Marnix schreef:
Sowieso, ze was gewoon thuis en de NOS kwam op bezoek. Ik vraag me af of als het allemaal doorgaat, ze met deze kleding naar het werk gaat.
Ja geheel spontaan en onvoorbereid zeker

Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:
Sowieso, ze was gewoon thuis en de NOS kwam op bezoek. Ik vraag me af of als het allemaal doorgaat, ze met deze kleding naar het werk gaat.
schelpje3 schreef:Ja geheel spontaan en onvoorbereid zeker
Beter was om die mevrouw haar verhaal te laten vertellen, nu blijft dat wat schimmig. Wat heeft zij te vertellen, te veranderen, wat zijn haar plannen? Waar moet je nu op stemmen, een vrouw die gergemse is, maar leggings niet afwijst en fit is vanwege haar skeelerrondje?
schelpje3 schreef:Ik begrijp dat skeeleren niet.
Als de tv op bezoek komt voor een inhoudelijk gesprek over je kandidatuur, wat voegt dat skeeleren dan toe? Om te laten zien dat ook ger gem vrouwen sportief zijn?
Eerlijk gezegd vond ik het geen slimme zet.
hubert schreef:Kleren maken de man en de vrouw! Ik vond het een verademing nu eens een normale vrouw te zien op geref. grondslag. Laatste zag ik uit de trein een kerk uitgaan in Gouda (gergem denk ik) en dat was vreselijk: al die lange gezichten en dito donkere rokken. De hoed soms nog op, maar vaker in een plastic zak gestopt. Echt een karikatuur van hoe God de wereld heeft bedoeld! En wat een aanfluiting voor niet gelovigen die dit ook allemaal zien. Nee, daar wordt echt niemand jaloers op of blij van.
JeeWee schreef:
Allereerst: zo'n tv-portret wordt geregisseerd.
En geen slimme zet om niet te voldoen aan de wazt jij en veel andere refo's 'normaal' vinden?
Dit was gewoon en frisse vrouw, lid van de Ger.Gem. die ook nog eens haar lichaam in conditie houdt. Nee, niet met breien, maar met sprotief skeeleren. Niks mis mee.
Ik moet weer denken aan ds Van der Net die bij ons in z'n vrije tijd ging motorrijden...
"Schande", sprak de goegemeente. Dat past niet bij een dominee.
Eigenlijk had ze dus moeten zeggen dat ze alleen dat wilde doen wat voor mensen als jij acceptabel is. Alles voor de buitenkant toch? Juist omdát zij een eigen mening heeft, heeft ze dat niet gedaan kennelijk.schelpje3 schreef: Deze mevrouw heeft een eigen mening en had kunnen zeggen dat ze liever voor inhoud wilde gaan.
Ik maak geen denigerende opmerkingen over refo's. Hooguit over het gedrág van sommige refo's...schelpje3 schreef:En kun je eens proberen om niet in iedere posting een denigrerende opmerking te maken over refo's?
Het Reformatorisch Dagblad schreef:Wat voor consequentie heeft deze redenering?
„De consequentie daarvan is dat de SGP van haar kandidaten mag vragen om dit standpunt ook daadwerkelijk te huldigen.
Als ze dat niet doen, moet dat een reden zijn om kandidaten af te wijzen. Dat geldt dan overigens niet alleen voor vrouwelijke kandidaten, maar ook voor mannelijke.
Bambi schreef:Ze draagt er wel een andere legging en rokje!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten