Moderator: Moderafo's
Verdiep je eens in het fundamentalisme.Rijnlander schreef:Jouw keiharde redeneringen missen juist die liefde, die God uitstort middels Zijn Geest. Dan ben je inderdaad een fundamentalist.
ineke-kitty schreef:Rijnlander
Prima, wat jij vindt hoor. God HAAT afgoderij, en DUS de Islam met zijn afgod.
Dat heeft niets met "naastenliefde" te maken, dat is zo'n dooddoener waar men steeds maar weer mee aan komt zetten, dat het gewoon te zielig voor woorden is.
Wat wij, christenen zouden moeten doen, is mensen, en dus ook Moslims, bewegen om tot bekering te komen in Christus Jezus, DAT is onze taak, en DAT is wat je noemt pas "naastenliefde".
Dat mag jij fundamentalistisch noemen, IK noem dat een christelijke opdracht.
Verklaar je nader. Ik snap je opmerking niet.Ik wil tegen je zeggen bestudeer het fundamentalisme eens, je kunt het dan behoorlijk op jezelf toegepast.
Rijnlander schreef:Verklaar je nader. Ik snap je opmerking niet.
Rijnlander schreef:Ik kan helaas jouw redenatie volstrekt niet volgen en vind het volkomen gezocht en misplaatst. Jouw keiharde waarheid is niet de mijne en ik neem daar dan ook afstand van. Elke argument wordt door types als jij en Ineke-Kitty op zogenaamde rationele gronden ter neer geslagen.
ineke-kitty schreef:Volgens het nieuws van 13.00 uur is zij inmiddels opgehangen.
Niet te geloven. Verschrikkelijk.
ineke-kitty schreef:Volgens het nieuws van 13.00 uur is zij inmiddels opgehangen.
Niet te geloven. Verschrikkelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten