Ik heb idd geen rijbewijs, maar al had ik een rijbewijs, dan hadden we nog maar 1 auto

Meestal moeten de anderen ook mee.. maar bij afspraken in Groningen gaan ze niet mee, dan wil ik graag alle aandacht erbij kunnen houden en wil ik niet op kinderen moeten letten. Bovendien heb je niet altijd keus op welke tijd je wil.. en Milan en Matteo moeten gewoon naar school, dus soms heb ik dan opvang nodig na schooltijd.
Milan zijn neus- en keelamandelen gaan eruit.. Ook dan heb ik weer oppas nodig.. Tobias brengt ons om 7 uur naar het ziekenhuis, gaat dan thuiswerken en brengt Matteo naar school.. maar ja, Manoël is er ook nog.. die kan niet mee naar het ziekenhuis en Tobias moet werken.. Dus dan komt mijn zus die dag om op Manoël te passen...
24 februari krijgen we de uitslag van het DNA-onderzoek. Als het antwoord is dat het geen stapelingsziekte is, dan volgen er weer nieuwe onderzoeken. Ook die dag heb ik weer oppas nodig, want het is net precies in de voorjaarsvakantie, dus die dag gaan Milan en Matteo naar mijn zus toe!
Ben zo blij met mijn familie! Ze staan altijd voor ons klaar !

En zijn de afgelopen tijd zovaak mee geweest naar het ziekenhuis en/of hebben opgepast! Echt super!
Manoël heeft nu 38,8... officieel is de procedure dat we dan het ziekenhuis moeten bellen, maar we kijken het nog even aan, want het drinken gaat best goed!!