De opmars van de Islam

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

salty
Luitenant
Luitenant

Re: De opmars van de Islam

Berichtdoor salty » 21 aug 2014 23:50

Erik hebben jij en gerdien al een rode nun nasrani op jullie deur geschilderd ,of ben Je daar niet moedig genoeg voor.? Want zon icon op een forum is natuurlijk redelijk anoniem. Bovenste beste jongk heer wees eens wat minder met jezelf ingenomen,opdat jouw orgelspel de Heer aangenaam zal zijn.
For YHWH the LORD is our judge,
the YHWH the LORD is our lawgiver,
the YHWH the LORD is our king;
it is HE who will save us.
Isaiah 33:22

Deti404
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Deti404 » 22 aug 2014 00:02

salty schreef:Kromme redenering.
Waar de quran iedere vorm van Logica mist, loopt de boodschap van Verbond Verzoening en Verlossing als rode draad van Genesis tot Openbaring. De Islam is tegen de Heilige Geest.en tegen de Zoon. DUS tegen GOD. Een huis dat in zichzelf verdeeld is,is tot instorten verdoemd. Omdat de vader van De leugen tegen de mens als kroon der Schepping is, gebruikt hij deze religie voor het zaaien van Dood en verderf.

Het gaat mij niet om logica. Het gaat mij erom dat zowel in de Koran als in de Bijbel haatteksten en liefdeteksten staan, waartussen je een keuze kunt maken om je op te baseren. Dat werd door benefietdiner namelijk in twijfel getrokken.
Wat betreft een verdeeld huis: dat is het christendom zelf ook. Dus als je waarde hecht aan de profetieën in de Bijbel dat het christendom altijd zal blijven bestaan, zou ik die uitspraak maar niet te stellig doen.
If we all give a little, we can make this world a home for everyone - Six4One

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 22 aug 2014 02:01

Het gaat helemaal niet om religie. Het gaat om Het Woord van YHWH..... JA dat zal Altijd blijven bestaan.___~en de schapen van Zijn kudde kennen Zijn stem . Hij is onze Herder en Koning. Als je geen deel hebt aan de Heilige Geest kun je dit niet snappen.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 22 aug 2014 10:47

Optimatus: " dergelijke lieden zijn van een dermate onnozel allooi dat het te overwegen valt dergelijk hollend gemeen in de nabije toekomst op geen enkele wijze meer van repliek te voorzien".

Ik hoop echt dat je deze zin niet hoeft te herhalen straks voor Gods troon, want dan zou het zo maar kunnen dat "dergelijke lieden van een dermate onnozel allooi " aan de rechterkant zullen staan .

Maar je bent uiteraard vrij dergelijk hollend gemeen op geen enkele wijze meer van repliek te voorzien.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 22 aug 2014 11:04

08/22/2014 THE JERUSALEM POST by Ariel Ben Solomon

Powerless to stop Islamic State, West may have to join forces with Iran, Hezbollah.

Israel, Sunni world wary of any western rapprochement with Iran; Israëli expert says West is helpless, doesn't know what to do against Islamic State.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 22 aug 2014 11:14

salty schreef:Het gaat helemaal niet om religie. Het gaat om Het Woord van YHWH..... JA dat zal Altijd blijven bestaan.___~en de schapen van Zijn kudde kennen Zijn stem . Hij is onze Herder en Koning. Als je geen deel hebt aan de Heilige Geest kun je dit niet snappen.

Een verschrikkelijk standpunt.
Het klinkt erg "christelijk" maar dat is het niet.

Als je de standpunten van salty niet deelt dan ;

1) ben je geen schaap van de kudde.
2) heb je geen deel aan de Heilige Geest.

Waarom reageer ik eigenlijk nog - het is te zot voor woorden ](*,)

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 22 aug 2014 11:16

I.K.; Ik hoop echt dat je deze zin niet hoeft te herhalen straks voor Gods troon, want dan zou het zo maar kunnen dat "dergelijke lieden van een dermate onnozel allooi " aan de rechterkant zullen staan .

Wat een zegen dat u daar geen invloed op heeft.

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 22 aug 2014 18:15

Hamas....ISIS......DA3ESH.........zelfde praktijken
Vandaag zijn er in Ghaza 18 mannen op straat door hun hoofd geschoten.omdat ze er van werden beschuldigd voor de vijand te hebben gewerkt. ZE werden geexecuteerd met een zak over hun hoofd.....onherkenbaar.......zonder proces. www.thetower.org

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 22 aug 2014 18:27

Salty

Afgrijselijk.! En het gaat maar door, en door, en door.

salty
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor salty » 22 aug 2014 19:19

Het gaat maar door......idd.10 jr geleden werden de tekenen aan de europese wanden all duidelijk zichtbaar. Hofstadgroep......klein groepje.......isis daar had nog niemand van Gehoord. Kanalen van arabisch sprekende ex muslims met verhelderende videos met bewijs over de bronnen van Het kwaad werden dichtgegooid door Google and Youtube .op last van Bepaalde elementen uit de oliestaten. ISIS EN ELQAEDA werden daar ook door gefinancieerd. HET BEEST is inmiddels zo sterk geworden en financieel onafhankelijk, dat zelfs de oliestaten zich wel achter de oren moeten krabben, als de leiders daar willen doorgaan met hun decadente levensstijl.worden zij door die radicalen ook eendoelwit, Het is allemaal zo krom en destructief,dat alleen de satan het kan dirigeren
SALAM AL MASSIIH ala kul almuminiin bi ismh. Rabina yahfiizkum! De vrede van De Messias over alle gelovigen in Zijn Naam Moge Hij jullie beschermen.

Deti404
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Deti404 » 22 aug 2014 19:21

salty schreef:Het gaat helemaal niet om religie. Het gaat om Het Woord van YHWH..... JA dat zal Altijd blijven bestaan.___~en de schapen van Zijn kudde kennen Zijn stem . Hij is onze Herder en Koning. Als je geen deel hebt aan de Heilige Geest kun je dit niet snappen.

Het gaat mij ook niet om de religie. Het gaat mij om het christendom als in 'een groep mensen die het christelijk geloof aanhangt'. Dat is geen religie. Religie is de hele traditie rondom kerkgang. Maar men kan ook christen zijn zonder die traditie.

Ik hoop dat je in het vervolg beter nadenkt over de definitie van wat ik zeg, want dit is al de tweede keer dat ik iets aan je uit moet leggen. Niet nodig lijkt me.

En ik vind het nogal wat om te impliceren dat ik geen deel heb aan de Heilige Geest. Volgens mij ga jij daar helemaal niet over.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 22 aug 2014 19:29

Salty

Precies. En dan maar blijven beweren dat "de opmars van de Islam" allemaal wel mee zal vallen, want het merendeel van de moslims in ons land, zijn goeie en aardige mensen.
Let maar eens op hoe "goed en aardig" ze zijn, als ze zich laten ronselen door de steeds sterker wordende terreurgroepen, wat gisteren openlijk bewezen werd in het journaal.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 22 aug 2014 19:48

ineke-kitty schreef:Salty

Precies. En dan maar blijven beweren dat "de opmars van de Islam" allemaal wel mee zal vallen, want het merendeel van de moslims in ons land, zijn goeie en aardige mensen.
Let maar eens op hoe "goed en aardig" ze zijn, als ze zich laten ronselen door de steeds sterker wordende terreurgroepen, wat gisteren openlijk bewezen werd in het journaal.

Precies,
Kijk hier eens wat een aardige man die van de partij van de eenheid

Aangifte Haagse moslimpoliticus tegen Buma
Afbeelding
De leider van een lokale islamitische partij in Den Haag, Abdoe Khoulani van de Partij van de Eenheid, zal aangifte doen tegen CDA-leider Sybrand Buma. Die had donderdagavond in Knevel en Van den Brink gezegd dat Khoulani de terreur van de beweging Islamitische Staat (ISIS) verheerlijkt.http://www.telegraaf.nl/binnenland/22996277/__Aangifte_politicus_tegen_Buma__.html

En wat had deze man gezegd in juni:
Abdoe Khoulani: leve ISIS!
Afbeelding
De lijsttrekker van de islamitische Partij van de Eenheid in Den Haag heeft zijn sympathie betuigd aan de extremistische terreurgroep Islamitische Staat in Irak en al-Sham (ISIS). "Leve ISIS", schrijft Abderazak Khoulani op zijn Facebookpagina.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2276 ... IS___.html

De boeven zitten gewoon aan de regeringen tafel in Nederland.

.

Deti404
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Deti404 » 22 aug 2014 20:01

benefietdiner schreef:De boeven zitten gewoon aan de regeringen tafel in Nederland.

Ben jij bang voor een mannetje in Den Haag dat enkel een stem heeft in de gemeenteraad en verder weinig tot geen invloed kan uitoefenen? Ik zou me er niet aan storen.

En natuurlijk ga ik nu als onwetend en naïef neergezet worden, maar een beetje nuchterheid kunnen sommige mensen wel gebruiken.

hettys
Majoor
Majoor

Berichtdoor hettys » 22 aug 2014 20:07

benefietdiner schreef:De boeven zitten gewoon aan de regeringen tafel in Nederland.

Natuurlijk niet. Hoe verzin je het.
Ook gif is geschapen.

Terug naar “Archief”