Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

StillAwake
Generaal
Generaal

Re: Ergernissen

Berichtdoor StillAwake » 26 jun 2014 14:58

ineke-kitty schreef:faramir

Ook al een non-argument, maar goed, had niet anders verwacht.
Feit blijft, dat men zomaar een topic sluit, zonder plausibele reden, en dat ergert mij mateloos.
Dat er niet gereageerd wordt heeft niets met mijn visie op het thema te maken, en die vrijheid zou ik moeten krijgen, zoals een ieder krijgt op andere topics, waar ik persoonlijk geen belang in stel, en waarin ik geen enkele behoefte heb om daarop te reageren, of over in discussie te gaan.

In het betreffende topic over de twee beesten, heb ik geen enkele mogelijkheid uitgesloten tot discussie. Ik vind het daarom onterecht en getuigen van hypocriet beleid dat dit topic binnen 2 dagen gesloten is door de moderator.

Ik heb het topic gelezen, maar had meer het idee dat het een soort college was dan een oproep tot discussie.
Daarnaast, er zijn een heleboel door jou geopende topics NIET gesloten, en sommige zijn zelfs verworden tot levendige discussies, waarna jijzelf de moderator vaak verzoekt de boel te sluiten.
Meten met twee maten...???

Faramir

Berichtdoor Faramir » 26 jun 2014 15:38

ineke-kitty schreef:faramir

Ook al een non-argument, maar goed, had niet anders verwacht.

Nee, want jij weet het allemaal zo goed en het is de bijbelse jou tegen de wereldse rest.
Feit blijft, dat men zomaar een topic sluit, zonder plausibele reden, en dat ergert mij mateloos.

Vervelend voor je. Al therapie overwogen?
Want het is toch wat allemaal. Een groot onrecht, dat wordt jou hier aangedaan. Dat jij door vrijwel niemand begrepen wordt heeft helemaal niets met jouzelf te maken, het is altijd de ander.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 jun 2014 15:43

StillAwake

Ik kan niks met mensen die vinden dat het "meer een soort college" zou betreffen, want op meerdere andere topics zijn er forummers die dan eveneens een soort van college geven, zoals MaartenB bijvoorbeeld, maar DAAR wordt niets van gezegd, terwijl mij, en destijds eveneens Wilsophie verboden werd de Bijbelse getallenleer te vermelden .
En wat zie ik? Maarten doet dat ongestraft.

Dus hoezo meten met twee maten.
Hypocriet beleid dus.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 jun 2014 15:49

faramir: " nee, want jij weet het allemaal zo goed en het is de bijbelse jou tegen de wereldse rest"

Je slaat de spijker op z'n kop.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 26 jun 2014 15:50

=D> :-oo

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 jun 2014 16:17

Enfin, men is dusdanig nieuwsgierig dat het topic inmiddels 131 x bekeken is, en de vraag elders gesteld "wie is de duivel" [ in het topic waar ik geen toegang in heb] heb ik reeds in korte bewoordingen beantwoord, want dit staat gewoon vermeld in Openbaring 12 vers 9 en 20:2.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 26 jun 2014 16:40

Geef me een minuut of 10 en het is 250 keer bekeken. En dan?

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 jun 2014 16:45

faramir

Wel, dan heeft men toch enige kennis op kunnen doen vanuit de Schrift.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 26 jun 2014 16:57

Heel ergerlijk weer dat de regering coulance moet eisen van de ''kerk''.

http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... k_1_837706

Een oprechte kerk zou tot in lengte van dagen toegankelijk willen zijn voor alle ellende die kinderen is aangedaan.

Laat weer eens de ware aard zien..

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 18:58

En ja hoor, daar gaan we weer.
Wat een ergernis, dat er wederom een topic gesloten wordt, dit keer door mevr. Memmen, die het wil laten "bekijken" door de moderatie, als een soort inquisitie-maatregel.
BAH. !!!!!!!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 jun 2014 21:44

Wat een gekibbel I-K, misschien de volgende keer een pb sturen?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 28 jun 2014 22:43

Zo is het maar net Memmem, blijkbaar valt er over geloof niet van mening te wisselen zonder elkaar in de haren te hangen. Even terug naar de basis, we zijn allemaal mensen van vlees en bloed en dat zijn we nog steeds zelfs nadat we het ware geloof hebben aangenomen. Dus, geloven maakt niet perfect en daarom mijn zaterdagavond advies: even terug naar de basis, ga eens lekker dansen! :roll:

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 29 jun 2014 10:06

Memmen: "misschien de volgende keer een pb sturen?"

Ja, dat zou ik kunnen doen, maar dan hoor je vervolgens niets meer.
Ik vind dat iedereen mag weten wat mijn ergernis is over deze maatregel, die jij nodig vond te nemen .

Overigens over gekibbel gesproken. Werp bijv. eens een blik op het topic "het water dat [geen] scheiding brengt" , daar wordt wat af gekibbeld onder elkaar, en dat blijft gewoon staan.
Maar goed, ik snap het wel hoor. In het topic over discussieren en kibbelen wordt er kritiek geuit over de moderatie van dit forum, en dat valt natuurlijk in het verkeerde keelgat, en moet zo snel mogelijk weggepoetst worden door dan het hele topic maar te sluiten. Ook een manier om mensen de mond te snoeren.

Ayla
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ayla » 29 jun 2014 18:07

Deel 2 van in de voetstappen van Paulus is begonnen, benieuwd of ik me weer zo zal ergeren :lol:
~❥ Visit many good books, but live in the Bible -- C.H. Spurgeon ❥ ~

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 29 jun 2014 18:42

Ayla schreef:Deel 2 van in de voetstappen van Paulus is begonnen, benieuwd of ik me weer zo zal ergeren :lol:

Oh is het weer zover? :biggrin: Toevallig zijn wij vorige week in de kerk ook gestart met een prekenserie over het leven van Paulus, veel interessanter. :wink:

Terug naar “Slow Chat”