Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 17 mar 2004 14:44

rosekapje schreef:
columbus schreef:Ha Jialikelly,

Bewuste keuze he! :mrgreen: het zal niet meer zou zijn als vroeger lieve Jialikelly, Dr.Rosekapje heeft de videobewakingssysteemcamera's permanent gericht op onze buro's en ook in de ons zo geliefde snoezelkamer :( er zal nu gewerkt moeten worden :roll:

en er moet toch iemand in je nek zoenen toch? een parkietje is ook niet alles. Onze nieuwe assistent moet toch wat zoen in nek ervaring opdoen :!: , dat word onderschat, maar het is reuze belangrijk voor zijn verdere carriere :!: :mrgreen:

Wat is dan de bedoeling van de electroschokken die afgegeven worden als er ook maar iemand bij mij in de buurt komt :shock: . Het werkt al van 5 meter afstand, echt niet normaal... Assistent Dr. Johan, heeft het al menig maal moeten voelen :roll: . OM maar niet te spreken van het schrikdraad dat je om en op mijn bureau gelegd heb :roll:

Ik heb het idee dat het bij jullie onderling ook niet zo lekker loopt. Bang om elkaar in te pikken? Als jullie elkaar al zo van het lijf en bureau houden, dan zal dat zeker doorwerken in de antwoorden op jullie vragen (en niet in positieve zin denk ik).
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mar 2004 16:42

Gandalf schreef:Ik heb het idee dat het bij jullie onderling ook niet zo lekker loopt. Bang om elkaar in te pikken? Als jullie elkaar al zo van het lijf en bureau houden, dan zal dat zeker doorwerken in de antwoorden op jullie vragen (en niet in positieve zin denk ik).

Lieve Gandalf,

Bedankt voor je kritiek... Dr. Rosekapje vind dat je wel gelijk hebt, en is het er dan ook over eens dat deze perikelen gaan minderen, werk en prive, moeten gescheiden kunnen worden. Mocht er dan nog enigszins schokkende :wink: dingen in de praktijk gebeuren die niet nodig zijn om te melden in de rubriek dan doen we dat ook niet (of, ik zal voor mezelf
spreken, ik doe het niet).

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. ben even benieuwd hoe het afgelopen is met de liefdesdetector... :)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 17 mar 2004 16:50

rosekapje schreef:PS. ben even benieuwd hoe het afgelopen is met de liefdesdetector... :)

Ja, die liefdesdetector. Als ik eerlijk ben heeft die nog geen bevredigende uitkomst gegeven. Maar ik zal eerst de eerst de schuld bij mezelf zoeken (:wink:), misschien ben ik te a-technisch om de uitkomsten goed te interpreteren. Misschien heb ik ze wel goed geïnterpreteerd en betekent het gewoon dat ik mijn aandacht / liefdesdetector ergens anders op moet gaan richten :lol:.
Afbeelding

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 17 mar 2004 20:04

Hallo Dr. Love,

Mijn vriend is volgende week jarig, nou wil hij heel graag een huisdier voor zijn verjaardag, ik zie dat echt niet zitten hoor, ik wil niet zeggen dat ik een hekel aan dieren heb, maar toch :mrgreen: . Hoe ga ik dit oplossen, want aan de ene kant wil ik hem natuurlijk niet teleurstellen, maar om hem zijn zin te gaan geven zie ik echt niet zitten, dit om meerdere redenen.

Help....

groetjes Femke
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 mar 2004 20:10

Femke schreef:Hallo Dr. Love,

Mijn vriend is volgende week jarig, nou wil hij heel graag een huisdier voor zijn verjaardag, ik zie dat echt niet zitten hoor, ik wil niet zeggen dat ik een hekel aan dieren heb, maar toch :mrgreen: . Hoe ga ik dit oplossen, want aan de ene kant wil ik hem natuurlijk niet teleurstellen, maar om hem zijn zin te gaan geven zie ik echt niet zitten, dit om meerdere redenen.

Help....

groetjes Femke

Denk je niet dat je er mooi vanaf kan maken door jezelf, vermomd als huisdier aan te bieden?

joepie schreef:Sorry, maar ik vind het onderde hand niet meer kunnen!
Stel volwassen mensen die zo kinderachtig en dubbelzinnig zitten te doen!
Doe der alsjeblieft een slotje op!

Ja joepie, voor jou als getrouwde vrouw is dit natuurlijk allemaal gesneden koek! :oops: Maar een heleboel onzekere pubers op dit forum hebben juist heel veel aan de wijze adviezen op het nog grotendeels onontgonnen terrein der liefde en zouden onze geachte dr. Love´s niet kunnen missen! 8) :D

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 17 mar 2004 20:33

Aragorn schreef:

Help....

groetjes Femke

Denk je niet dat je er mooi vanaf kan maken door jezelf, vermomd als huisdier aan te bieden?

Ja joepie, voor jou als getrouwde vrouw is dit natuurlijk allemaal gesneden koek! :oops: Maar een heleboel onzekere pubers op dit forum hebben juist heel veel aan de wijze adviezen op het nog grotendeels onontgonnen terrein der liefde en zouden onze geachte dr. Love´s niet kunnen missen! 8) :D

Goed Aragorn :!: Je had dit niet beter kunnen verwoorden :!:

Een liefdevolle groet,
Ass DR Johan81
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 mar 2004 20:39

Aragorn schreef:

bedankt voor je steun Aragorn :wink:

Het is dat we uit privacy overwegingen de honderden :roll: dankbetuigingen en aanzoeken niet kunnen publiceren, maar je zou ze eens moeten lezen 8)

Dr.Columbus, hoe kan ik je bedanken :P je zegt het maar, niets is teveel :oops:

of
Oh Dr.Bloempie, fantastische tip over die massage, mag ik eens demonstreren hoe goed ik dat al onder de knie heb :wink:

of
Dr.Rosekapje, hartelijk bedankt voor het advies, ik had het al eerder moeten doen, mn relatie verbreken maar nu heb ik een vraag aan u. zou u een avondje met me willen stappen?

nou, dit liegt er niet om zou ik zeggen! :mrgreen:
(Ik snap Johan wel waarom hij assistent wil worden :lol: )
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 mar 2004 21:29

Help....

groetjes Femke

Ha Femke,

Je bent bang, ik zie het al. Je bent bang dat je plaats ingenomen word door dat huisdier.
Natuurlijk heb je geen hekel aan huisdieren, maar je hebt aan je eigen knuffelbeer genoeg.
En nu ben je bang dat, als je hem bv een poesje geeft voor zijn verjaardag, dat je zelf niet meer geaaid word. :oops:
Terecht! Niemand wil naar het 2e plan verwezen worden, ook jij niet. :?

Maar…heb je jezelf wel eens afgevraagd waar die behoefte aan een huisdier vandaan komt bij hem? Heb je jezelf wel eens afgevraagd waarom hij de laatste tijd zo wanhopig om aandacht vraagt? Is het niet zo dat je de laatste tijd nogal vaak eehh bezig bent achter de computer? :?: Forums bekijken, etc.. :roll:
Zou het niet zo zijn dat jou eigenste knuffelbeer niet een beetje te weinig aandacht krijgt van je? :mrgreen:

Je wilt hem niet zijn zin geven…omdat je bang bent voor de volgende stap! En die volgende stap is het bemerken van hem dat ook een huisdier zijn eenzaamheid niet kan wegnemen. En het gevolg daarvan is dat hij een nieuw vriendinnetje opzoekt. Logisch! 8)

En daar zit je dan met je laptop op je knieën, Femke! Vriend weg, en een poes waar je niet op zit te wachten en niemand in de buurt die je kan weigeren zn zin te geven… :mrgreen:

Dus wat kan je doen? Ren naar hem toe, vlieg hem om zijn nek en doet hem dat begeerde poesje vergeten. :shock: Geef hem een verjaardag kado om nooit te vergeten!
Geef hem liefde
8) :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 17 mar 2004 23:32

Er komen de laatste dagen honderden mailtjes binnen.
Waarschijnlijk omdat de lente weer in aantocht is. :P Veel mensen vragen hoe je nu eigenlijk een nestje moet bouwen. Begin je met grote takken of met kleine takken; zoek je eerst een mannetje of vrouwtje? :roll: En nog veel meer van dit soort vragen.
Omdat het teveel is om iedereen die een mail heeft gestuurd persoonlijk advies te geven, wil ik er in het algemeen iets over zeggen.
Zoek eerst een mannetje of vrouwtje! Waar je daarna beland zie je vanzelf wel. 8)
Maar hoe vind je een mannetje of vrouwtje?
Er lopen er natuurlijk genoeg op de wereld, maar hoe weet je nou dat je de goede kiest om een nestje mee te bouwen.
Zorg dat je gezien wordt! Zorg dat de ander denkt: Hé, wat&%wie loopt daar nou?
Wat nog veel belangrijker is: Zorg dat je geroken wordt!
Nu denk je waarschijnlijk: Waar slaat dat nu weer op? :roll: Maar het is bewezen dat vrouwen afkomen op de geur van mannen. En dan geen dure luchtjes, maar gewoon pure, verse mannenzweet. :shock:
Trek je dus iedere dag een uurtje terug in de sportschool, om daarna zonder je te douchen de straat op te gaan. Je zult zien: Tegen de tijd dat je thuis bent, loopt er een hele invasie vrouwen achter je aan! :lol:
Tegen de vrouwen wil ik zeggen: Zorg dat je onbereikbaar bent voor de man. Zorg ervoor dat hij er moeite voor moet doen om jou voor zich te winnen. Als hij echt voor je gaat, dan geeft hij niet zomaar op. Bovendien zal het roofdier in hem ontwaken! :shock: Hij zal je als zijn prooi zien en al zijn zinnen op jou zetten om je te pakken te krijgen! Gelukkig is het zo dat als hij je eenmaal heeft, dat hij je dan beschermen zal in plaats van opeten. (Al lijkt het er soms wel op dat mannen vrouwen om op te vreten vinden :wink: )
Lieve mensen,
Succes ermee! Ga gezellig met elkaar nestjes bouwen! :P
Waar je die nestjes kunt bouwen zal ik een andere keer op in gaan.

Liefs dr. Bloempie

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 18 mar 2004 00:19

wijze woorden van Dr.Bloempie om deze fijne dag mee af te sluiten! 8)

weltruste allemaal, ik ga naar mn nest.
(nu snap ik ook waar die uitdrukking vandaan komt :idea: )

chipkip

Berichtdoor chipkip » 18 mar 2004 11:50

kmoet zeggen dat ik het ook wel wijze en fijne woorden vind om mijn nest mee uit te komen :mrgreen:

Maar beste Dr. Loves

Ik heb slecht nieuws :cry: . Mijn verkering is uit. Ik vind het echt heel erg... Hij is er zomaar vandoor gegaan en ziet mij ineens niet meer zitten. Maar ik kan hem ehct niet missen :? .
Wat moet ik doen? Zal ik proberen hem terug te krijgen... ja he?! Maar ja, hoe, moet ik hem lokken :shock: of gewoon zeggen waar het op staat, want ik weet ook heus wel dat hij niet zonder mij kan :mrgreen: :wink: :roll:

OF toch gewoon maar niet, misschien moet het toch zo zijn :? :shock: en moet ik hem laten gaan en met iemand anders een nestje gaan bouwen :roll:

Hoop dat jullie me kunnen helpen of op zijn mint op kunnen beuren....

groetjes chipkip

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 mar 2004 13:01

Gandalf schreef:
rosekapje schreef:PS. ben even benieuwd hoe het afgelopen is met de liefdesdetector... :)

Ja, die liefdesdetector. Als ik eerlijk ben heeft die nog geen bevredigende uitkomst gegeven. Maar ik zal eerst de eerst de schuld bij mezelf zoeken (:wink:), misschien ben ik te a-technisch om de uitkomsten goed te interpreteren. Misschien heb ik ze wel goed geïnterpreteerd en betekent het gewoon dat ik mijn aandacht / liefdesdetector ergens anders op moet gaan richten :lol:.

Lieve Gandalf,

tja lastige situatie, ik kan er niet zoveel over zeggen ,want heb de uitslagen niet gelezen. Misschien is het ook handig om eens samen met mij de gebruiksaanwijzing nogmaals door te lezen, wie weet voor ons beiden erg leerzaam. :mrgreen: :wink:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 mar 2004 13:29

chipkip schreef:kmoet zeggen dat ik het ook wel wijze en fijne woorden vind om mijn nest mee uit te komen :mrgreen:

Maar beste Dr. Loves

Ik heb slecht nieuws :cry: . Mijn verkering is uit. Ik vind het echt heel erg... Hij is er zomaar vandoor gegaan en ziet mij ineens niet meer zitten. Maar ik kan hem ehct niet missen :? .
Wat moet ik doen? Zal ik proberen hem terug te krijgen... ja he?! Maar ja, hoe, moet ik hem lokken :shock: of gewoon zeggen waar het op staat, want ik weet ook heus wel dat hij niet zonder mij kan :mrgreen: :wink: :roll:

OF toch gewoon maar niet, misschien moet het toch zo zijn :? :shock: en moet ik hem laten gaan en met iemand anders een nestje gaan bouwen :roll:

Hoop dat jullie me kunnen helpen of op zijn mint op kunnen beuren....

groetjes chipkip

Lieve chipkip,

Het spijt me echt voor je. Ik leef met je mee, erg vervelend. Maar lieve chipkip, ga alsjeblieft niet bij de pakken neerzetten, ik weet ook wel dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar misschien is het beter zo. Je mag in ieder geval op mijn schouder uit komen helpen.... Je mag kiezen welke :mrgreen:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 18 mar 2004 14:03

op mijn schouder mag je ook altijd uit komen huilen, dus dat zijn al 4 schouders! als dat nog niet helpt ...

vrijdagmiddag van 4 - 6 is het Uithuilspreekuur in mijn werkkamer, tot dan ! :)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 18 mar 2004 16:13

rosekapje schreef:Lieve Gandalf,

tja lastige situatie, ik kan er niet zoveel over zeggen ,want heb de uitslagen niet gelezen. Misschien is het ook handig om eens samen met mij de gebruiksaanwijzing nogmaals door te lezen, wie weet voor ons beiden erg leerzaam. :mrgreen: :wink:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Dan lees ik toch liever de handleiding door samen met die ander :wink:. Misschien een goeie reden om naar haar toe te stappen. Zo van 'Hé, wil je samen met mij de handleiding van de liefdesdetector doorlezen?' :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Archief”