Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 06 mar 2014 19:25

Heerlijk toch Saskia, steentjes tellen is ook leuk :D
Auto starten werkt hier ook wel over het algemeen idd Evelien

Wegrennen doen ze gelukkig beiden niet. Jongste mag meestal een eigen karretje. Zij luistert eigenlijk best goed. In de nieuwe AH staat een spelletjescomputer waar ze puzzels op kan doen en kleurplaten inkleuren, ze vindt het nooit leuk als ze daar weer vanaf moet omdat we moeten gaan betalen, maar uiteindelijk komt ze toch altijd wel als ik aandring.
Een enkele keer is ze echt boos in de winkel en dan laat ze zich op de vloer vallen en ligt ze daar krijsend. Daar doe ik niks mee, ik ga gewoon betalen, en als ik klaar ben zeg ik: Frederiek, wie het eerste bij de roltrap is.' En dan springt ze binnen een halve seconde op en vliegt al lachend naar de roltrap. Dat spelletje werkt altijd bij haar, ideaal :)
Wel jammer dat zo veel mensen commentaar leveren, heel lief en goedbedoeld, maar zij krijgt er alleen maar meer aandacht mee, wat ik juist niet wil. Maarja, zelf kan ik het ook niet laten om een moeder een hart onder de riem te steken als haar kind zo ligt te brullen, gedeelde smart is halve smart ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor liefie » 06 mar 2014 19:48

Grappig al die verschillen :D Nina luistert ook goed heel de winkel door het is altijd bij de kassa :mrgreen:
Maar goed dan maar een klein meisje zijn en netjes in de kar... Vind ze ook geen probleem (jammer genoeg misschien :lol: )

Nina speelt ook graag met de steentjes buiten uit een perkje van het ene emmertje in het andere... De zandbak moet nog even nieuw zand in dan kan ze daar ook weer heerlijk mee spelen.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Boerin » 07 mar 2014 12:31

MissF schreef:n de nieuwe AH staat een spelletjescomputer waar ze puzzels op kan doen en kleurplaten inkleuren, ze vindt het nooit leuk als ze daar weer vanaf moet omdat we moeten gaan betalen, maar uiteindelijk komt ze toch altijd wel als ik aandring.

Vanmorgen moest ik even snel wat halen, nailremover om de pennenkrassen van m'n bankstel mee af te halen, gelukkig had ik niet zo heel veel haast, ik moest 'm nog schoon maken voor m'n pa kwam die het bankstel heeft gekocht, jammer genoeg krijg ik de tekeningen niet meer van m'n zeil af, dus daar heb ik maar een kleedje overheen gelegd. Kinders lekker spelen met die AH tekencomputer, geweldig vinden ze het, ik ben maar koffie gaan drinken in de AH, er staat een prachtig keukentje naast ook nog waar je gratis koffie kunt krijgen. Kan mij het schelen, heb geen zin in dat gestress. Mijn kinderen gedragen zich altijd voorbeeldig in de winkel, waarschijnlijk omdat ze gewoon kunnen doen waar ze zin in hebben, hop naar de snoepbakken, mag ik dat, mag ik dat of gewoon niet vragen en lekkere toetjes in de mand gooien, nooit gekrijs hoor met die van mij, maar ja, het is vast weer niet opvoedkundig juist. :D
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Boerin » 07 mar 2014 17:57

Net bij de kinderboerdrij geweest, allemaal schattige jonge konijntjes. Zegt die jongen ineens: Ja we hebben wel veel konijnen nu, dat kwam door dat ongelukje met de kerstborrel. :lol: Iemand had voor de lol het mannetjeskonijn losgelaten uit z'n hok.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Bambi

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Bambi » 07 mar 2014 18:02

Boerin schreef:Net bij de kinderboerdrij geweest, allemaal schattige jonge konijntjes. Zegt die jongen ineens: Ja we hebben wel veel konijnen nu, dat kwam door dat ongelukje met de kerstborrel. :lol: Iemand had voor de lol het mannetjeskonijn losgelaten uit z'n hok.

Wat een grapjas en leugenaar: een konijnen zwangerschap duurt zo'n 30 dagen.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Boerin » 07 mar 2014 18:09

Bambi schreef:Wat een grapjas en leugenaar: een konijnen zwangerschap duurt zo'n 30 dagen.

Ze waren niet pas geboren, maar nog wel schattig klein. Ik wou er wel een paar meenemen eigenlijk, maar ik zal me inhouden, anders heb ik straks een kinderboerderij op m'n 2kamerflat. Kan ik me wel met recht boerin noemen in ieder geval.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Bambi

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Bambi » 07 mar 2014 18:37

Boerin schreef:Ze waren niet pas geboren, maar nog wel schattig klein. Ik wou er wel een paar meenemen eigenlijk, maar ik zal me inhouden, anders heb ik straks een kinderboerderij op m'n 2kamerflat. Kan ik me wel met recht boerin noemen in ieder geval.

Oh, zeg dat dan. :mrgreen:
Dan was ik iets te snel met mijn reactie :oops: en loog die gozer niet.
Dan waren ze zo'n week of 6, ja dan zijn ze zeker schattig.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mar 2014 22:12

:arrow:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 09 mar 2014 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor schelpje3 » 08 mar 2014 10:56

Wat afschuwelijk om te horen dat er 6 weken verloren zijn gegaan. Kennelijk is de diagnose stellen in jullie geval, erg ingewikkeld en hangt het af van vele factoren, die ook nog eens met elkaar moeten kloppen. Als je twijfelt aan de gezondheidstoestand van je zoontje, gewoon bellen! Misschien dat ze toch iets aan verlichting van sommige klachten kunnen doen. Maar ook voor jou, je kunt je verhaal even kwijt, hoop ik. Mensen weten soms niet wat ze moeten zeggen, en denken dat jij ervan opknapt als ze zeggen dat hij er goed uitziet. Maar jij als moeder, ziet wat je ziet, daar verandert niemand iets aan.
Hoe je ook tegen de diagnose op kunt zien, toch hoop ik dat die er nu snel komt, want de onzekerheid is moordend.
Heel veel sterkte toegewenst! Knuffel voor je kleine mannetje, en voor jou handkus-smile

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Saskia » 08 mar 2014 12:34

Kleine meisjes worden groot!
Gisteren twee jaar geworden, vandaag een feestje :)
Afbeelding

@TJ: Wat een getob zeg... Heel veel sterkte!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor MissF » 08 mar 2014 12:44

Gefeliciteerd Saskia!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor LauraC » 08 mar 2014 22:39

Gefeliciteerd Saskia!
Mijn dames hopen morgen 2 te worden :-)

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor liefie » 09 mar 2014 10:10

Gefeliciteerd Saskia! Wat een vrolijke foto...

Gefeliciteerd Laura!

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Saskia » 09 mar 2014 13:19

Dankjewel!

Jij ook gefeliciteerd Laura!

Bambi

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Bambi » 09 mar 2014 14:47

trijntjejohanna schreef::arrow:

Ik heb je verhaal gisteren gelezen, het moet je een heel machteloos gevoel geven.
Sterkte.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten