Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
oekaboeka schreef:gewoon achterlijk en tegen alle logica en verstand in.
antoon schreef:Cicero begrijp het goed, ik spreek nu alleen voor mijzelf, ik kan niet bepalen hoe een ander het voelt
Mijn geloof wordt in her geheel niet aangetast door de theorie, nog voor geen cent, ik word alleen kwaad door de ziekelijke arrogantie van heel veelb geleerden die een onbewezen verhaal door de strot duwen van mense, dit is niet goed te praten, ik weet zeker dat nog meer gelovigen erzo over denken
antoon schreef:Cicero begrijp het goed, ik spreek nu alleen voor mijzelf, ik kan niet bepalen hoe een ander het voelt
Mijn geloof wordt in het geheel niet aangetast door de theorie, nog voor geen cent, ik word alleen kwaad door de ziekelijke arrogantie van heel veel geleerden die een onbewezen verhaal door de strot duwen van mensen, dit is niet goed te praten, ik weet zeker dat nog meer gelovigen erzo over denken
oekaboeka schreef:Dus gaan we maar beledigen , omdat het je niet aanstaat wat ik van een bepaalde theorie vindecht diep triest
antoon schreef:Je begrijpt er niets van wij hoeven geen argumenten te tonen
Ik zal het je uitleggen, als ik beweer dat de maan van kaas is, en dat mag in een vrij land zal ik het moeten beargumenteren
Evolutionisten mogen in dit land ook alles zeggen, maar ze hebben niets waar ze mee aankomen, begrijp je het nu
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten