2

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:35

Arendsoog schreef:Afbeelding

Afbeelding

Ik vind cartoons ook leuk :)

Computers die niet kunnen voortplanten vergelijken met een organismen die dat wel kunnen. Beetje dom.

En die tweede is natuurlijk enorm ironisch aangezien het enige instituut die mensen op de brandstapel heeft gezet vanwege een afwijkend wereldbeeld de kerk is......

Goed bezig Arendsoog, heb je er nog een paar?

Arendsoog
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Arendsoog » 27 jan 2016 13:36

Lock&Stock schreef:Je doet niet aan waarheidsvinding, je checkt niet hoe de ET en oerknaltheorie en eigenlijk de wetenschap in het algemeen werkt.

Oerknaltheorie is ook onder theoretisch natuurkundigen niet zonder discussie.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Verl ... artekracht
De hemelen vertellen Gods eer, en het uitspansel verkondigt Zijner handen werk. Psalm 19:2

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 13:39

Lock&Stock schreef:Je doet niet aan waarheidsvinding, je checkt niet hoe de ET en oerknaltheorie en eigenlijk de wetenschap in het algemeen werkt.

Arendsoog schreef:
Oerknaltheorie is ook onder theoretisch natuurkundigen niet zonder discussie.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Verl ... artekracht

Volgens mij claim ik dat ook niet in mijn bovenstaande reactie. Ik begrijp ook niet helemaal wat je punt precies is. Het is duidelijk dat Sjors stiekem totaal geen idee heeft waar hij over praat, hetgeen pijnlijk duidelijk wordt middels zijn bijdragen. Dat rond de oerknal theorie nog enorm veel discussie en onduidelijkheid is zal geen wetenschapper ontkennen om de dood eenvoudige reden dat wetenschap zo werkt.

Arendsoog
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Arendsoog » 27 jan 2016 13:42

Lock&Stock schreef:Goed bezig Arendsoog, heb je er nog een paar?

Als je wilt:
Afbeelding

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 13:44

Afbeelding

Pffffwhahahaaa ::))

Sjors.
Laatst gewijzigd door _Sjors_ op 27 jan 2016 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “[Religie] - Open forum”