Moderators: johannes1, Moderafo's
Boekenlezer schreef:Ik vond het lichtelijk balen dat ik mijn prepaid-telefoon (Vodafone) alleen met niet minder dan €20,- kon opwaarderen. Dat moet ieder jaar. Ik zag dat het bij andere aanbieders (KPN, T-Mobile, etc.) wel voor €10,- kon.
mohamed schreef:Geen probleem als je het niet te bont maakt, stuur me maar een pm.
mohamed schreef:Knap hoe ze daar geld aan weten te verdienen inderdaad, ik begrijp niet hoe ze dat hebben. Wellicht dat ik daarom nooit een rooie cent heb.
mohamed schreef:Knap hoe ze daar geld aan weten te verdienen inderdaad, ik begrijp niet hoe ze dat hebben. Wellicht dat ik daarom nooit een rooie cent heb.
Boerin schreef:Gewoon de hele zooi oplichten. Vond het wel lachen dat ik tegen die Hetta (van wie ik dacht dat ze een feministische vrouw was, die vond parttime werken en thuis zitten van vrouwen maar Disney prinsessen gedrag) impliceerde dat ze geen moer om d'r kinderen gaf en dat het alleen maar om het geld ging, een vet huis, een vette auto, ik zei: die flauwekul hoeven we hier niet in Holland. Zout op met je geldzucht. Schoot denk ik in het verkeerde keelgat, hahahahahahaha.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 11 gasten