Website www.derokendevlaswiek.nl

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

dolph
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 23:12

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor dolph » 30 dec 2015 19:19

Helaas heb ik heel slechte ervaringen opgedaan met deze Heer Burggraaf.
Had ik aanvankelijk respect voor hem, is dit veranderd in verdriet. Hij bedriegt de mensen echt. Ik doe dit aan de hand van een voorbeeld.
Na heel wat jaren goederen te hebben geleverd, die overigens keurig werden betaald is er plots een einde gekomen aan de zakelijke relatie.
Bij het manen om de laatste drie facturen te betalen, kreeg ik plots een brief met daarin de mededeling waar ik het lef vandaan haalde om hem te manen. Ik kreeg een brief waarin stond dat ik mij voor deze betalingen moest melden bij zijn medewerkster die altijd de goederen kwam halen.
Mij werd gemeld dat hij een half jaar daarvoor zijn samenwerking met die dame had beeindigd.
Jaren lang verliepen de bestellingen en betalingen via dhr. Burggraaf, maar nu kon ik plotseling naar ca € 2300,00 fluiten.
Dit zegt wel iets over deze persoon. Ik zal u niet belasten met de verschrikkingen, die mij per e-mail werden toegewenst.
Maar er is er ÉÉN die alles heeft gezien, gelezen en gehoord. Daarmee kan ik leven en het verlies aanvaarden.
Dolph Thierry

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Speedy » 30 dec 2015 19:34

dolph schreef:Helaas heb ik heel slechte ervaringen opgedaan met deze Heer Burggraaf.
Had ik aanvankelijk respect voor hem, is dit veranderd in verdriet. Hij bedriegt de mensen echt. Ik doe dit aan de hand van een voorbeeld.
Na heel wat jaren goederen te hebben geleverd, die overigens keurig werden betaald is er plots een einde gekomen aan de zakelijke relatie.
Bij het manen om de laatste drie facturen te betalen, kreeg ik plots een brief met daarin de mededeling waar ik het lef vandaan haalde om hem te manen. Ik kreeg een brief waarin stond dat ik mij voor deze betalingen moest melden bij zijn medewerkster die altijd de goederen kwam halen.
Mij werd gemeld dat hij een half jaar daarvoor zijn samenwerking met die dame had beeindigd.
Jaren lang verliepen de bestellingen en betalingen via dhr. Burggraaf, maar nu kon ik plotseling naar ca € 2300,00 fluiten.
Dit zegt wel iets over deze persoon. Ik zal u niet belasten met de verschrikkingen, die mij per e-mail werden toegewenst.
Maar er is er ÉÉN die alles heeft gezien, gelezen en gehoord. Daarmee kan ik leven en het verlies aanvaarden.
Dolph Thierry


Je zou eens verder moeten informeren. Wat ik begrepen heb zijn er meer mensen die een vordering tegen deze man hebben lopen en het kan wel eens zijn dat als hij in NL zou komen dat hij ondervraagd zal gaan worden door justitie over oa zulke kwesties zoals oa die jij op je bord hebt gekregen.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Yoshi

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Yoshi » 30 dec 2015 19:36

Zo te lezen is de man uitschot. Uitschot moet je aanpakken.
Als de man je opgelicht heeft zou ik zeker aangifte doen bij de politie en neem dan gelijk de mails/brieven mee.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Mortlach » 30 dec 2015 20:21

Yoshi schreef:Zo te lezen is de man uitschot. Uitschot moet je aanpakken.
Als de man je opgelicht heeft zou ik zeker aangifte doen bij de politie en neem dan gelijk de mails/brieven mee.


Wat vreemd. In zijn teksten komt hij toch zo redelijk en sympathiek over...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Race406 » 30 dec 2015 21:52

:mrgreen: :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Berichtdoor gravo » 02 jan 2016 18:42

Als iemand nog de illusie zou willen koesteren dat bevindelijk gereformeerde orthodoxie nooit kan leiden tot extremistisch gedachtengoed, welnu dan dient de genoemde site als overduidelijk tegenargument voor dit illusoir vermoeden.

Het is de vloek van de orthodoxie: er is altijd iemand te vinden doe nóg orthodoxer is dan de vorige en die er met de goodwill die aan orthodoxie hangt vandoor gaat.
Extremisme van orthodoxe snit doet er altijd een schepje bovenop om aan kop te blijven. Weliswaar ondergaat men daarmee een gelijdelijke en onvermijdelijke verdunning van het aantal volgelingen, maar dit sterkt de extremisten alleen maar in hun beweging: niemand is zo zuiver, zo streng, zo radicaal, zo extreem als wij....kijk maar hoe weinig mensen ons nog volgen.

Wat zij niet zien is dat de grote groep achterblijvers deze vorm van orthodoxie niet langer met hun geweten in overeenstemming kunnen brengen (Godlof). En dat zij de extremisten node hun ondergang via het gekkenhuis tegemoet zien gaan.
Uiteindelijk worden alle banden, zelfs de geloofsbanden door dit soort extremisme doorgesneden en verdwalen deze dwalenden in een verschrikkelijk niets. Daarom is extremisme gevaarlijk.

Want zeg nu zelf, wie de site van GPPB leest krijgt toch de indruk dat er sprake is van een soort Heilige Viervuldigheid, te weten: God de Vader, de Zoon, de Heilige Geest en Bromsnor Burggraaf. De laatste dan in de hemelse kardinaalsfunctie (hoofd van de Congregatie van het Laatste Oordeel) met de goddelijke opdracht om nu reeds een voorschotje te nemen op wat de Rechter aan het einde der tijden zal beslissen.
Geen christen kan hier nog mee instemmen. GPPB staat alleen. Erger nog, hij vervreemdt niet alleen van de gemeente, maar ook van God.

De Heere geve nog dat dhr. Burggraaf (slechts*) een psychische ziekte onder de leden heeft.

Dat zou verdragelijker voor hem zijn in het oordeel, dan wanneer hij zich trots bij de hemelpoort zou melden om te vertellen hoe hij alle zondaren de huid vol heeft gescholden tijdens zijn hele aardse leven.
Want dan zal blijken dat God precies diezelfde zondaren genade wilde verlenen.
En dan sta je als GPPB, met eerbied gezegd, toch met een mond vol (knersende) tanden. Ja, dan komen de waterlanders, maar dan is het te laat.

GPPB, oudste zoon, leer ook eens je te verblijden om de verloren zoon.
Hij was verloren, maar is gevonden. Hij was dood, maar is levend.
Schuif eens aan aan de feestelijke dis der genade in plaats van mokkend binnen te blijven zitten en al het vuur van de rokende vlaswieken om je heen woedend uit te trappen.

gravo

• (ik onderschat de zwaarte van een psychische ziekte niet)
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Race406 » 10 feb 2016 22:22

Ik heb Johans bericht intussen gerapporteerd...
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor StillAwake » 11 feb 2016 08:36

Race406 schreef:Ik heb Johans bericht intussen gerapporteerd...

Ergens wel jammer, het illustreerde de bewuste website erg goed...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Chaya » 11 feb 2016 12:00

Ik begrijp niet zo goed waarom op de site een spreuk van Goebbels staat. :-k
If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it.
Iets met wens ------- vader------ gedachte?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor StillAwake » 11 feb 2016 12:10

Chaya schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom op de site een spreuk van Goebbels staat. :-k
If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it.
Iets met wens ------- vader------ gedachte?

Niet alles wat Goebbels gezegd heft was onzin...
Willem Alexander heft ooit ook Videla geciteerd, horde je in christelijke kringen ook niemand over.

De rokende vlaswiek is (in mijn ogen) ronduit verwerpelijk, maar een citaat van Goebbles doet daar niet aan bij of af.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Chaya » 11 feb 2016 12:16

StillAwake schreef:Niet alles wat Goebbels gezegd heft was onzin...

De rokende vlaswiek is (in mijn ogen) ronduit verwerpelijk, maar een citaat van Goebbles doet daar niet aan bij of af.

Oftewel: in ieder mens schuilt nog wat goeds. :wink:
StillAwake schreef:Willem Alexander heft ooit ook Videla geciteerd, horde je in christelijke kringen ook niemand over.

Jawel, dat was een beetje dom. :mrgreen:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Nina

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Nina » 11 feb 2016 20:16

StillAwake schreef:
Willem Alexander heft ooit ook Videla geciteerd, horde je in christelijke kringen ook niemand over.

Chaya schreef:

Jawel, dat was een beetje dom. :mrgreen:


:lol: Dat zal Maxima wel met je eens zijn

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor MoesTuin » 12 feb 2016 10:43

Gelukkig mogen we in geloof weten en belijden dat enkel de Heere Jezus Koning is over het al en alles

https://www.youtube.com/watch?v=OFqHwL5NRi4

Jezus, Hij is Koning,
Jezus, Hij is Koning,
Koning van het gans heelal.
Ja, diep in mijn hart leeft dit geloof:
Jezus, Hij is Koning!

Jezus heeft ons vrijgekocht,
Jezus heeft ons vrijgekocht,
vrijgekocht door 't dierbaar bloed.
Ja, diep in mijn hart, leeft dit geloof:
Jezus heeft ons vrijgekocht.

Jezus, Hij zal komen,
Jezus, Hij zal komen,
komen zal Hij met gejuich.
Ja, diep in mijn hart leeft dit geloof:
Jezus, Hij zal komen.
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor blijblij » 12 feb 2016 11:09

Chaya schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom op de site een spreuk van Goebbels staat. :-k
If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it.
Iets met wens ------- vader------ gedachte?


De beste man noemt de refdag-redacteuren/hoofdredacteur: RD Goebbels.
Waarschijnlijk is de spreuk bedoeld voor de 'leugens die het ref dag elke dag weer verspreid' en niet voor zijn eigen schrijfsels.

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Website www.derokendevlaswiek.nl

Berichtdoor Race406 » 12 feb 2016 19:44

Www.hetgekrookteriet.com is nog zo'n website. Aangezien er links op staan naar "preken" van GPPB duidelijk een sympathisant van deze man.
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten