Signalen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Signalen

Berichtdoor naamloos » 26 okt 2015 12:03

naamloos schreef:Nou ja, de één heeft een andere aanpak nodig dan de ander.
Boerin schreef:Lol aanpak, dat doe je met een kind.
mohamed schreef: :)nico
Mannen zijn dan ook af en toe net kleine kinderen! :mrgreen:
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 26 okt 2015 23:17

naamloos schreef:Oké, in dat geval zou ik iets anders op zn brood smeren als verwerkte smeerleverworst. (recycling kun je ook overdrijven :D )
Top dat er wederzijds sorry is uitgesproken, en tussen een gezellige troep staat een blommetje vast leuk, alsjeblieft 8>)

Ah dank je! Een virtuele blom staat wel goed ja.
Mijn vader zei een keer tegen m'n zus: Doe geen moeite om haar een bos bloemen te geven hoor. Ze laat ze gewoon verleppen hahahahahahaha.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 27 okt 2015 10:33

Chaya schreef:O wat ontroerend Boerin. :cry:

Hahahahaha ik zal het je nog ontroerender vertellen. Kwam een knappe vent tegen op een dating site. Half jaar gescheiden. Echt schattig. Ik zeg kom maar een keer langs in de kerk van m'n ex. Kan je genezen en het weer bijleggen met je ex misschien.
Het is niks voor mij die datingsites. Ik wil altijd die lui hun huwelijk redden.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Signalen

Berichtdoor Chaya » 27 okt 2015 14:34

Boerin schreef:Hahahahaha ik zal het je nog ontroerender vertellen. Kwam een knappe vent tegen op een dating site. Half jaar gescheiden. Echt schattig. Ik zeg kom maar een keer langs in de kerk van m'n ex. Kan je genezen en het weer bijleggen met je ex misschien.
Het is niks voor mij die datingsites. Ik wil altijd die lui hun huwelijk redden.

Ik las een column van een vrouw die na jaren weer gaat daten. Zit ze met een leuke man aan een borrel, blijkt hij sinds 5 weken weduwnaar te zijn. :shock:
Ze schreef ook over de eerste mails die ze binnenkreeg van mannen die haar profiel hadden aangeklikt.
Niet te geloven joh, wat een viespeuken zijn er toch.
Praten en nader kennismaken hoeft niet, hoppa, ik vind jou wel leuk dus we gaan het bed maar eens delen.
Zouden hier vrouwen op reageren? :?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 27 okt 2015 14:40

Chaya schreef:Ik las een column van een vrouw die na jaren weer gaat daten. Zit ze met een leuke man aan een borrel, blijkt hij sinds 5 weken weduwnaar te zijn. :shock:
Ze schreef ook over de eerste mails die ze binnenkreeg van mannen die haar profiel hadden aangeklikt.
Niet te geloven joh, wat een viespeuken zijn er toch.
Praten en nader kennismaken hoeft niet, hoppa, ik vind jou wel leuk dus we gaan het bed maar eens delen.
Zouden hier vrouwen op reageren? :?

Zelfs al praten ze keurig christelijk moet je enorm oppassen.
M'n ex had me gewaarschuwd, want hij weet dat ik nogal naief ben. Hij had op die christelijke dating sites veel vrouwen gesproken en degenen waar ie mee op een date ging vonden ze hem zo bijzonder omdat ie gewoon wat ging eten of zo en verder niks. Al die andere kerels waar ze een date mee hadden werden handtastelijk op de eerste date.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 27 okt 2015 14:49

:lol: 5 weken, oh wat erg.
Nou ja daar zul je het gezeur niet hebben met jurken in de kast. Hij is 'r na 5 weken al vergeten.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Signalen

Berichtdoor Chaya » 27 okt 2015 15:42

Boerin schreef::lol: 5 weken, oh wat erg.
Nou ja daar zul je het gezeur niet hebben met jurken in de kast. Hij is 'r na 5 weken al vergeten.

Zou het wel vergeten zijn? Ik denk dat hij geen vrouw zoekt, maar een verzorgster. :mrgreen:
Je hebt mensen die kunnen echt niet alleen zijn.
Ik hoorde laatst een man zeggen: als Ria weg zou vallen (zijn vrouw) blijf ik echt niet lang alleen.
Waarop ik dacht - beetje vals :mrgreen: - moet je wel een vrouw vinden die jou wil. :-oo
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 27 okt 2015 15:59

Ook leuk van 'm om te zeggen waar Ria bij is.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Signalen

Berichtdoor Chaya » 27 okt 2015 16:37

Boerin schreef:Ook leuk van 'm om te zeggen waar Ria bij is.

Ze berustte erin, zei ze.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

mohamed

Re: Signalen

Berichtdoor mohamed » 28 okt 2015 00:33

naamloos schreef:Oké, in dat geval zou ik iets anders op zn brood smeren als verwerkte smeerleverworst.

Dat valt me nog mee van je! ;)
naamloos schreef:Nou ja, de één heeft een andere aanpak nodig dan de ander.
Boerin schreef:Lol aanpak, dat doe je met een kind.
mohamed schreef: :)nico
naamloos schreef:Mannen zijn dan ook af en toe net kleine kinderen! :mrgreen:
:-oo

Niet alleen denken bepaalde vrouwen dat ze mannen moeten aanpakken, sommigen worden zelfs nijdig als je de aanpak niet aanpakt! :lol:

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Signalen

Berichtdoor naamloos » 28 okt 2015 08:30

mohamed schreef:Niet alleen denken bepaalde vrouwen dat ze mannen moeten aanpakken, sommigen worden zelfs nijdig als je de aanpak niet aanpakt!
Nee knul, problemen moet je aanpakken. En problemen worden nogal eens veroorzaakt door mensen, dus zul je toch voor een bepaalde aanpak moeten kiezen snap je?
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Signalen

Berichtdoor Chaya » 28 okt 2015 10:13

naamloos schreef:Nee knul, problemen moet je aanpakken. En problemen worden nogal eens veroorzaakt door mensen, dus zul je toch voor een bepaalde aanpak moeten kiezen snap je?

Jij bent van de methode: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Oftewel, een zak hooi moet je opschudden, desnoods even tegenaan schoppen, om hem weer in het goede model te krijgen. :mrgreen:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 28 okt 2015 12:03

ik zeg maar zo ik zeg maar niks hahaha
Laatst gewijzigd door Boerin op 28 okt 2015 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Signalen

Berichtdoor Johan100 » 28 okt 2015 12:34

is dit echt een voorbeeld van een schijnende lamp in de duisternis?
Laatst gewijzigd door Johan100 op 22 jan 2017 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 28 okt 2015 12:49

Ja je hebt gelijk. Handig is dat met forums, je kunt gewoon de tekst verwijderen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten