Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor nette » 01 feb 2013 23:01

Byte schreef:Dat stoppen met roken zo verschrikkelijk lastig is ](*,) ](*,) ](*,) =P~ =P~ =P~


heel veel suc7 ermee

beloon je zelf ook dat het gelukt is, bijv 1 maand gestopt ff iets leuks doen

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 09 mar 2013 22:28

Die regen de héle dag door!
Verschrikkelijk, het is gewoon een vorm van dictatuur! Even een fietstocht ter verfrissing zit er vandaag gewoon niet in! Terwijl ik er juist nú zo'n behoefte aan voel. De afgelopen dagen kwam het er ook al veel te weinig van. :x
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Kvinna
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 22 nov 2012 13:08

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Kvinna » 09 mar 2013 23:25

Boekenlezer schreef:Die regen de héle dag door!
Verschrikkelijk, het is gewoon een vorm van dictatuur! Even een fietstocht ter verfrissing zit er vandaag gewoon niet in! Terwijl ik er juist nú zo'n behoefte aan voel. De afgelopen dagen kwam het er ook al veel te weinig van. :x


Tjonge, een dag regen na weken mooi weer. En het is meteen dictatuur?! Ga eens opzoeken wat dictatuur is en ga je schamen.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor meribel » 10 mar 2013 21:48

Boekenlezer schreef:Die regen de héle dag door!
Verschrikkelijk, het is gewoon een vorm van dictatuur! Even een fietstocht ter verfrissing zit er vandaag gewoon niet in! Terwijl ik er juist nú zo'n behoefte aan voel. De afgelopen dagen kwam het er ook al veel te weinig van. :x


in regen kan je ook fietsen hoor. Verfrist extra :) ( of je trekt een regenpak aan )

Gebruikersavatar
coby
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 jul 2012 13:23

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor coby » 22 mar 2013 16:59

Ach, wat maakt het uit, ik baal al niet meer. Het was weer een leermomentje.
1Timothy 1:15 Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 11 mei 2013 21:52

Gisteravond ging ik om ongeveer 22:00 naar bed. Ik dacht: 'lekker vroeg, dan word ik morgenochtend vanzelf om 7:00 of nog eerder wakker.' Nou, niks van dat alles! Pas om 8:55 was ik zo wakker om mijn bed uit te gaan! En dat terwijl ik ook nog ergens op tijd moest zijn! :x
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2013 22:09

Toch maar voortaan een wekker zetten. :wink:

Wij hadden voorheen onze zoon als wekker. Maar nu moeten we toch onze wekker weer gaan gebruiken. :wink: Vanochtend was het half 9. Heerlijk, dat was echt uitslapen.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor boer » 12 mei 2013 00:31

Van KLM, die ondanks dat Nederland de langste mensen ter wereld heeft, de kleinste stoeltjes heeft.
Zelfs Japanners heben meer beenruimte in hun vliegtuigen.
Bah dus voor die gierige handelsgeest.

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Gerdien B. » 13 jun 2013 18:24

dat de computer vast liep en ik daarna het backup bestandje niet meer geopend kreeg. Ook de servicedesk van het werk niet :o :?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 11 okt 2013 12:43

Dat ik tot nu toe binnen moet blijven vanwege de regen, die vanaf vanmorgen onophoudelijk door blijft gaan. :(
Gelukkig gisteren wel ruim 60 km gefietst. Is er toch nog enige compensatie.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor schelpje3 » 11 okt 2013 13:23

Boekenlezer schreef:Dat ik tot nu toe binnen moet blijven vanwege de regen, die vanaf vanmorgen onophoudelijk door blijft gaan. :(
Gelukkig gisteren wel ruim 60 km gefietst. Is er toch nog enige compensatie.

Kom kom, zo'n sportieve boekenlezer trotseert toch wel de regen? :D

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Boekenlezer » 11 okt 2013 16:50

schelpje3 schreef:Kom kom, zo'n sportieve boekenlezer trotseert toch wel de regen? :D

Nou, nee hoor. Ik heb een enorme hekel aan de regen. In zo'n geval wordt het lopen onder de paraplu of autorijden, als ik ergens heen moet.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

1a2b3c
Majoor
Majoor
Berichten: 1633
Lid geworden op: 25 nov 2009 21:21

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor 1a2b3c » 18 okt 2013 16:38

Heb ik eindelijk m'n vloer weer redelijk goed gekregen na het natronloog-avontuur, trap ik een bak verf omver. ](*,) ](*,) ](*,)
Tuurlijk had ik net m'n nieuwe schoenen en broek aan, maar die vloer deed het meeste pijn.
M'n man was fff niet zo blij met me, dus ik dacht: wegwezen!
Ik stap de auto in (jawel, ook net een nieuwe) maar de zolen van m'n schoenen waren nog niet schoon.
Automat, rem en gaspedaal ... allemaal mooi wit geworden ipv zwart. Soms heb je van die dagen #-o

1a2b3c
Majoor
Majoor
Berichten: 1633
Lid geworden op: 25 nov 2009 21:21

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor 1a2b3c » 18 okt 2013 17:35

Nog meer balerij hier, het lijkt wel een slechte film. Ik heb de aardappels en wortels laten aanbranden in m'n nieuwe pannen. (die zijn wat kleiner dan ik gewend ben, vandaar denk ik)
Het aanrechtblad vond het niet leuk dat ik de oververhitte pannen erop zette, ik hoorde een knal maar ik heb nog niet goed durven kijken ... :?db
Omdat de verflucht hier overheerst viel de aangebrande geur niet zo op.
Ik heb maar een fles rode wijn op tafel neergezet en het menu omschreven als: geroosterde worteltjes met gebakken aardappels.
Het vlees is goed gegaan. :D
De dag is nog niet om, maar het lijkt me verstandig om verder gewoon maar niets te doen. Dan kan er ook niets fout gaan.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor schelpje3 » 18 okt 2013 22:47

1a2b3c schreef:Nog meer balerij hier, het lijkt wel een slechte film. Ik heb de aardappels en wortels laten aanbranden in m'n nieuwe pannen. (die zijn wat kleiner dan ik gewend ben, vandaar denk ik)
Het aanrechtblad vond het niet leuk dat ik de oververhitte pannen erop zette, ik hoorde een knal maar ik heb nog niet goed durven kijken ... :?db
Omdat de verflucht hier overheerst viel de aangebrande geur niet zo op.
Ik heb maar een fles rode wijn op tafel neergezet en het menu omschreven als: geroosterde worteltjes met gebakken aardappels.
Het vlees is goed gegaan. :D
De dag is nog niet om, maar het lijkt me verstandig om verder gewoon maar niets te doen. Dan kan er ook niets fout gaan.

Lijkt een beetje op de wet van Murphy 8-[
Met niets doen kan er ook nog van alles fout gaan. :wink:


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten