En een bronzen Petrus voor de joden.
Zo komen we er wel, natuurlijk.

Moderators: johannes1, Moderafo's
mealybug schreef:http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieuws/netanyahu_schenkt_paus_boek_over_inquisitie_1_788498
En een bronzen Petrus voor de joden.
Zo komen we er wel, natuurlijk.
schelpje3 schreef:Inderdaad, waar maak jij je weer druk om zeg.
Post eens positieve berichten uit de refowereld, i.p.v iedere keer weer het negatieve naar voren te halen. Tenminste, wat jij negatief vindt.
Is dat een vrucht? Liefde tot je naaste, nederigheid?
mealybug schreef:Oh ik mag me ook al niet meer ergeren aan mensen die zeggen ''geheel anders'' te zijn , maar zich met mode bezig gaan houden en zelfs voor de ''buitenplaats'' willen gaan bepalen wat wel of niet mag, terwijl bijna geheel Nederland waarschijnlijk nog nooit van die dorpstraditie van een witte doek gehoord heeft.
In het volgende durp is het misschien wel een code van blijdschap.
Wit hoort helemaal niet bij rouw, maar omdat Staphorst het doet, moet NL zich gaan aanpassen?
Over tunnelvisie en kleingeestig gesproken....
Maar goed, zoals ik al zei, mode hoort helemaal geen waarde te hebben...
Maar dat is slechts mijn mening.
Memmem schreef:Het ergert mij dat er velen niet goed lezen en zo hun eigen conclusies trekken en dus tunnelvisie hebben en kleingeestig zijn.
Misschien eens goed lezen waar het om gaat, het gaat om stoffen die door de staphorters zelf herbruikt worden tot hippe kleding. En die weten heel goed waarvoor de "witte doek" gebruikt wordt, dat is trouwens, zoals in het artikel ook staat niet alleen voor rouw maar ook trouw en doop. Het gaat er niet om wat de rest van Nederland doet en ook niet om een witte lap stof o.i.d.
mealybug schreef:Bekleed u met Jezus en wat hip of niet hip is, interesseert je niet meer.
Wilsophie schreef:Ben zo benieuwd of je al verhuisd bent en waar je nu woont ( nee geen adres bedoel ik ) en wat waren daarin je ergernissen? Welke maat heb je, kun je van mij broeken krijgen.
![]()
Wij hebben ooit een verhuizing gehad met tig grijze zakken en zo belandde een aantal zakken met prachtige kleding in de vuilniswagen, dat is wel balen hoor.
De joden jaloers maken, was dat niet een beetje de opdracht?rotterdam schreef:
Waar wil je komen ?
mealybug schreef:De joden jaloers maken, was dat niet een beetje de opdracht?
rotterdam schreef:
Niet voor mij
mealybug schreef:
''Door hun overtreding konden de heidenen worden gered en daarop moesten zij jaloers worden.
Romeinen 11:11''
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten