rotterdam schreef:
Jewish Writers Admit: “50 Percent of Religious Jews are Atheists”
''Cultuurjoden''.(verwijzend naar de religie, niet het ras)
Moderator: Moderafo's
rotterdam schreef:
Jewish Writers Admit: “50 Percent of Religious Jews are Atheists”
Bambi schreef:Wat Israël nu doet is nu juist: Oog om oog, tand om tand.
En dat is niet verdedigen, maar aanvallen.
Maar nogmaals: voor hun tellen alleen de regels van het Oude-Testament, dus is hun gedrag logisch.
dalethvav schreef:Goed, maar wat zou Israël volgens jou dan wél moeten doen om dat gedoe van hamas te stoppen?
dalethvav schreef:Goed, maar wat zou Israël volgens jou dan wél moeten doen om dat gedoe van hamas te stoppen?
Met wie? hamas? En, wat heeft al het onderhandelen wat ze, vooral met hamas, al gedaan hebben ze gebracht? Juist, raketten.rotterdam schreef:Wat denk je van onderhandelen?
Natuurlijk op dezelfde respectvolle en voorbeeldige wijze als hamas dat altijd al doet neem ik aan?rotterdam schreef:De V.N. resoluties respecteren?
Net zoals ze indertijd met Gaza gedaan hebben. En wat bracht ze dat? Juist rakettenrotterdam schreef:Het absurde nederzettingen beleid stoppen en terugdraaien?
Nee, dat laatste hoeft echt niet hoor.rotterdam schreef:Denk je dat er uiteindelijk een alternatief is? Indien ja? welk alternatief?
Alle Palestijnen uitroeien?
dalethvav schreef:Natuurlijk op dezelfde respectvolle en voorbeeldige wijze als hamas dat altijd al doet neem ik aan?
Net zoals ze indertijd met Gaza gedaan hebben. En wat bracht ze dat? Juist raketten
Trouwens, weet je hoeveel illegale huizen er door de Palestijnen zelf gebouwd worden (wellicht niet, komt ook niet zoveel in het nieuws).
En passant ook Oost-Jeruzalem teruggeven (met als gegarandeerd resultaat een Judenreine Kotel)?
Speedy schreef:Je zou bijna hopen of zo'n raket op een moskee in Jeruzalem mag komen, eens kijken hoe de wereld dan reageert. Maar ja, dat is niet zo netjes omdat zelfs bijna te hopen. ............
Speedy schreef:Je zou bijna hopen of zo'n raket op een moskee in Jeruzalem mag komen, eens kijken hoe de wereld dan reageert. Maar ja, dat is niet zo netjes om dat zelfs bijna te hopen. ............
dalethvav schreef:Natuurlijk op dezelfde respectvolle en voorbeeldige wijze als hamas dat altijd al doet neem ik aan?
Net zoals ze indertijd met Gaza gedaan hebben. En wat bracht ze dat? Juist raketten
Trouwens, weet je hoeveel illegale huizen er door de Palestijnen zelf gebouwd worden (wellicht niet, komt ook niet zoveel in het nieuws).
En passant ook Oost-Jeruzalem teruggeven (met als gegarandeerd resultaat een Judenreine Kotel)?
rotterdam schreef:Waarom beantwoord je m'n vraag niet ?
Denk je dat er uiteindelijk een alternatief is ? Indien ja ? welk alternatief ?
Alle Palestijnen uitroeien ?
Palestijnen bouwen illegaal ? waar ? op Israëlisch grondgebied ? Lijkt me een sterk verhaal.![]()
Gaza is praktisch afgesloten van de buitenwereld.
dalethvav schreef:Met wie? hamas?
Natuurlijk op dezelfde respectvolle en voorbeeldige wijze als hamas dat altijd al doet neem ik aan?
Zou je deze vraag eens eerlijk en feitelijk willen beantwoorden: Wie (en laat ik het dan voorzichtig stellen) begint er negen van de tien keer met de raketbeschietingen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten