Ook single?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wiepie

Re: Ook single?

Berichtdoor Wiepie » 01 mar 2013 23:51

Las vandaag op een Loesje poster: "Geen wonder dat mijn prins niet komt, zijn witte paard zit in de lasagne!"
Dus dames, dat verklaard een hoop :mrgreen:

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 02 mar 2013 09:07

dan moet hij dus lopen en is hij iets later :lol:
nou beter laat dan nooit toch :wink:

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Ook single?

Berichtdoor coby » 21 mar 2013 19:01

Mijn Prins komt wel op Zijn witte paard, maar dat gelooft Loesje niet.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

maran
Sergeant
Sergeant
Berichten: 290
Lid geworden op: 08 jan 2013 14:13

Re: Ook single?

Berichtdoor maran » 21 mar 2013 19:10

coby schreef:Mijn Prins komt wel op Zijn witte paard, maar dat gelooft Loesje niet.


maar jij moet jouw Prins op het witte paard weer met anderen delen en dat weet Loesje ook wel, maar dat wil Loesje waarschijnlijk niet.

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Ook single?

Berichtdoor coby » 24 mar 2013 21:33

boer schreef:Iedereen mag komen, maar geen kinderen.

Als ik zelf word uitgenodigd voor een brunch of een kopje thee 's middags vraag ik voor de zekerheid altijd even of er ook ouders of alleenstaande vaders en moeders met hun kinderen bij zullen zijn. Wanneer het antwoord 'ja' is, bedank ik gastvrouw of gastheer voor de uitnodiging en blijf ik thuis. Want ik weet hoe die middag zal verlopen.

Slecht opgevoede kinderen gooien met eten en rennen over en tussen de tafels door. Met hun geschreeuw terroriseren zij de volwassenen, die ze niet terecht zullen wijzen, omdat ze dan nog erger gaan donderjagen, nog harder gaan schreeuwen en nog meer schade aanrichten. Ik heb niet echt iets tegen kinderen, maar wel tegen ouders die voor hun eigen kroost capituleren en dat als een grootse pedagogische prestatie beschouwen.

Uit ''die Welt'', vond het wel toepasselijk voor hedendaagse prins- en prinsesjescultuuur. :idea:

He boer, heb je een keer zin in een gezellige brunch? Ik heb drie hele gezellige, ja wat zijn het, ze gedragen zich als onopgevoede apen die met eten smijten. Hahaha.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Ook single?

Berichtdoor coby » 25 apr 2013 13:01

Wiepie schreef:Las vandaag op een Loesje poster: "Geen wonder dat mijn prins niet komt, zijn witte paard zit in de lasagne!"
Dus dames, dat verklaard een hoop :mrgreen:

Afbeelding
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

visje36

Re: Ook single?

Berichtdoor visje36 » 16 aug 2013 12:03

Dus de ''happy single'' bestaat niet ? waarom zijn er dan zoveel 1 persoon huishoudens in Nederland en lat relaties ?.

ricky70
Verkenner
Verkenner
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2012 14:47
Locatie: Veenendaal

Re: Ook single?

Berichtdoor ricky70 » 16 aug 2013 13:37

visje36 schreef:Dus de ''happy single'' bestaat niet ? waarom zijn er dan zoveel 1 persoon huishoudens in Nederland en lat relaties ?.

Waarop baseer je dat er geen "happy singles" zouden zijn?

visje36

Re: Ook single?

Berichtdoor visje36 » 18 aug 2013 12:37

Waarop baseer je dat er geen "happy singles" zouden zijn?[/quote]


Die zijn er genoeg hoor die happy singles, maar altijd of vaak word er dan toch gezegd dat je in je uppie niet compleet bent of compleet kunt zijn. Ook al hebben de meesten het prima voor elkaar leuk huis, leuke baan, leuke auto , hobby's , sport, kerk gaand (al dan niet).

Ken wel wat mensen die echt van de ene naar andere relatie hoppen, maar of je daar zo gelukkig mee kan zijn.
Dat zijn de types die nooit alleen kunnen zijn, en alles samen willen doen. En die gelijk van de ''wij'' vorm spreken ook al zijn ze nog in het date stadium van een relatie, echt het begin dus.

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Ook single?

Berichtdoor coby » 18 aug 2013 12:58

Afbeelding
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 18 aug 2013 13:15

:lol:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ook single?

Berichtdoor Boerin » 30 okt 2013 16:46

Oh, wat een lol. Ik 'zit op Facebook, krijg ik ineens een vriendschapsverzoek. Geen idee wie het is, dus ik bevestig het maar. Krijg ik meteen een bericht: hi sweetie en ik kijk bij de foto's: hele knappe vent, ook lid van dat vriendengroepie van Thorben Söndergaard en Ronald Plat. Krijg ik ineens een bericht: ja ik ben 70 en ik heb een zoon. Hahahahahahaha blijk ik met een oud omaatje aan het beppen te zijn, wat een grap.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ook single?

Berichtdoor Boerin » 07 jan 2014 01:55

Wie is er nog meer weleens jaloers als single zijnde?
Ik was me laatst wel een partij jaloers toen Wilsophie zei dat Israel de bruid was. Ja kom nou zeg, ben ik alleen maar een bruidsmeisje? Denk niet dat veel mensen daar last van hebben.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 07 jan 2014 01:58

Jawel, ik ben ook wel eens jaloers.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Ook single?

Berichtdoor Boerin » 07 jan 2014 02:02

mohamed schreef:Jawel, ik ben ook wel eens jaloers.

Oh gelukkig. Ben ik niet de enige.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten