Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 04 jul 2014 20:56

Spannend, pm! Wat is eruit gekomen dan? of niet iets speciaals, maar gewoon handvatten?

Hier moeten ze nog 2 weken. Hij is het wel erg zat. Niet volgens hemzelf, maar hij is snel huilerig, slaapt weer slecht in (is nu nog wakker bijvoorbeeld), mopperig. Het is tijd voor geen wekker 's morgens en uren in pyjama met de lego spelen :mrgreen: Mijn man moet nog 1 week werken als hij vakantie heeft, dat is wel lekker, dan kunnen we echt heel rustig aan doen met zijn drietjes. Daarna gaan we een keer een paar dagen weg en dagjes weg, tussendoor flink klussen en dat vindt hij ook erg leuk.
dan graag nog wat weken zon en 25 graden, dan hebben wij de perfecte vakantie ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor liefie » 06 jul 2014 09:19

Geniet van de vakanties! Ik moet morgen weer beginnen na 2 weken vrij geweest te zijn.. over 8 weekjes weer lekker vakantie.

gisterenavond nina op bed gelegd zonder speen en ze is gewoon gaan slapen. Ze heeft er ook niks meer over gezegd. Dit had ik echt niet verwacht na 3 jaar slapen met speen haha.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Dippie » 07 jul 2014 11:25

Hier ook geen problemen met het CB hoor. Ik ben ook niet iemand van het boekje, dus het zal me ook werkelijk een worst wezen hoeveel ze eigenlijk moet wegen, enz.. Scheelt het wel dat onze dame denk ik wel een tikkie voorloopt op dr leeftijdsgenootjes, maar dat heb ik toen niet gemeld. Ze zien haar op dat moment en dat is prima. Ze vonden haar een mooie lange slanke dame, en daar hielden ze van zei ze :P Ik gaf aan dat ze smorgens nog steeds een papfles krijgt op bed, ik had verwacht dat ze zouden zeggen dat ik dat beter niet meer moest doen (daar had ik dan alleen niet naar geluisterd :wink: ) maar ze vonden het prima en geen enkel probleem, haha.
Afbeelding

Paulien
Verkenner
Verkenner
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 sep 2013 15:19
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Paulien » 08 jul 2014 10:28

liefie schreef:School gaat hier ook al weer opschieten pff gaat zo vlug allemaal ik ben benieuwd of Nina in mei 2015 al mag of pas na de zomervakantie.
Ik hoop zelf eigenlijk pas na de zomervakantie dan kunnen we in het voorseizoen nog een keer goedkoop op vakantie 8)

Wanneer wordt ze 4? Als dat in mei is, maar jij wilt haar thuis houden tot na de zomervakantie, dan kan dat hoor. Sterker nog: leerplicht is vanaf 5 jaar. Niet dat ik zeg dat je tot dan moet wachten hoor ;) Maar het kan soms zo zijn dat het beter is voor een kindje om even te wachten, of het langzaam op te bouwen.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor liefie » 08 jul 2014 11:10

Ja dat weet ik maar als ze vanaf haar 4de jaar naar school mag hebben we gewoon ''pech'' en gaan we in de zomervakantie weg.
Ik denk niet dat ik haar blij maak met thuishouden voor een goedkope vakantie :D Ze vraagt nu al heel vaak wanneer mag ik naar school :lol:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 08 jul 2014 11:45

Pff, herkenbaar ja, dat naar school willen. Ze mocht een paar ochtenden naar groep 0, en de juf zei al dat ze er zo tussen zou passen. Maarja, nu moet ze nog een jaar wachten.
Net een echte schoolbeker van hello Kitty (hou er helemaaaaal niet van, maar zij is in de wolken ;) ), voor als ze naar de peuterspeelzaal gaat na de zomervakantie. Al is het maar 1 ochtend, ze kijkt er zo naar uit.

Jurian mag volgende week een uurtje in zijn nieuwe klas kijken. Ben benieuwd, hij heeft er erg veel zin in
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 08 jul 2014 12:06

C wilde ook zo graag naar school, maar ik merk daar bij haar broertje niets van merk. Misschien echt iets voor meisjes?

Spannend missf dat Jurian volgende week mag kijken. Zal best wennen zijn.

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor jeepeecee » 09 jul 2014 21:22

Mijn vader gaat een foto van onze kids borduren. Nu hebben we van alle 3 een baby foto bij elkaar gezet van toen ze ongeveer de zelfde leeftijd hadden.
Leuk om te zien dat E en I veel op elkaar lijken. (vinden wij dan)

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 jul 2014 21:36

grappig... ik zag em al eerder en ik vind et echt drie verschillende kinderen... een die lijkt op je man, de middelste, de buitenste zal jij dan zijn, en de rechts buiten een mix van twee!

Die van ons lijken totaal niet op elkaar twee verschillende kinderen, alleen in het gedrag niet.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 10 jul 2014 09:24

Geweldige foto! Ik zie bij alle 3 wel gelijkenissen. Een buitenstaander ziet toch altijd meer dan jijzelf ziet. Onze kinderen lijken ook wel op elkaar, maar doordat ze alle 4 een andere haarkleur en kleur ogen hebben, zijn ze toch ook wel heel verschillend.

Vanmorgen bij de schoolarts geweest met de oudste. Wat een verademing met het cb. Hij is inderdaad te mager, maar ze maakte hier geen punt van.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 10 jul 2014 10:12

@Ajl, wat fijn zeg. Toch wel weer een soort van verademing dat je ook een ander geluid hoort over zijn gewicht.

Morgen naar de KNO-arts. Plus weer logopedie. En hij begint nu eindelijk wat meer zinnen te maken van 3 woordjes. Gisteren was ik met S. aan het spelen, met de auto's. Een van de auto's lag onder de stoel. Ik vraag aan hem waar is de auto? En hij antwoord: onder t toel (onder de stoel). Best wel een klein beetje trots. :oops: :oops:

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor ajl » 10 jul 2014 10:17

Natuurlijk ben je trots! Dat mag ook. Fijn dat hij vooruit gaat en je zal zien dat het straks met sprongen zal zijn. Als ik bij ons nl al zie wat een verschil er in een half jaar is, echt enorm.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Saskia » 10 jul 2014 12:57

Ik zie ook wel gelijkenissen ja, leuke foto! En creatieve vader ook! :-)

Fijn Evelien, dat je verbetering merkt! Voor jezelf ook een opluchting, denk ik zo. Ik heb het ook wel hoor, als ik merk dat R weer nieuwe woorden kent of er twee, soms drie, achter elkaar plakt. Dan kun je al het commentaar ook weer beter hebben, want soms word ik het zo zat wat anderen allemaal te zeggen hebben... O, ze praat haast niet, heeft ze ook nog een luier om? O, en ze loopt niet goed he? Ze is wel moeilijk zeker, enz. enz. ](*,)

Ik zie zelf gelukkig wel verbetering, ook al gaat het langzaam, het meiske is gelukkig en dat is nu het belangrijkst.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor schelpje3 » 10 jul 2014 14:49

jeepeecee schreef:Mijn vader gaat een foto van onze kids borduren. Nu hebben we van alle 3 een baby foto bij elkaar gezet van toen ze ongeveer de zelfde leeftijd hadden.
Leuk om te zien dat E en I veel op elkaar lijken. (vinden wij dan)

Dat is een grote klus jeepeecee. Hoe maakt je vader dan het patroon, op de computer met kruissteek?
En gebruikt hij dan deze kleuren?
Toen wij 25 jaar getrouwd waren, hebben wij van het kadogeld een portret van de kinderen, ook allemaal op dezelfde leeftijd, laten schilderen, bij een professionele portretschilder. Het kostte een paar centen, maar dan heb je wel wat.
Mooie passende lijst erom heen en hij hangt nu te pronken boven de sidetable.
Het is echt een blikvanger geworden. :D
Als ik er naar kijk, denk ik: owww wat gaat dat toch snel voorbij. :?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Evelien » 10 jul 2014 14:52

haha dat heb ik nu al, en hij moet nog 3 worden. :wink:
Laatst gewijzigd door Evelien op 10 jul 2014 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten