Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor liefie » 30 okt 2014 12:36

Spannend TJ!

MissF haha geweldig toch :D

Nina heeft een Antibioticakuur... Heeft een flinke blaasontsteking ze vind het drankje echt heeel vies maar neemt het heel dapper toch 4x op een dag in.
Ze hebben haar urine ook op kweek gezet ben benieuwd of er iets uitkomt.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 30 okt 2014 14:24

Spannend TJ, hopelijk komen jullie er verder mee!

Hier zijn de kids wel iets eerder wakker dan vorige week, maar dat komt ook wel goed uit, want N gaat nu naar school. Dus hoeven we ze niet wakker te maken. Wel even omschakelen hoor, zo vast aan de klok leven. Ze geniet er wel enorm van, dus dat is leuk!

Morgen wordt H 2 en dan hebben we de verjaardagen weer even gehad.

Arme Nina, hopelijk heeft ze er snel baat bij. Hoe kom je daar eigenlijk achter? Blaasontsteking bij zo'n kleine meid?
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 okt 2014 18:07

beterschap lieffie!! wat sneu!!

En dan ga je naar het ziekenhuis in de verwachting dat het probleem gevonden is en we gaan praten over een oplossing.. Helaas was dit dus niet zo... Milan heeft inderdaad een divertikel bij zijn 12-vingere darm, maar dat verklaard zijn vele overgeven NIET !! De kinderarts in Drachten had ons verteld dat dit de oorzaak was en dat we naar het UMCG moesten voor de oplossing....

Hoe nu verder?! Ja, nog geen idee.. Ze vonden het wel een interessante casus.. Ze nemen het mee in het doktorenoverleg die elke donderdag is, dus komende donderdag of die donderdag erna worden we gebeld door het UMCG hoe we nu verder moeten ....

Kortom: Nog steeds GEEN duidelijkheid !!!!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 30 okt 2014 18:50

Liefie, beterschap met Nina.
TJ, wat jammer dat je nu nog niet verder bent, hopelijk komen ze er met z'n allen uit.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 31 okt 2014 11:58

Lieffie, beterschap met Nina! Zielig joh :(

Stip; gefeliciteerd met H! Fijne dag vandaag!
Afbeelding

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 03 nov 2014 11:42

Vervelend TJ, hopelijk hoor je snel wat.

Dank, Dippie! Ze was echt jarig, zo leuk! Wat een verschil dan met een jaar geleden.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 03 nov 2014 19:36

@Liefie: daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe je erachter komt dat ze blaasontsteking heeft. R zit er ook een beetje tegenaan, heb ik het idee. Kleine beetjes plassen, maar het stinkt echt en is heel donker van kleur. Ze is een vreselijk slechte drinker, dus dat maakt het er ook niet beter op. Ik heb de fles maar weer even tevoorschijn gehaald, daar is ze dol op, zo gaat er dus wel 3x per dag een volle fles thee naar binnen. En bij de apotheek een kruidendrankje gehaald, hopelijk blijf ik het voor.

@Stip: nog gefeliciteerd! Ik vond de 2e verjaardag ook leuker dan de 1e :-)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 nov 2014 20:28

@Saskia, heb jij al uitslag van de kweek binnen (van die ontlasting van R?).

@Liefie, slaat de abkuur aan bij Nina? Wanneer krijg je de uitslag van die kweek?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 nov 2014 09:50

Wat balen tj, als het zo tegenvalt :( Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.

Beterschap voor Nina, liefie.

De afgelopen weken breng ik een huilende Frederiek naar de psz, pff, echt niet leuk. Was even vergeten hoe dat was. Ze huilde ook altijd bij de gastouder. Maar dat is al weer zo'n tijd geleden, en in de tussentijd heb ik haar altijd bij me gehad. De eerste weken ging het super, maar nu sinds een paar keer huilen, ze wil niet. De juf zegt wel dat het echt 1 minuut is, dan gaat ze heerlijk spelen, en als ik haar ophaal dan is ze boos en wil ze niet mee. Dus ik zet maar gewoon door elke dinsdagochtend. Gister dacht ik een afspraak met haar te maken dat ze niet zou gaan huilen vandaag, maar ze zei:' Nee hoor, ik ga gewoon wel huilen.' Hmm, daar kon ik dus niet op teruggrijpen vanmorgen, haha.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 04 nov 2014 12:15

@Evelien: leuk dat je er aan denkt. Er is helemaal niets uit de onderzoeken gekomen, alles lijkt in orde te zijn. De diarree is ook wel over en ik heb de indruk dat d'r buik ook minder opgezwollen is als voorheen. Hopelijk komt het vanzelf in orde.

@MissF: R protesteert ook altijd hevig als ik ze wegbreng en blijft koppig voor de drempel staan... Maar als een van de jufs ze oppakt en bij de andere kinderen zet is het ook prima, dus het is snel over. Maar goed, leuk is het niet om ze zo weg te brengen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 nov 2014 12:28

Nina zei dat het zeer deed met plassen en haar urine rook ook flink... Ik heb niks gehoord over de kweek dus ik neem aan dat het oké is.
De kuur zit er op ze vond het echt heel vies maar heeft het heel dapper 4 x op een dag ingenomen zonder gezeur.

Saskia hopelijk komt het niet meer terug de diarree

MissF vervelend dat huilend weg brengen lijkt mij maar als het zo snel over is dan zal het waarschijnlijk wel meevallen.

TJ Schiet ook echt niet op zo :( Sterkte!

Nina wilde sinds dat Jet er is dat we bij haar blijven zitten als ze gaat slapen... Op zich niet heel erg. Gisteren een sticker kaart gemaakt en gisterenavond is ze gewoon weer zelf gaan slapen gelukkig. Er staat niks tegen over maar ze vind deze manier erg leuk haha en als het helpt ideaal.

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 08 nov 2014 15:44

http://imageshack.com/a/img538/9003/2RewCj.jpg

Eindelijk een foto van onze dochter... Op deze foto waren we op vakantie in Zwitserland. Ze is daar 10 maanden oud.
Szent az Úr

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 nov 2014 17:14

Wat een schatje. Mooie omgeving.

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 08 nov 2014 17:31

Evelien schreef:Wat een schatje. Mooie omgeving.

dank je :wink: Was in de buurt van Interlaken/Brienz.
Szent az Úr

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 nov 2014 19:55

Mooi meisje!

Terug naar “Archief”