schelpje3 schreef:Nee dat zeg ik niet. Het mooiste van vakantie vind ik momenteel, dat ik niet hoef.
Na een paar mislukte vakanties, heb ik het voorlopig wel even gehad.
Hoe kan een vakantie nu mislukken, en dan nog meer dan 1 ook?
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Nee dat zeg ik niet. Het mooiste van vakantie vind ik momenteel, dat ik niet hoef.
Na een paar mislukte vakanties, heb ik het voorlopig wel even gehad.
mealybug schreef:
Hoe kan een vakantie nu mislukken, en dan nog meer dan 1 ook?
Wilsophie schreef:Kunnen we niet naar de chinees? dat is voor mij humor.![]()
Wilsophie schreef:Je begrijpt me niet Evelien, maar dat is geen punt. Je kunt altijd anderen de schuld geven als jouw vakantie mislukt. Doorgaans zijn mensen daar zelf schuldig aan en als je thuis komt en gaat huilen als de koelkast leeg is moet ik heel erg lachen en dat was mijn issue.
Is dit niet een luxe probleem. Kunnen we niet naar de chinees? of naar de fritestent. Nee we mekkeren want de koelkast is leeg en dat is voor mij humor.![]()
rotterdam schreef:
Wel handig als jij naar de Chinees gaat met al jouw kennis van nummers.
Wij nemen altijd 36 met witte lijst.
pannenkoek schreef:still awake,
Wij hebben een boerderij met levende have. Dus zijn blij dat we een wk kunnen. Zwager en schoonzus gaan ook één wk, dus dan draaien we 2 weken op halve kracht. In juli/aug. is het altijd druk met de oogst van tarwe ed. Stel dat we als beide gezinnen 2 wk gaan, dan draaien we 4 weken op halve kracht. Want als wij gaan is de ander thuis. Dat is wel handig, maar de tarwe stopt echt niet met groeien als we op vakantie gaan.
Nou,dan kunnen we elkaar de hand schudden. Hier ook een drukke baan:
in de winter van 7.00-18.00
in de zomer van 7.00-22.00 Zeg maar van 1 april tot 1 nov. Maar dat 22.00 kan ook zo 23.00 worden. Tijdens de drukke perioden wordt er niet zo op de tijd gelet
Evelien schreef:Nou kan er zo een paar opnoemen:
- ziek worden?
- de CV van het huisje is kapot? ('s avonds)
Dit hebben wij wel vaak mee gemaakt. Vooral dat de CV (vaak) kapot was (gegaan) tijdens een vakantie.
Allemaal de keren goed opgelost door de beheerder.
Evelien schreef:Volgens mij heeft het niks te maken met het wijzen van een vingertje naar anderen.
Mijn man is 1 keer echt heel ziek geworden tijdens een vakantie. Wij zijn toen wel eerder terug gegaan naar huis.
Wilsophie schreef:Uiteraard wij ook. Gebroken benen door het skiën enz...Als je met zo'n man of 20 gaat gebeurt er eigenlijk altijd wel iets.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten