memmem! gefeliciteerd... ook voor je man en de rest van et gezn. Hoe vindt docterlief het een zusje? geniet ervan!!(ook dus int nieuwe ziekenhuis gelegen ??)
Gefeliciteerd memmem! Mooie naam! (is hier bij de oudste ook nog even in de race geweest, alleen sprak manlief 'em zo raar uit, dus toch maar laten vallen )
Ja naast de misselijkheid, moeheid en geen etenslust voel ik me prima. We hebben idd al een meisje E. , die nu bijna 16 maanden is.. ze zullen straks 2 jaar min een maand schelen.
Acire, vervelend zeg, is het nog wat minder geworden?
Hier rommelen we gezellig verder in huis, baby heeft nog niet zoveel zin om eruit te komen. Maar uiterlijk 11 januari moet het eruit zijn qua klachten en ongemakken houden we dat ook wel vol. Echt zwaar is het niet.
Met oefeningen en aan m'n houding denken is het qua pijn te doen. Maar ik kan niet langer dan 1 minuut pijnvrij lopen. Tillen voel ik onmiddelijk. Volgens de verloskundige gaat het meestal niet over tot de bevalling, maar is het meestal wel te hanteren.
Acire, misschien toch nog een klein beetje goed nieuws - hoop ik: soms verdwijnt de pijn als je beebje indaalt, omdat je bekken dan toch weer 'vaster' zit. Sterkte!
Idd.. hier stabiel gehouden. Kreeg een tip om kleine stappen te nemen. Niks meer tr tillen. Dus liep alleen het hoognodige... kon wel heeerlijk zitten.. oberigens nu na de bevallinv ook nog last.. dus nog niet te ver lopen!
Sterkte! Helaas weet ik hoe vervelend het is. En J is 10,5 mnd maar het is nog steeds niet over. Ik zit het lekkerst/meest pijnvrij in kleermakerszit, erg goede houding voor de stabiliteit, alleen niet overal toe te passen