Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 16 jun 2015 21:52

Wow wat een heftige berichten!
Sterkte Em. met F! Sneu zeg.. heeft ze nog veel pijn? Hopelijk herstelt het goed na de huidtransplantatie!
@LauraC ook heel veel sterkte.. :(

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Chaya » 17 jun 2015 08:26

Em. schreef:Hier vanmiddag weer naar het brandwondencentrum geweest. Toch een tegenvaller. De wonden zijn niet goed dicht. Daarom krijgt ze a.s. woensdag een huidtransplantatie. Wel even heftig allemaal!

Ach wat verdrietig. Brandwonden hakken flink in, zijn heel erg pijnlijk en ook psychisch is het heel zwaar.
Anderzijds, wees maar wel blij dat dit mogelijk is. Ik ben als kind ernstig verbrand en toen werd dit nog niet gedaan, met als gevolg dat het een lelijk litteken is gebleven.
Veel sterkte met jullie meisje en met jullie zelf!
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor meribel » 17 jun 2015 08:34

@Em, heel veel sterkte en beterschap aan je kindje.

@LauraC, ik ken je niet , alleen van wat je hier hebt geschreven maar herinner me een jongen en 2 prachtige tweelingmeisjes met van die mooie engelse namen en dat je in engeland woont ! ( en ik dacht ook dat je gelovig was )
Heel veel sterkte en kracht gewenst! En ik hoop ook dat je ondanks alles Gods Liefde en Steun mag ervaren door de mensen om je heen!

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Em. » 17 jun 2015 18:45

Dank jullie wel allemaal. De operatie is goed gegaan. Wel was ze erg misselijk van de narcose en is ze nu helemaal van de leg. Hopelijk gaat het morgen wat beter.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor vpk » 17 jun 2015 22:55

@Em: fijn dat het goed is gegaan, hopen dat ze zich morgen beter voelt. Sterkte!

@LauraC: wat een naar bericht... heel veel sterkte toegewenst. . Hoe reageren je kids erop?

@ juffiejuf : hier ook bewust gekozen voor dorp verderop. Ze zit er nu 2 jaar op, speelt tnt evengoed wel met de (naaste) buurkinderen. Ze spelen hier nog niet op de straat dus kids die verderop in de straat wonen kent ze niet echt nog.. Soms wel lastig: omdat we hier ook net op de provinciegrens zitten vallen de vakanties nog wel eens verschillend. Of als ze verschillende vrije dagen hebben is er in de buurt dus niemand om te spelen.
Mijn ervaring is dat als je er zelf achter staat en je kunt uitleggen waarom je hiervoor kiest, is er meestal best veel begrip voor.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor ajl » 18 jun 2015 07:34

@ Em beterschap met de kleine dame! En ook sterkte voor jou! Ik heb er altijd buikpijn van als er iets met de kids is en ze in het ziekenhuis liggen. Bah, dan realiseer je je weer hoe kwetsbaar het leven is voor die kleintjes.

@ juffiejuf Wij hebben de kids ook niet in de wijk op school gedaan, maar gaan naar een nabijgelegen dorp. Het is belastend voor de ouders, dekinderen hebben het niet zo door. Ik merk dat het veel meer tijd kost dan dat ze in de buurt naar school gaan. Je bent gewoon meer tijd kwijt met halen/brengen en het spelen bij vriendjes. Aan de andere kant is het niet dermate belastend dat wij hiervoor zouden verhuizen o.i.d. De keuze voor de school hebben wij nl heel bewust genomen en wij wisten dat dit zou gebeuren.
En de kinderen spelen toch ook wel met kinderen uit de buurt, al merk ik dat er in verhouding weinig buiten wordt gespeeld. ONze kinderen wel altijd, maar veel kinderen zitten binnen. En vlak de invloed van de bso waar veel kinderen heen gaan ook niet uit.

@ laura Ook via deze weg veel sterkte! Red je het momenteel wel een beetje? Er zijn toch zorgen om M. Krijg je nog een beetje hulp van naasten en van de kerk?

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor lammetje » 18 jun 2015 08:10

Sterkte Em, hopelijk geneest het na de transplantatie allemaal voorspoedig!

Jij ook sterkte Laura!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 18 jun 2015 19:00

@Autostoel vraagje. Is al weer een tijdje geleden maar toen kwam er ook de vraag naar voren over een autostoeltje. Onze zoon begint nu toch wel uit zijn stoel te groeien (wij hebben de M.Tobi). Wat is een fijne en veilige autostoel? Iemand tips?

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LauraC » 18 jun 2015 19:06

Dank jullie voor jullie lieve woorden. De meiden hebben het niet zo door want hij was er toch erg weinig. Dus wat dat betreft is er voor hun weinig verandering. Het heeft er bij M wel flink ingehakt. Zeker nu hij ook meer met adoptie bezig is en zich ws al in de steek gelaten voelt door biomama. Ik heb veel zorgen om hem. Er zijn nu 3 instanties met hem bezig i.v.m. zijn gedrag en tics etc. Teveel om op te noemen eigenlijk. Op school wordt hij gepest door zijn 'anders zijn' dus dat is ook flink balen. Maar goed, we gaan door.

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor 654321 » 18 jun 2015 19:20

Sterkte @LauraC! Wat n zorgen zeg! Heel veel kracht toegewenst.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 18 jun 2015 19:24

@LauraC, sjonge wat een impact zoiets kan hebben op een kind. Sterkte en een knuffel.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Dippie » 18 jun 2015 20:20

Heftig hoor Laura! Je bent daar gaan wonen voor t werk van je ex toch? Blijf je daar wel wonen nu of toch plannen om terug naar NL te gaan?

Hier gaat alles zn gangetje. Het is echt weer genieten met zo'n kleinte erbij. In het begin moest ik echt ff wennen aan het ritme, maar dat zit er zo weer in. En Vianne zit nog niet op school, dus smorgens nog alle tijd.
Vandag de info brief gehad voor school. Dv 14dec mag V voor t eerst naar school ;) Pfft... Moet er nog maar niet teveel aan denken!

Zal eens kijken of ik makkelijk een foto kan plaatsen met mn mobiel :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 jun 2015 21:00

Ze zijn in elk geval.op tijd dippie!! Haha..

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 jun 2015 21:00

Ze zijn in elk geval.op tijd dippie!! Haha..

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Em. » 19 jun 2015 08:04

Dank voor al jullie meeleven. Het gaat goed gelukkig. Ze heeft nauwelijks pijn, die is in elk geval met de pijnstilling goed onder controle. En verder is ze vrolijk en goed in dr doen. Wel snel gefrustreerd doordat ze niet goed kan spelen. Al past ze zich wel aan door veel te gaan kletsen en overal op te klimmen....dr benen doen het tenslotte prima :mrgreen:
Ben benieuwd volgende week of het allemaal goed aan het genezen is volgende week.

@ Laura: heel veel sterkte, heftig zeg met M.

@ Dippie: dat weet je dan goed op tijd ;-), hier wist ik het 2 weken van te voren geloof ik....haha

Wat betreft auto stoel, wij hebben voor J een maxi cosi rodi, bevalt prima, zit gewoon met de autogordel. Het is eigenlijk gewoon een zitverhoger met rugleuning en zijsteunen bij het hoofd. Voor J. wel prettig, aangezien hij nogal eens slaapt in de auto....


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten

cron