Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
mealybug
Generaal
Generaal
Berichten: 6823
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:15
Locatie: iKapa

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor mealybug » 26 feb 2014 14:12



Faramir

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Faramir » 26 feb 2014 15:52

meribel schreef:Even googlen en voila http://www.omroepwest.nl/nieuws/17-02-2 ... meer-fasen. Een artikel waar weer uit blijkt dat de marktkooplui ook graag vernieuwing wil.

Dat is slechts een gedeelte van 1 antwoord op de vele vragen die ik je gesteld heb.
Nogmaals....bezoekersaantallen lopen al jaren drastisch terug....is het beter te wachten tot ze gewoon failliet gaan?
De zaak lunchroom otten..,ik vind het heel jammer voor de familie, echt, maar het is niet zo zwart wit als je schetst.

Als jij dan het eerlijke verhaal wil vertellen en gewoon even antwoord geeft op de vragen die ik gesteld heb.
Dat zou fijn zijn, dan zou het plaatje ook niet zo wit zijn als jij het nu schetst.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boerin » 26 feb 2014 21:27

Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor meribel » 27 feb 2014 00:58

@faramir
Als ik het in één keer kon qouten had ik al die vragen wel beantwoord maar het is zo'n gedoe, zeker op een ipad.
In het andere artikel wat ik had neergeplempt zaten zeker wel wat antwoorden over huurprijs enzo.
Maar verder maakt het me niet uit wat je precies denkt. Ik vond je eerste post zo overdreven met een term als 'roverheid'. Ik hoop gewoon op een mooie nieuwe haagse markt. En jammer voor otten dat ze niet terug komen.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boekenlezer » 28 feb 2014 12:23

Ik weet niet wat voor rare kronkel die Obama in zijn hoofd heeft, maar wel een van zo'n aard dat hij maar beter geen theologische uitspraken kan doen. Wat hij nu zegt, komt erop neer dat God het een goed idee vindt dat mensen zijn eigen schepselen in stukken knippen, en dat gaat er bij mij toch erg moeilijk in. Sterker nog, het klinkt me ronduit debiel in de oren.

Obama ziet Gods werken in abortuspraktijken
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Faramir

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Faramir » 28 feb 2014 12:28

Erg vreemd idd en dan druk ik me bijzonder zacht uit.

Maar de president zal wel flink wat campagnegeld voor zijn partij hebben gekregen voor deze uitspraak. Hij is immers gewoon een handpop van het geld.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Mortlach » 28 feb 2014 12:34

Boekenlezer schreef:Ik weet niet wat voor rare kronkel die Obama in zijn hoofd heeft, maar wel een van zo'n aard dat hij maar beter geen theologische uitspraken kan doen. Wat hij nu zegt, komt erop neer dat God het een goed idee vindt dat mensen zijn eigen schepselen in stukken knippen, en dat gaat er bij mij toch erg moeilijk in. Sterker nog, het klinkt me ronduit debiel in de oren.

Obama ziet Gods werken in abortuspraktijken


Ik heb via refdag de bron eventje bekeken, en op die site staan toch wel een aantal bijzonder vreemde dingen. Korrel zout lijkt me dus gewenst.

Het zal ongetwijfeld neerkomen op een staaltje gekleurde verslaggeving...
Laatst gewijzigd door Mortlach op 28 feb 2014 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Mortlach » 28 feb 2014 12:35

Faramir schreef:Erg vreemd idd en dan druk ik me bijzonder zacht uit.

Maar de president zal wel flink wat campagnegeld voor zijn partij hebben gekregen voor deze uitspraak. Hij is immers gewoon een handpop van het geld.


Net zoals alle andere Amerikaans politici, maar dat terzijde.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Faramir

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Faramir » 28 feb 2014 12:37

Mortlach schreef:Net zoals alle andere Amerikaans politici, maar dat terzijde.

Maar natuurlijk. Ik wou ermee aangeven dat het hele politieke systeem in de VS door en door verrot is. Tot aan het presidentschap aan toe.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Mortlach » 28 feb 2014 12:43

Faramir schreef:Maar natuurlijk. Ik wou ermee aangeven dat het hele politieke systeem in de VS door en door verrot is. Tot aan het presidentschap aan toe.


Dat sowieso, maar je mag toch verwachten dat Obama wel wat genuanceerder en bedachtzamer is dan dat. Het lijkt mij waarschijnlijker dat de verslaggever de woorden met opzet heeft verdraaid dan dat hij echt zoiets doms zegt.

Wat mij betreft heeft Obama een prima standpunt wat betreft abortus: Het moet veilig, wettelijk en zeldzaam zijn. Dat zeldzaam scheelt er wel wat aan maar 2 van de 3 is beter dan niets.

Als je die kwestie trouwens volgt, dan hoor je regelmatig behoorlijk schokkende dingen. Staten die dokters verplichten (of het in ieder geval toelaten) vrouwen medische onjuiste informatie te geven en hen onnodige en invasieve medische ingrepen laten ondergaan. You know, for the children!

En zodra het kind geboren is, mag het doodvallen, want aan een sociaal vangnet mag geen geld worden uitgegeven.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor schelpje3 » 28 feb 2014 12:45

Heeft Obama So help me God aan zijn inauguratie toegevoegd?

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boerin » 28 feb 2014 20:36

Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boekenlezer » 28 feb 2014 23:18

Mortlach schreef:Ik heb via refdag de bron eventje bekeken, en op die site staan toch wel een aantal bijzonder vreemde dingen. Korrel zout lijkt me dus gewenst.

Het zal ongetwijfeld neerkomen op een staaltje gekleurde verslaggeving...

Dat kan zo zijn. Alleen heeft Obama voor mij de schijn wel tegen zich, omdat ik van hem het beeld heb van iemand met een 'een beetje van Maggi en een beetje van mezelf'-theologie. (Waarmee ik bedoel te zeggen: geen theologie uit één stuk, belijnd bijbels, maar een beetje bijbel en ook een hoop contemporaine cultuur.)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Opmerkelijke nieuwtjes [deel 3]

Berichtdoor Boekenlezer » 28 feb 2014 23:20

mealybug schreef:http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/wageningen_universiteit_verbiedt_religieuze_verwijzing_1_808643

En de Vries gehoorzaamde... :(

Een optie zou kunnen zijn om dan ook geen mensen meer te gaan bedanken. Dan dus helemaal niemand meer bedanken in je proefschrift. Mensen zijn immers niet belangrijker dan God. Dus waarom dan nog wel mensen bedanken, als aan God niet meer dank uitgesproken mag worden?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten