jopieyo schreef:Ik lees op forums wel eens dat mensen door bidden en vasten ineens bevrijd worden, dat ze ineens gaan schreeuwen , wie heeft het meegemaakt dat mensen onverwachts gaan rollen of roepen.
Corrie ten boom had het volgens mij over dat in de laatste dagen de werkloze demonen loskomen, dat in de eindtijd de strijd heviger wordt, heb ook via de audio bijbel iets over gehoord, weet niet meer welk bijbelboek.
Krijgen we het in de laatste dagen zwaarder, moeten we mischien ook beter in conditie blijven hoorde ik van een canadees, hij zei dat we gezond moesten leven (genoeg bewegen en geen troep eten)zodat we sterker in onze schoenen staan tegen de verleidingen enzo
Ik heb wel bevrijding meegemaakt in diensten. Ik geloof inderdaad dat er een hele geestelijke strijd is waar we vaak geen flauw benul meer van hebben. Als je alleen al in charismatische kerken kijkt, al die occulte invloeden en het gros heeft het niet door. Of dat ze i.p.v. te bidden je gaan dwingen naar een psychiater te gaan, heb ik toen in Canada in die charismatische kerk meegemaakt en daarna was mijn leven een grote bende en ben zelfs van m'n geloof afgevallen.
Zelf ervaarde ik de laatste tijd een behoorlijke geestelijke strijd, niet te filmen, ik flipte gisteren uit op m'n werk, tenminste, of ik gewoon weg was of zo, echt eng. Ze zeiden: Nou we melden je toch maar een weekje ziek en dan moeten we kijken naar je belastbaarheid. Ze willen me van alle kanten naar een psychiater hebben en vooral die fijne medische drugs.
Ik heb gisteren lekker naar Derek Prince geluisterd, het gebed meegebeden en was hoep vrij, rookverslaving is ook ineens weg. Wat een rust.