Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 21 jul 2014 10:50

Haha......jij vindt het dus ook niet leuk! Ik ben altijd bang dat ik de enige ben die dat soort dingen vreselijk vind. Manlief moet mij ook wel eens vermanen in dat soort dingen :mrgreen: Net zoals kleiën en waterverfen ook zoiets vreselijks. Pas verloor ik ze een minuut uit het oog met waterverfen en de verf zat al op de spachtelputz, vreselijk.

Wij leven toch nog wel voornamelijk binnen. De jongste eet ook alles op wat hij buiten tegenkomt aan modder, beestjes, steentjes etc. Hij had gisteren de fietsketting te pakken en zat van top tot teen onder het smeer.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 21 jul 2014 10:52

Ja, die leeftijd is lastig he.
Omdat ze bij mij wat ouder zijn laat ik ze gewoon de hele dag buiten, ik ben van de catering, en ze vermaken zich wel.

Verven vind ik ook niks, afgelopen vrijdag verf gehaald bij de Action en schildersdoeken en ze hebben echt 2 uur achter elkaar een de picknicktafel buiten zitten verven. En natuurlijk waren hun kleren ook een beetje vies, maar ze vonden het zo leuk, dat ik spijt had dat ik uberhaupt getwijfeld had om die verf te kopen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2014 11:11

Verven doe ik alleen als het voor een tekening voor een jarige of voor opa/oma of een speciale gelegenheid is en dan net voor hij onder de douche gaat. :wink:

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor meribel » 21 jul 2014 11:22

ajl schreef:Zijn grotere broer neemt ook wel eens een slokje van dat water en er dreef pas een keutel voorbij die uit de zwemluider was gekomen. Dus zolang de jongste het niet zelf aan kan geven, laat ik hem lekker binnen tijgeren.

.


oh bah!!!

nee, dat is hier nog nooit gebeurt,
en de oudsten drinken het ook niet, dat scheelt ook wel denk ik

ja, die kinderen geven wel veel troep, dat is waar,

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 jul 2014 19:53

oooh ik hou van dit weer! ik doe de tussendeur op slot en leef zelf ook de hele dag buiten. we hebben echt een mini tuin, plaatsje.. maar een zwembadje.. twee mini campingstoeltjes... little people erbij... alle dieren zijn naar zee geweest... de boer ging bommetjes maken :) eerst had ik de zandbak dicht.. maar later wassie toch open lekker modder! heerlijk... na afloop lauw water in een grote emmer, ff beide in hun niksie.. afspoelen vluchtig afdrogen en dn direct door naar de douche! Ze mogen dus absoluut niet naar binnen en de wc is om de hoek dus hoeft ook niet.

Maar ga nu het liefst nog naar de plas of zwembad.. ik gok dat het volgend jaar allemaal lastiger gaat worden met een baby.... al is die dan wel al een dik half jaar, maar het lijkt mij niet gezond....vooral niet met de mega hitte!
Gelukkig hebben we dan nog wel een uitvalsbasis bij mijn ouders of bij mn zusje, even een ander verhaal dan de mini tuin thuis.

Zelf ben ik ook wel een pietlut hou er niet van dat de kids in een zwemkleding over straat huppelen.. misschien is dat iets waar ik nog aan moet wennen.


hier hebben ze beide een waterverfsetje, met een mini beetje in een bekertje is dit fijn verven!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor meribel » 21 jul 2014 20:34

Baby? .

Heb ik wat gemist ergens?

Kan ik je feliciteren paprikameisje of was dat al bekend? :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 jul 2014 20:49

Hier hebben we een groot zwembad in de tuin staan (3 bij 2) .. Ideaal !! Hij wordt veel gebruikt!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 22 jul 2014 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2014 21:01

paprikameisje2 schreef:oooh ik hou van dit weer! ik doe de tussendeur op slot en leef zelf ook de hele dag buiten. we hebben echt een mini tuin, plaatsje.. maar een zwembadje.. twee mini campingstoeltjes... little people erbij... alle dieren zijn naar zee geweest... de boer ging bommetjes maken :) eerst had ik de zandbak dicht.. maar later wassie toch open lekker modder! heerlijk... na afloop lauw water in een grote emmer, ff beide in hun niksie.. afspoelen vluchtig afdrogen en dn direct door naar de douche! Ze mogen dus absoluut niet naar binnen en de wc is om de hoek dus hoeft ook niet.


Heerlijk he. Wij hebben een vrij grote tuin. Wij hebben dan ook echt lekker (veel) buiten geleefd.
Maar goed 1 kind is nog wel aardig bij te houden, ik leg meestal een grote strandlaken op de grote mat in de keuken dan heb je het ergste gehad. Gelukkig is ons huisje klein.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 jul 2014 21:46

meribel schreef:Baby? .

Heb ik wat gemist ergens?

Kan ik je feliciteren paprikameisje of was dat al bekend? :D


Niks gemist.. was mn eerste openbare bekendmaking.... duik van de week wel ff in de zwangerenhoek!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor meribel » 21 jul 2014 22:54

Oh wat leuk, gefeliciteerd!
Een derde toch?


Ik weet niet hoe het met anderen is, maar ik vind hier mijn derde ( jongste ook. ) toch zo'n heerlijk cadeautje, de oudste daar was alles nieuw, de tweede toen was het zo aanpassen om een baby in een bestaand ritme van de oudste te proppen, en die jongste dat is toch zo'n knuffel, het is ook de eerste baby van me die zodra ze kon kruipen naar me toe kruipt voor een knuffel ipv van juist me weg voor iets interessanters :D maar dat heeft vast niets te maken met de derde, meer met haar persoontje.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 22 jul 2014 08:09

@Ppm, gefeliciteerd. :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jul 2014 09:49

PPm gefeliciteerd!!

Vandaag nemen we maar weer een duik in het zwembad.. het is al weer lekker warm

bakvis
Mineur
Mineur
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jun 2010 15:58

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor bakvis » 22 jul 2014 11:57

Hier ook kinders heerlijk buiten in bad! Ik hou van dit weer!
Bij m'n oudste twee vond ik het ook zo'n rommel geven maar ik merk dat ik steeds makkelijker wordt! ook de jongste scharrelt heerlijk buiten, loopt sinds een week los :8> zo schattig...
Ik heb hem regelmatig een uurtje buiten in de box maar zet 'm met hetzelfde gemak in bad bij de rest. Tsja..er plast er weleens eentje in bad maar in een zwemplas wordt er volgens mij ook heel wat afgeplast. 's avonds even onder de tuinslang of afspoelen onder de douche en schoon zijn ze weer! kamer even zuigen en dweilen en hoppa...ik ben weer klaar! Het plezier van m'n kroost weegt niet op tegen de rommel die ik moet ruimen!

gefeliciteerd ppm! Leuk! spannend ook weer! Jij hebt er toch ook één met behoorlijk koemelk allergie? (hier ook n paar :wink: )

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 22 jul 2014 13:15

@ meribel dat van het cadeautje herken ik toch wel. De derde vond ik dat al, maar de vierde spant echt de kroon. Hij komt ook steeds even kusjes geven...heerlijk!

Gefeliciteerd ppm Hoever ben je? Hoe voel je je?

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Lidia » 22 jul 2014 13:32

Gefeliciteerd ppm!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten