Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor pien » 06 jan 2016 17:04

Ach,, dat is naar! Hopelijk snel weer wat fitter, en alles een beetje verwerkt.

Hier geen zieken nog, maar ik denk dat wij een goede weerstand hebben :D Oudste is al drie jaar niet ziek geweest, zelfs geen verkoudheid. En dat komt niet door haar gezonde eetgewoontes :lol:

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jan 2016 18:45

Heb je ook ors? Ik giet nogal snel beetje ors ergens doorheen.. hebben ze alle mineralen etc toch binnen al gaat dat niet met bv ;) maar een zelf gemaakt ijsje met daarin oa ors?

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 06 jan 2016 18:54

paprikameisje2 schreef:Heb je ook ors? Ik giet nogal snel beetje ors ergens doorheen.. hebben ze alle mineralen etc toch binnen al gaat dat niet met bv ;) maar een zelf gemaakt ijsje met daarin oa ors?


Ik heb 't niet in huis, maar het zou toch niet gaan.
Ik mag momenteel niet bij haar hoofd in de buurt komen en bv drinkt ze uitsluitend live en ijsje wil ze momenteel maar één specifiek soort (en dat komt toevallig uit de winkel). En ook voor 't ijsje moet ik wel ff praten voor ze 't neemt, terwijl ijsjes uit de winkel hier een zeldzaamheid zijn, die hoogst gewaardeerd wordt.
Vanmiddag nog een paar maal de borst aangeboden, maar ze drinkt maar twee slokjes ofzo en blijft dan gewoon lekker liggen plakken.
Ik kijk 't ff aan, maar ga morgen met haar naar de HA, tenzij ze nu ineens meer gaat drinken. Ik wil toch wel dat ze weer gaat plassen (soort van bewijs dat haar nieren 't nog doen ofzo) en bovendien loopt de koorts ook weer behoorlijk op, dus denk dat we er nog niet zijn.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Em. » 06 jan 2016 20:13

He wat naar Duschka, sterkte met je kleine meid!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2016 20:26

Vervelend duschka ! Beterschap! hopelijk knapt ze snel op

Hier morgen de 3e dag ijsvrij! Morgenavond gaat het dan eindelijk dooien als het goed is, dus hopelijk vrijdag weer naar school. 8-[

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Chaya » 06 jan 2016 21:17

Duschka schreef:
Ik heb 't niet in huis, maar het zou toch niet gaan.
Ik mag momenteel niet bij haar hoofd in de buurt komen en bv drinkt ze uitsluitend live en ijsje wil ze momenteel maar één specifiek soort (en dat komt toevallig uit de winkel). En ook voor 't ijsje moet ik wel ff praten voor ze 't neemt, terwijl ijsjes uit de winkel hier een zeldzaamheid zijn, die hoogst gewaardeerd wordt.
Vanmiddag nog een paar maal de borst aangeboden, maar ze drinkt maar twee slokjes ofzo en blijft dan gewoon lekker liggen plakken.
Ik kijk 't ff aan, maar ga morgen met haar naar de HA, tenzij ze nu ineens meer gaat drinken. Ik wil toch wel dat ze weer gaat plassen (soort van bewijs dat haar nieren 't nog doen ofzo) en bovendien loopt de koorts ook weer behoorlijk op, dus denk dat we er nog niet zijn.

Wat vreemd dat ze haar geen infuus hebben gegeven.
Ik had ook een uitgedroogd kindje, maar met een infuus kwam hij weer snel bovenop.
Sterkte en beterschap!
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 06 jan 2016 22:01

Chaya schreef:Wat vreemd dat ze haar geen infuus hebben gegeven.
Ik had ook een uitgedroogd kindje, maar met een infuus kwam hij weer snel bovenop.
Sterkte en beterschap!

Ik begreep dat op deze leeftijd een sonde met ors de voorkeur heeft. Ze knapte daar ook wel van op maar de oorzaak van de drinkstaking is er niet mee weggenomen. Momenteel lijkt het wel weer te gaan.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 06 jan 2016 22:12

@Duschka, wat naar zeg dat ze nog niet zo goed drinkt en zoveel pijn (lijkt het?) heeft. Heel verstandig om met haar morgen naar de HA langs te gaan.
Sterkte en beterschap met haar.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 06 jan 2016 23:15

wat een zieke kindjes.. beterschap allemaal! Hier gaat het deze winter tot nu toe erg goed. Niets noemenswaardig qua ziek zijn, alleen soms ineens koorts en verkouden.

Bij F is het nooit tot buisjes gekomen (had ook vaak oorontsteking), bij J heb ik net iets harder doorgezeurd denk ik ;-). Maar die had dan ook echt super vaak oorontsteking in korte tijd.
Hij heeft in juli buisjes gekregen en daarna 1x een loopoor (wel ab kuur, omdat hij er hoge koorts bij had).
Hier is de regel bij loopoor met buisjes direct druppelen en als ze er verder ziek bij zijn een ab kuur.
J heeft wel (bijna) altijd vochtige oogjes of troep uit z'n ogen, daar heeft ie soms best last van ook.

@ajl ik vind die meeting nog steeds een goed idee hoor ;-) ben normaal wel van het organiseren, maar zie het op dit moment niet echt zitten om dat op te pakken..

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 07 jan 2016 23:22

En helaas ligt onze peuter toch weer met sonde in het ziekenhuis. Arme meisje heeft een nare avond met onprettige dingen achter de rug maar slaapt nu gelukkig. Op zulke momenten baal ik ff stevig dat ml werkt in de avond.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 08 jan 2016 07:01

Arm kind! Wilde het niet thuis? Sterkte en beterschap verder! Hopelijk mag ze weer snel naar huis!

N.orah was gisteren weer terug op haar oude eetpatroon :D Kijken hoe het vandaag weer gaat... Heb haar gisteren trouwens geen tussendoortjes gegeven op fruit na. Misschien scheelt dat ook nog wel. Een nadeel: ZE werd er niet gezelliger van :lol: Hoe bedoel je gehecht aan regelmaat... :wink:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor meribel » 08 jan 2016 08:11

Naar Duschka!!
Mocht je wel bij haar blijven/slapen?
Hoe heb je het gedaan met de baby?

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 08 jan 2016 09:01

meribel schreef:Naar Duschka!!
Mocht je wel bij haar blijven/slapen?
Hoe heb je het gedaan met de baby?

Vanwege RS kon de baby niet blijven dus is ML vanuit zijn werk gekomen en hebben we om half twee gewisseld. Hoop dat ze naar huis mag.

@Jaccootje
Fijn dat ze weer eet
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 08 jan 2016 11:57

Ah wat naar duschka! Beterschap en sterkte voor jullie!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 08 jan 2016 11:58

Sterkte, Duschka!

Fijn dat N weer normaal eet, Jaccootje!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten