schelpje3 schreef:God gebruikt geen humor hoor.
En dat weet je zeker omdat... ???
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
schelpje3 schreef:God gebruikt geen humor hoor.
Diep in het stof liggen rollen, is het andere uiterste van hard lachen over je zonden, en dáár heb ik nog nooit van gehoord of iets over gelezen, vandaar dat ik wat "voorzichtig" wat vragen heb gesteld.
En ik vind het jammer dat daar geen antwoord op gegeven is.
Natuurlijk moeten wij voorzichtig zijn en anderen niet direct afbranden dat ben ik met de andere posters helemaal eens.
@kleinschaapje: ik laat het verder aan boer, Boaz en Kvinna over, om jou te onderwijzen.
Want zoals je ziet, maken ze graag iets anders van mijn woorden.
Daar wordt dit topic dan niet beter van.
Boaz schreef:Wie zegt dat kleinschaapje onderwezen moet worden?
Eerlijk Schelpje3, niemand maakt iets anders van jouw woorden, maar het is net dat wanneer iemand niet jouw (bevindelijk) taalgebruik hanteert, het niet goed is. Je reacties kwamen erg kritisch over.
Als ik net tot geloof zou zijn gekomen en ik werd zo bejegend, zou het mij erg afgeschrikt hebben.
Als ik het verhaal van de Ethiopische kamerling lees die zich liet dopen, staat er ook niks bij over zondebesef. Zo kan ik legio Bijbelse voorbeelden geven, maar dan trek je toch ook niet meteen in twijfel of de bekering wel echt is?
Boaz schreef:Als ik het verhaal van de Ethiopische kamerling lees die zich liet dopen, staat er ook niks bij over zondebesef. Zo kan ik legio Bijbelse voorbeelden geven, maar dan trek je toch ook niet meteen in twijfel of de bekering wel echt is?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten