Het slaat inderdaad nergens op Marnix.
We moeten hier zelf niet aan meedoen, nooit, ook al komt er onverwachte visite, is het vlees bedorven en heb je die dag dus geen vlees, geen boodschappen gaan doen!
Ik had ooit opeens de mijt in een pak Molenaars kindermeel, en had dus geen ontbijt voor peutertje.
Ik ben rond gaan bellen naar andere mensen die ik kende, die een klein kindje hadden en één gezin had een pak Nutrix voor me. Daar hebben we het toen mee kunnen doen.
Onlangs haalde ik de zak sperziebonen uit de kelder (op vrijdag op de markt gekocht) en ze bleken opeens bruin en oneetbaar.
Ik ben in de vriezer en voorraadkast gedoken, en vond nog een pot appelmoes en een pak snijbonen.
Als ik dat niet in huis had gehad, hadden we gerust een keer brood met een gebakken eitje bijv. of sardientjes gegeten.
Je maakt mij niet wijs dat je persé op zondag naar de super
moet.Hij is hier 6 dagen, op zaterdagavond sommige zelfs tot 20 of 21 uur open!
Het is pure gemakzucht en leegheid vervullen.
De bedrijfsleider van mijn buurtsuper zegt dat hij geen hogere omzet heeft, maar gewoon verspreid over die ene dag meer.
En op zondag worden er zakjes sla, geschilde en voorgegaarde aardappelprodukten en pizza's verkocht.
Wie heeft dan het lef om deze onzin te doorbreken?
Caissieres, vaak ook moeders, worden uit hun gezin gehaald!
Evenals de vaders, alleen voor mensen die te beroerd zijn om één keer per week een dagje vooruit te denken.