Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor lammetje » 26 jul 2014 17:52

Ipv de box wil ik wel iets van een wipstoel maar de meeste tijd zal de kleine in de wieg liggen of in de draagdoek op mn buik of rug. En ik heb na een paar maanden altijd een kleed op de grond. Niet dat ze daarop blijven liggen ... :wink:

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor LauraC » 26 jul 2014 18:19

Nooit box gehad, nooit gemist. Ook niet met de twins en een energieke oudere broer. 't Is maar net waar je je op instelt ;-) Douchen en huishouden doe ik 's avonds als de kids slapen, overdag ben ik er voor de kids.
P.s. Lammetje, MissF en PPM gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Saskia » 26 jul 2014 19:07

Ik heb de box hier nog staan, maar R zit er niet heel veel meer in. Maar als ze erin zit, dan zit ze zo heerlijk rustig te spelen, dat ik het nog niet over m'n hart kan verkrijgen om 'em weg te doen. Als ze niet in de box zit, dan haalt ze alles overhoop in de kamer en keuken, en moet ik haar steeds tot de orde roepen, dat is ook niet gezellig. Dus af en toe een uurtje rust en lief spelen is voor haarzelf ook gewoon fijn.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor meribel » 26 jul 2014 19:18

LauraC schreef:Nooit box gehad, nooit gemist. Ook niet met de twins en een energieke oudere broer. 't Is maar net waar je je op instelt ;-) Douchen en huishouden doe ik 's avonds als de kids slapen, overdag ben ik er voor de kids.
P.s. Lammetje, MissF en PPM gefeliciteerd!



Maarre....je gaat wel gewoon naar de wc?
Net zo lang toch ongeveer...en dan bedoel ik een grote boodschap...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 jul 2014 10:14

Daar zit ik niet lang voor.. en san klepperem ze toch gezellig mee?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor liefie » 27 jul 2014 10:28

Nina heeft tot 1 jaar in de box gezeten maar vond er nooit veel aan... met douchen nam ik ze gewoon mee in de badkamer en al snel was ze ook gewoon even alleen als ik wilde douchen.
En nog steeds gaat erg goed ben ook gerust poos boven aan het schilderen en Nina speelt dan lekker beneden.

mijn schoonzusje kan dit soort dingen echt niet doen die kan haar kindje geen seconde alleen laten best vermoeiend lijkt mij.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 jul 2014 10:44

Vermoeiend is dat niet. Hier twee die ik niet alleen kan laten!.... het ia gewoon minder tijd voor mezelf hebben, wat uiteraard geen probleem is. We trekken er veelnopuit de natuur in.. heerlijk

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor LauraC » 27 jul 2014 18:07

meribel schreef:Maarre....je gaat wel gewoon naar de wc?
Net zo lang toch ongeveer...en dan bedoel ik een grote boodschap...

Echt? Nee hoor, zelfs dan binnen een minuut klaar. En ja, vaak heb ik dan publiek. Ik doe daar niet zo moeilijk om. Weet ik iig dat ze niks uithalen beneden ;-)
Vermoeiend? Ach, ik denk dat ik zo'n 'makkelijk' kind maar saai ga vinden op den duur hahaha!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Duschka » 27 jul 2014 22:04

LauraC schreef:Echt? Nee hoor, zelfs dan binnen een minuut klaar. En ja, vaak heb ik dan publiek. Ik doe daar niet zo moeilijk om. Weet ik iig dat ze niks uithalen beneden ;-)
Vermoeiend? Ach, ik denk dat ik zo'n 'makkelijk' kind maar saai ga vinden op den duur hahaha!

:mrgreen:

Wij wonen gelijkvloers, dat scheelt natuurlijk enorm, maar DL is er ook als de kippen bij, als ik naar 't toilet ga,dus hier ook meestal een toeschouwer.

En kennelijk is ML uiterst interessant als hij gaat douchen, dan stevent ze onmiddelijk op de badkamer af en wil perse naar binnen, waar ze nauwlettend in de gaten houdt, wat hij doet. (zijn toiletbezoek interesseert haar dan weer helemaal niet)
Grappig genoeg boeit het haar totaal niet als ik ga douchen, dan blijft ze rustig in de woonkamer.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Dippie » 28 jul 2014 07:18

Hier heeft de box heeeel lang gestaan :)
Ze vond het heerlijk om er nog even in te spelen en ik vond dat wel erg makkelijk!
Uiteindelijk gebruikte is hem als opbergplek, dus hebben we hem weggehaald, maar toen was ze bijna 2!
Hier overigens geen toeschouwer bij toilletgang :wink: Ik heb dat nooit toegelaten.
Als we een daagje weg zijn en ik moet plassen en haar verschonen, dan ging ze wel mee natuurlijk. En als ik dan klaar was, zei ze; mama knap! :)
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 28 jul 2014 09:00

Onze box staat al 6 jaar onafgebroken :lol: Vanaf ene bepaalde leeftijd vinden ze het er echt niet leuk, maar ik vind het wel makkelijk. De eerste maanden liggen ze beschermd voor hun oudere broers en zus en kan ik rustig een was ophangen zonder dat ik mij zorgen hoef te maken dat iemand lego op hem gooide of met een auto over hem heenreed. Nu vind ik het veiliger voor hem. Hij gilt soms wel moord en brand, maar eigenlijk vooral als ik in beeld ben. Meestal zet ik hem met speelgoed in de box en ga dan rustig even boven aan de slag. Dan moppert hij even en gaat dan spelen.

Vandaag zijn de oudste twee uit logeren gegaan, voor het eerst alleen. Oma heeft ze opgehaald met de trein en aangezien oma 250 km verder woont is het nog wel een aardig ritje. Aankomende vrijdag halen wij hen weer op. Zal wel raar zijn om ze zo lang te missen.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor lammetje » 28 jul 2014 19:17

Dat is inderdaad vreemd als er opeens 2 weg zijn. Maar ik vind vooral dat ik er te weinig van 'geniet' als ze even weg zijn. Meestal kijk ik uit naar het moment ze weer te kunnen halen en dan hebben ze het zo goed naar hun zin dat ik me druk heb gemaakt om niks.

box: de jongste heeft er vooral de eerste maanden in gelegen. Maar ik verwacht niet dat ik hem nu echt ga missen. Net zoals Laura zegt, je stelt je erop in.

Ik heb nu eigenlijk een box nodig voor de oudste en een box voor de tweede zodat ze geen ruzie kunnen maken (en daartussen een grote hoge muur) :mrgreen: Daar heb ik meer last van dan een ondernemende baby/dreumes die je eigenlijk niet uit het oog kan verliezen.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 jul 2014 20:11

Haha!! Pffff... beeetje herkenbaar!

Al ging et vandaag aardig goed...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 jul 2014 20:41

hier is de zomervakantie al weer over de helft!! Manoël gaat dus over 21 nachtjes al naar de basisschool! Wat gaat het toch snel.. op de valreep is hij nog zindelijk geworden 8) Vannacht was hij ook droog, ben benieuwd of het morgen weer zo is.

Tobias heeft pas vanaf volgende week vakantie.. dus ik ben de eerste 4 week met ze alleen.. Maandag 7 juli hebben we een fietscomputer gekocht en als doel gesteld dat we in 6 weken tijd 300 km willen fietsen.. Nu na 3 week zitten wel al op 200 km :mrgreen: Dus dat gaan we wel halen :wink:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 29 jul 2014 07:54

Lijkt mij toch echt niet prettig, de hele dag je kinderen moeten vermaken.
Nu zijn die van mij wel erg makkelijk, denk ik, waar we erg mee geboft hebben, maar een beetje aangeleerd is het denk ik wel, ik ben geen moeder die 24 uur per dag met hen bezig is.
We doen zeker in de vakantie regelmatig leuke dingen, en ik doe bijna elke dag wel een spelletje of puzzel met hen, maar verder vermaken ze zichzelf.
Ik leg de tafel vol knutselspulletjes en ze zijn zo een uur verder. Nu zijn ze samen in de woonkamer, liggen beiden op een bank te luisteren naar cd's met liedjes en verhaaltjes. Of bouwen met de duplo, met de strijkkralen iets maken, buiten spelen. Allemaal zonder mij :)

Spannend zonder je twee oudsten ajl, kan me het wel voorstellen idd dat het vreemd is. Ze gaan hier 1 weekend per jaar samen logeren, als wij een weekendje weg zijn, en dat vind ik heerlijk, en heel erg belangrijk om te blijven doen. Maar na die 2 nachten dan ben ik wel dolblij om ze weer te zien :oops:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 62 gasten