Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor jeepeecee » 16 feb 2013 12:28

ajl schreef:Schattig is dat hoe lief en trots grote broers zijn. Ik zette pas de jongste op de mat, omdat hij niet luisterde. H kwam vervolgens naar mij toe en zei 'doe maar niet mam, want hij begrijpt het nog niet allemaal'.

Dat herken ik wel zegt H ook wel eens. Ik hoor het mezelf zeggen 8)

Ook hier zieke kindjes, vandaag gelukkig weer iets beter.

Mooie foto's !
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 16 feb 2013 12:33

Ook nog even spammen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 feb 2013 15:21

Mooie kids laura en jpc!

Hier ook een ziek jochie. Alles wat er in gaat komt er direct weer uit. Zo zielig!
Vannacht werd hij huilend wakker.. heel zn bed onder de kots. Inclusief knuffels, dekens. Brr.. zn bed verschoond, en terwijl we m in bed leggen kwam er nog een lading.. de rest van de nacht maar bij ons in bed gelegd. Gelukkig ging dat goed.
Echt zo zielig bij die kleintjes..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 feb 2013 20:30

He bah, hoe is het verder gegaan vandaag? Hopelijk knapt hij snel op. Echt super zielig he als ze zo ziek zijn.

Hier ook nog steeds niet de oude S. Zo zielig.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 feb 2013 21:42

Hij houdt niks binnen, zelfs water komt er uit... heeft de hele dag op de bank gelegen, niet gespeeld ofzo. Vannacht gaan we maar een wekker zetten om m in de gaten te houden. Ons buurmeisje (zij heeft m aangestoken denk ik) ligt in het ziekenhuis. Hopelijk knapt floris sneller op...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 feb 2013 22:00

ach!!!

Theelepeltje voor theelepeltje ors geven!!! zo hebben we een aantal keren m er weer bovenop geholpen. Elke drie minuten of vijf minuten een theelepeltje..... als dat erin blijft iets grotere porties proberen.

We hebben het dag en nacht gedaan. Drie of vier keer gelukt om em dr zo bovenop te krijgen, 1 keer niet, toen was die te ver heen en is sie opgenomen geweest.
Vaak ging het de volgende dag iets beter.... SInds dien dus altijd ORS in huis! van de apotheek, die heeft nl een smaakje. Soms ook wel aangemaakt met sterke ranja, omdat ze het dan wel willen innemen.
In het ziekenhuis doen ze eigenlijk hetzelfde als kinderen opgenomen worden vanwege uitdrogen, druppel voor druppel in de maag laten lopen met de sonde.

Beterschap hoor!!

hieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor hieke » 17 feb 2013 22:27

Altijd zielig, die zieke ukkies. Beterschap!

Wat hier trouwens makkelijker gaat dan ORS is cola. Klinkt heel bizar, maar het heeft hetzelfde effect als ORS, en ze drinken het makkelijker. Wel even zorgen dat het koolzuur er uit is (suikerklontje er in doen).
Wij kregen het advies van een collega, en het werkt hier altijd erg goed. ORS kregen wij er nooit in..........

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 feb 2013 07:55

Hier lusten ze absoluut gelukkig geen cola, hoe is et nog??

hieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor hieke » 18 feb 2013 08:38

Hier normaal ook niet , maar gelukkig wel als ze ziek zijn.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 feb 2013 09:17

Ach, arme F! Sneu is dat he, als ze zo ziek zijn :( Frederiek heeft het 1 keer een hele nacht gehad, echt wel 20 keer overgeven, op het laatst kwam er natuurlijk niks meer uit. Wij hadden haar bedje toen naast ons bed gezet, zodat we niet zelf vies zouden worden ;) maar ik wel alles hoorde.

Wat een mooie meiden jeepeecee! (en gave gordijnen :D )

Vandaag een heerlijke dag met Jurian samen. F is naar het kdv, meestal breng ik haar niet als ik vakantie heb, maar ze huilt elke keer zo, dat ik liever het ritme er een beetje in hou, ze gaat niet naar de gastouder deze week, en als ze dan ook niet naar het kdv gaat ben ik bang dat het volgende week helemaal drama is.
J geniet er nu al van, samen boodschappen gedaan en straks lekker samen zwemmen. Kunnen we tenminste 100 keer van de glijbaan af en het diepe in :D Anders lukt dat natuurlijk niet als ik ze allebei mee heb. Wel goed, even samen tijd :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 19 feb 2013 21:27

wat leuk een mama zoon dag :)
F is nog steeds niet fit helaas. Gisteravond waren we wel een beetje ongerust, want ik vond dat hij rare kringen kreeg rond zijn ogen, maar juist toen was de koorts gezakt. Uiteindelijk niet meer de HAP gebeld en vanmorgen ging het een stuk beter.
Nog steeds niet eten en heel minimaal drinken maar hij hield toch wat binnen. Ook was hij veel vrolijker en had hij weer zin om te spelen.
Rest van de dag wel heel veel diarree gehad. Vanavond wilde hij voor het eerst weer wat eten; een appel en aardbeien en een beetje appelsap. Maar binnen no time kotste hij alles weer uit :(
Wij zitten nu op de bank met de babyfoon naast ons, zodat we alles horen.. Dat hebben we vannacht ook gedaan, ook al slaapt hij in de kamer naast ons en hebben we altijd de deuren open staan. Babyfoon versterkt toch het geluid.

Hopelijk gaat 't morgen weer wat beter.

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 19 feb 2013 21:36

@ Jannoek, niet om je bang te maken, maar als F het al een paar dagen heeft, ga voor de zekerheid langs de HA. een kind is zo snel uitgedroogd, kan met 24u gebeurd zijn. (kheb het zelf helaas 2x meegemaakt bij de jongens). je kan dit merken door als ze huilen er oa geen tranen meer zijn
hopelijk knapt hij snel op.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 19 feb 2013 21:44

We zijn gisteren langs geweest, ook omdat ons buurmeisje 3 dagen met uitdroging in het ziekenhuis heeft gelegen en F het echt van haar heeft overgenomen want verder geen zieken in onze omgeving...
Zij had iedereen op het verkeerde been gezet want ze was nog best actief.

Als de situatie niet veranderd is morgen bel ik de HA weer, maar hopelijk is dat niet nodig ;-)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 feb 2013 21:48

Beterschap en sterkte... weet nog goed dat S. het flink te pakken had. Die kringen rondom z'n ogen.
Het is zoo lastig he wanneer je dan belt naar de HA.
Jullie ook sterkte, trekken jullie het een beetje?

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 19 feb 2013 21:51

Afgelopen vrijdag is Joëlle 4 jaar geworden. En ze was ook echt jarig! 's Morgens zei ze: Ik heb zo lang moeten wachten, maar nu ben ik echt jarig!

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Archief”