Moderator: Moderafo's
Wilsophie schreef:Pak jij je matje maar Farimir of moet ik zeggen Titus.
Wilsophie schreef:Ja dat heb je met die Islamitische namen.
Faramir schreef:Verlicht ons alsjeblieft nog vaker met je algehele domheid, het is zo vermakelijk.
Faramir: http://nl.wikipedia.org/wiki/Faramir_(mens)
Faramir schreef:Namens alle normaal denkende mensen op refoweb wil ik je graag van harte feliciteren met de domste opmerking van het jaar.![]()
![]()
![]()
ineke-kitty schreef:moderngelovige
Ten eerste zijn er hier forumdeelnemers die MIJ voor van alles en nog wat uitmaken, terwijl ik mijn fatsoen blijf houden.
Ten tweede hoef je het niet met mij eens te zijn, en ook ben je niet verplicht te reageren op mijn onderwerp.
Wat betreft mijn "contacten" met moslims, daar heb ik al eerder van getuigd.
Dat jij dat niet hebt gelezen, is niet mijn probleem.
Ik evangeliseer al 40 jaar, OOK onder moslims dus, in samenwerking met Open Doors, een christelijke organisatie die veel werk verricht onder moslims.
Ik WEET waar ik over spreek als ik het over de Islam en de Koran heb, en dat heb ik ook meermalen aangetoond.
Verder ga ik gewoon door met dit onderwerp, zolang ik dat nodig vind.
ineke-kitty schreef:moderngelovige
Ik ben niet degene die aan het kiften en twisten is, en verder blijf ik bij mijn standpunt over de Islam.
Het is een leugen van de duivel, en daar zal en blijf ik voor waarschuwen.
Dit onderwerp is alles behalve een "feestje" en ik vind je uitspraak dan ook buiten alle orde.
Faramir schreef:Ik denk dat ik maar eens op een islamitisch forum een uitnodiging ga schrijven zodat er wat moslims hier het beeld wat kunnen nuanceren. Onbekend maakt immers onbemind.
Ayla schreef:Uiteraard kun je andere mensen uitnodigen maar die zullen slechts vertellen wat je wil horen: dat islam vrede en liefde is. En weet je, ze liegen dan eigenlijk niet eens, omdat veel mensen in Nederland (gelukkig?) de ware islam niet kennen. Voor hen is het goddank net zo bizar om aanslagen en knettergestoorde extremisten te zien, daar zijn ze het absoluut niet mee eens. Dit neemt echter de objectieve waarheid (wat gebiedt de islam moslims) niet weg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten