Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 13 jun 2015 18:22

Ik vond het lichtelijk balen dat ik mijn prepaid-telefoon (Vodafone) alleen met niet minder dan €20,- kon opwaarderen. Dat moet ieder jaar. Ik zag dat het bij andere aanbieders (KPN, T-Mobile, etc.) wel voor €10,- kon.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

lekkerbek
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor lekkerbek » 16 jun 2015 22:30

Snap ik niet Boekenlezer, haal jij nog steeds pre-paid kaartjes in de winkel? Je kunt toch gewoon online opwaarderen bij Vodafone, dan kun je zo 10 euro opwaarderen. Hoef je de deur niet uit en je hebt het nog voor het bedrag wat je wilt ook :wink:

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 18 jun 2015 07:32

Boekenlezer schreef:Ik vond het lichtelijk balen dat ik mijn prepaid-telefoon (Vodafone) alleen met niet minder dan €20,- kon opwaarderen. Dat moet ieder jaar. Ik zag dat het bij andere aanbieders (KPN, T-Mobile, etc.) wel voor €10,- kon.

Ik wist niet eens dat pr-paid nog bestond...
Maar jij belt dus (mobiel) voor minder dan een tientje per jaar?

MoesTuin
Generaal
Generaal

Berichtdoor MoesTuin » 18 jun 2015 09:04

ja, hier ook pre paid, ideaal.....
haal bij AH gewoon aan de kassa 10 Euro op een bonnetje met cijfercode wat je dan in toets op je telefoon en dan staat er weer 10 Euro op.
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 20 jun 2015 14:12

Van al die paardenhopen die ik op de fietspaden tegenkom.
Die paarden moeten eens stoppen met poepen! :x
Dat doe ik toch ook niet: ergens lopen en tegelijkertijd lopen schijten?! Wat is dat toch voor idioots, dat die beesten dat blijkbaar met elkaar combineren? Slaat nergens op!
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 07 sep 2015 05:53

@boekenlezer: Tijdens het lopen komt het los, net als bij ieder ander beest. En als er een kar achter hangt kunnen ze niet zo ff de berm in om hun behoefte te doen...

Ik baal ervan dat het drugsgebruik in onze kinderrijke straat toeneemt... Sowieso de criminaliteit: Inbraken, drugshandel en drugsgebruik, drankgebruik... Hoe zou dat toch komen met een sociaal pension en een nieuwe woonwijk waarvan de helft uit sociale huurwoningen bestaat in de buurt??? Overal liggen lege bierblikken, spuiten, zakjes en stukken aluminium folie...
Szent az Úr

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 07 sep 2015 11:27

Dat er een hersenloos agressief figuur in onze buurt rondgelopen heeft. Hij heeft poes, die gewoon op het stoepje zit te chillen, mishandeld. Het kostte me gisteren een rit naar de dierenarts en veel geld.
Het beestje heeft kneuzingen, veel pijn, is enorm angstig geworden, maar volgens d.a. heeft hij geluk gehad. Hij heeft zich verweerd, anders was het heel slecht afgelopen. :(
In de afgelopen maanden zijn 2 andere katten ( s'nachts ) doodgemept, eentje ernstig mishandeld, maar de politie heeft nog geen dader.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 11 okt 2015 23:42

Ze hebben het durven leffen om me bij christian forums te bannen omdat ik een link had gepost van a voice for men.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 okt 2015 12:45

Nou ik ben niet de enige christen die geband is. Ieeek dat forum is in handen van een atheist en een wicca en hij heeft als een van zijn sockaccounts Hetta. Ik had ook nog nooit zo'n controlerend monster meegemaakt. Was waarschijnlijk niet eens een vrouw ook nog. Enge bende. Een man die ik van daar ken is ook om die reden geband en weggebleven. Nu begrijp ik waarom ze Mr. Happy toen hebben geband. Die man preekte over bevrijding enzo. Dat mag beslist niet. Ieeww.
Zeg Mohamed ik kan er geen sockaccount meer aanmaken, dat hebben ze in de gaten. Kan ik jouw account niet gebruiken? Je zit daar toch nooit. Dan waarschuw ik een paar lui daar via pm. Kom op joh geef ff je wachtwoord
Laatst gewijzigd door Boerin op 13 okt 2015 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 okt 2015 13:54

Geen probleem als je het niet te bont maakt, stuur me maar een pm. ;)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 okt 2015 16:08

mohamed schreef:Geen probleem als je het niet te bont maakt, stuur me maar een pm. ;)

Nee ik post er niks mee, stuur alleen een paar mensen een pm. Schijnen er al heel veel gedaan te hebben. Er is een aardige exodus geweest. Ik ben geband om die Hetta o.a.
Lol gaat de moderator zich voordoen als 2 personen om dan de hele zooi op te hitsen zodat ze geld krijgen. Hoe komen ze erop.
Laatst gewijzigd door Boerin op 13 okt 2015 22:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 okt 2015 16:29

Knap hoe ze daar geld aan weten te verdienen inderdaad, ik begrijp niet hoe ze dat hebben. Wellicht dat ik daarom nooit een rooie cent heb. ;)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 okt 2015 16:52

mohamed schreef:Knap hoe ze daar geld aan weten te verdienen inderdaad, ik begrijp niet hoe ze dat hebben. Wellicht dat ik daarom nooit een rooie cent heb. ;)

Gewoon de hele zooi oplichten. Vond het wel lachen dat ik tegen die Hetta (van wie ik dacht dat ze een feministische vrouw was, die vond parttime werken en thuis zitten van vrouwen maar Disney prinsessen gedrag) impliceerde dat ze geen moer om d'r kinderen gaf en dat het alleen maar om het geld ging, een vet huis, een vette auto, ik zei: die flauwekul hoeven we hier niet in Holland. Zout op met je geldzucht. Schoot denk ik in het verkeerde keelgat, hahahahahahaha.
Zach91

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 12 okt 2015 17:57

Ik heb er zelf nog een aan kunnen maken met m'n werk email. Zo heb ik die love scammers op die dating site ook verteld dat ze zich moeten bekeren. Ha ik ga wel direct op de man af. (met m'n eigen fake account hoor, gebruik die van jou alleen om die christenen te waarschuwen per pm)
Eerst wel ff terug trollen natuurlijk om het laatste woord te hebben. Dat kan ik niet laten.
Zach91

mohamed

Berichtdoor mohamed » 12 okt 2015 20:09

mohamed schreef:Knap hoe ze daar geld aan weten te verdienen inderdaad, ik begrijp niet hoe ze dat hebben. Wellicht dat ik daarom nooit een rooie cent heb. ;)

Boerin schreef:Gewoon de hele zooi oplichten. Vond het wel lachen dat ik tegen die Hetta (van wie ik dacht dat ze een feministische vrouw was, die vond parttime werken en thuis zitten van vrouwen maar Disney prinsessen gedrag) impliceerde dat ze geen moer om d'r kinderen gaf en dat het alleen maar om het geld ging, een vet huis, een vette auto, ik zei: die flauwekul hoeven we hier niet in Holland. Zout op met je geldzucht. Schoot denk ik in het verkeerde keelgat, hahahahahahaha.

Zou je denken? Daar kan ik me niks bij voorstellen! :mrgreen:

Terug naar “Slow Chat”