Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (3)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mohamed

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (3)

Berichtdoor mohamed » 23 okt 2013 17:06

schelpje3 schreef:Ik zou de foto's maar verwijderen als ik jou was. Voordat je ook beticht wordt van teveel geld uitgeven en baden in luxe. :mrgreen:

Dacht jij dat ik problemen heb met de rijkdom van anderen omdat ik geen vijfduizend euro voor een kast heb te besteden? Nee hoor, ook als ik zelf centen had zou ik dat veel te veel vinden, zo'n gigantisch bedrag voor vier planken en een deur, het moet toch niet gekker worden? Op die manier ben je gauw door je geld heen en is het weer harde realiteit.

Mealybug heeft een prachtige tuin en die gun ik hem van harte. Als ik geld voor een ticket had zou ik graag eens een kijkje bij hem nemen (en een grote en sterke Zuid-Afrikaanse plant meebrengen uit Nederland!).

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 23 okt 2013 18:01

mohamed schreef:Dacht jij dat ik problemen heb met de rijkdom van anderen omdat ik geen vijfduizend euro voor een kast heb te besteden? Nee hoor, ook als ik zelf centen had zou ik dat veel te veel vinden, zo'n gigantisch bedrag voor vier planken en een deur, het moet toch niet gekker worden? Op die manier ben je gauw door je geld heen en is het weer harde realiteit.

Mealybug heeft een prachtige tuin en die gun ik hem van harte. Als ik geld voor een ticket had zou ik graag eens een kijkje bij hem nemen (en een grote en sterke Zuid-Afrikaanse plant meebrengen uit Nederland!).

Dank je, Mohamed :)
Stekjes genoeg.
Al mijn planten steken wel ;-)
Het grote thema is dan ook AU.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 23 okt 2013 18:56

mohamed schreef:Dacht jij dat ik problemen heb met de rijkdom van anderen omdat ik geen vijfduizend euro voor een kast heb te besteden? Nee hoor, ook als ik zelf centen had zou ik dat veel te veel vinden, zo'n gigantisch bedrag voor vier planken en een deur, het moet toch niet gekker worden? Op die manier ben je gauw door je geld heen en is het weer harde realiteit.

mealybug schreef:Dank je, Mohamed :)
Stekjes genoeg.
Al mijn planten steken wel ;-)
Het grote thema is dan ook AU.

Ik wou maar niet met stekken lopen zeulen in het vliegtuig, maar deze plant steekt niet! :)

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 25 okt 2013 13:53

Wow Mealybug, wat heb jij een mooie tuin! :-) Mag ik es weten hoe groot het is?
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 25 okt 2013 13:57

Maneah schreef:Wow Mealybug, wat heb jij een mooie tuin! :-) Mag ik es weten hoe groot het is?

Dank je :-)
2974 m2 om precies te zijn :-)
Dat is inclusief het huisje, dat wel

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 25 okt 2013 14:07

Dat is niet niks! Geniet er van (dat doe je waarschijnlijk ook vast wel)! ;-)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 okt 2013 13:41

Hier staat het keukenproject even een tijdje stil. Hopelijk hebben we straks weer tijd om het af te maken.
Maar het is wel lekker, meer aanrecht en meer kastruimte.

JLIN
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor JLIN » 08 nov 2013 17:59

Klassiek
Carpe Diem

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 nov 2013 19:35

Hoe is het met je keuken, evelien?

Zijn er hier mensen die voorbeelden van kamers waar een jongen én meisje slapen? Zoals het er nu naar uit ziet gaan wij begin volgend jaar verhuizen naar een huis met maar 2 slaapkamers.
De kids moeten dus samen op een kamer. Vinden ze helemaal geen probleem, wij ook niet, maar wat voor behang doe je op de muren?
De jongste was heel resoluut: 'wil wel roze op nieuwe kamer'. Op zich had dat gekund, als we voor beiden een los bed neer hadden gezet, en dan de ene kant van de kamer wat zij wil, andere kant wat hij wil. Maar een stapelbed lijkt me qua ruimte veel praktischer. Dus moet het toch iets worden wat voor beiden kan.
Zijn er voorbeelden? Of ideeën?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 19 nov 2013 20:17

stapelbed heeft een onder en een boven toch?
ik heb zelf wel twee dochters maar de onderverdieping heeft haar eigen posters en alles, heel anders dan boven.

ik zou zelf wel een neutrale kleur op de muur doen, maar dat is meer omdat ik te lui ben om heel snel weer te verfen...ik verwissel dan liever wat postertjes.

ik lag als kind ook altijd met mijn broer op de kamer trouwens, best heel gezellig!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 19 nov 2013 20:30

ik zou indd denk ik gaan voor een neutrale kleur op de muur (of een muur met steigerhoutachtig behang ofzo als je daarvan houdt) en dan ieders een eigen hoekje met bijv. roze dingetjes / eigen speelgoed?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 nov 2013 21:06

Bedankt voor de reacties.
Maar wat is neutraal? Wit ben ik niet zo van, in ieder geval niet 4 muren.
Mijn bedoeling is om voor de jongste een soort hemelbed te maken, met een gordijn voor het onderste bed, zodat ze haar eigen plekje heeft.
Mijn kinderen zijn wel zo jong, dat ze nog niet perse een eigen hoekje nodig hebben. Ze delen nu ook bijna alles qua speelgoed. De oudste heeft nu wel een eigen kast met 4 bakken met lego en houten trein op zijn kamer, maar hij vindt het het gezelligst als zijn zusje meespeelt.

Tegenwoordig heb je ook ruitbehang, dat vind ik ook wel heel erg leuk. Maarja, dan de kleur...
gelukkig heb ik nog even om te dubben ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Detail
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Detail » 20 nov 2013 00:03

Ik ben bezig om mijn huis te organiseren. Spullen netjes op hun plek in curverbakjes en een label sticker erop geplakt om te weten wat de inhoud is.

Nou kreeg te horen vandaag dat dat vrouwen werk is. :? Je mag als man zijnde toch ook een geordend en net huis hebben? :-k

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 20 nov 2013 00:26

Wees gerust Detail, veel vrouwen zouden willen dat hun man een stuk geordender is :wink:
Of willen dat ze zelf een stuk geordender zijn :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 20 nov 2013 10:54

Miis F, rood met blauw of iets groens. Hier hebben we op de jongen/meisje kamer blauwgroen/wit gestreept behang.

Terug naar “Algemene Zaken”