Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Pluk01

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Pluk01 » 29 jan 2013 10:19

Beterschap voor de zieken!

AJL, ben je ook weer een beetje op de been? Jullie familie woont toch erg ver weg? Heb je alles wel goed kunnen oplossen rondom je operatie?

Hier is Levi vorige week ook ziek geweest, en daarna werd hij heel erg vervelend/brutaal etc... Wat een drama... De juf op de PSZ zei dat ze merken dat hij echt heel erg toe is aan school. Hij zoekt continue de grenzen op en heeft veel uitdaging nodig (thuis idem). Langzamerhand begin ik dus heel erg uit te kijken naar 4 maart... Kijk er ook wel naar uit dat ik dan weer meer vrije tijd krijg :oops: . Hebben andere moeders dit ook of heeft iedereen eigenlijk nog kinderen thuis rondlopen? Levi gaat vanaf 4 maart gelijk de hele week naar school, waarvan 2 dagen met overeten. De andere 3 dagen zijn de kleuters 's middags vrij. Ik werk 16 uur, verdeeld over ma, di en do. Naast het huishouden hoop ik dus dan nog lekker wat tijd over te houden voor mezelf. Dat heb ik de afgelopen 4 jaar best wel gemist... Ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere moeders hier tegenaan kijken. Hoor namelijk om me heen van vriendinnen dat ze het allemaal vreselijk vinden dat hun kind naar school gaat etc... Voel me bijna schuldig dat ik dat gevoel niet heb :oops: .

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 jan 2013 10:44

Pluk01 schreef: Ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere moeders hier tegenaan kijken. Hoor namelijk om me heen van vriendinnen dat ze het allemaal vreselijk vinden dat hun kind naar school gaat etc... Voel me bijna schuldig dat ik dat gevoel niet heb :oops: .

Om heel eerlijk te zijn heb ik dat gevoel ook niet gehad hoor. Ik vond het niet leuk dat iemand anders nu een grote rol in zijn leven gaat spelen maar ik vond het heerlijk dat hij naar school ging. In de vakanties nu ook ben ik meestal blij als het weer maandag is ;-) Hij heeft school gewoon nodig voor de uitdaging en zeker nu hij op school zit is hij in de vakanties niet te genieten want zijn ritme is dan van slag 8-[ 8-[

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 jan 2013 11:18

Laura, gefeliciteerd met je zoon! :D Ook alweer 5!
Sterkte met de komende operatie..!

Ik vind het ook wel lekker als Ilona op school zit.
Heb ik een goed dagritme, en lekker even rust 's middags als Fem slaapt,
nee hoor, prima als het een gewone schooldag is.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 jan 2013 13:32

Laura Gefeliciteerd met jullie grote zoon! En heel veel sterkte met je operatie...
Hoe gaan de nachten nu met jullie mooie meisjes?

Evelien Gaan de nachten weer wat beter?

Hier is het nog steeds echt genieten van ons meisje! Lekker bijdehand en ontzettend aan het kletsen sta er soms echt van te kijken wat ze zegt :lol:

Nina kijkt niet echt vrolijk maar wilde graag een sneeuwfoto (alleen vond ze het veel te koud maar ja ze wil dan ook geen muts of handschoenen aan)
Afbeelding

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 29 jan 2013 13:37

Gefeliciteerd met M, Laura!
En sterkte toegewenst met je operatie!

Tot een jaar geleden vond ik het ritme van school fijn, maar ik merk steeds meer dat ik de vakanties nog fijner vind :mrgreen:. Het lijkt wel of ik na elke vakantie meer moeite heb met opstarten in het strakke ritme. Nu is het zo dat we ook op vrije dagen wel een ritme aanhouden, sowieso omdat de oudste dat echt nodig heeft. We gaan dan alleen een half uurtje later uit bed. De maaltijden zijn op ongeveer dezelfde tijden en ons dagprogramma varieert ook niet zo heel erg. Alleen dat gekar naar school heb ik dan niet, en dat kan ik missen als kiespijn :mrgreen:.

Natuurlijk is het in en rond huis wel wat drukker in vakantietijd, maar als het allemaal gezellig verloopt geniet ik daar eigenlijk wel van. Waarschijnlijk zou ik er na een paar maanden wel naar verlangen dat het wat rustiger is in huis, dus die school is toch wel goed uiteindelijk :wink: ...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 29 jan 2013 14:30

Laura, gefeliciteerd met M!
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 jan 2013 19:16

Wat een grote meid alweer, liefie! Leuke foto!
Pluk, ik vind het geen ramp dat hij op school zit, en omdat hij er ook echt aan toe was, was het voor hem ook veel fijner. Maar hij zat met 3,5 4 dagdelen op school. Precies op het moment dat veel kinderen het thuis een beetje zat worden.
Nu hij in groep 1 zit merk ik wel dat ik het heerlijk vind als hij de woensdag- en vrijdagmiddag thuis is. Zeker als ik volgende week op die dagen vrij ben. Hij lijkt gewoon beter in zijn vel te zitten nu hij elke dag naar school gaat, dus is het thuis zo gezellig met hem.
en daarnaast heb ik Frederiek nog thuis, en die komt zo ook beter aan haar aandacht. Ze is ook een echt meisje, ze zit zo graag lekker bij me op de bank, of samen aan tafel te kleuren, zelfs de stad in vindt ze leuk :D Jurian is dat soort dingen al snel zat.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 30 jan 2013 10:59

Bedankt allemaal!
@liefie: de nachten zijn wisselend. Ze krijgen nu allebei tandjes (kan me niet herinneren dat dat met M zo'n geode was ;-)) dus soms sta ik ieder uur naast iemands bedje en soms kunnen we tot half 5 doorslapen (dat is dan een goede nacht). Vannacht was M wakker vanaf half 3, dus daar eerst een uur mee in de weer geweest, daarna was E wakker. Ach, ik merk nu zelf dat je er heel erg gewend aan gaat raken en dat ik me nu met minder slap ook best fit kan voelen :-)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 feb 2013 03:45

En... Zit je weer.midden in de nacht bij de douche! Weer iemand met buikgriep, maar zielig om te zien, t zijn echt buikkrampen! Kereltjr logt zo af en toe.dubbel van.de pijn en dat ken ik niet van hem. Maar goed dat hij ging overgeven, was de halve nacht al aan het tobben en een constand gekrijs van.auw.buik deed me wel laten schrikken.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 feb 2013 07:23

Zou het een buikgriep zijn denk je PPM? Omdat hij over buikpijn klaagt? Hopelijk knapt hij snel op.

Hier alleen een persoontje die behoorlijk verkouden is.

De nachten zijn/gaan hier zo zo. Afgelopen week heeft hij 3 keer door geslapen.

@liefje, ow geen muts en handschoenen.. ik dacht dat mijn mannetje zo was. :wink:

@LauraC, kun je overdag nog even bij tanken? En sterkte met de operatie (of ben je al geopereerd)?

Hier weer een nichtje bij. Morgen gaan we haar bewonderen. :mrgreen:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 01 feb 2013 17:41

Ik ben benieuwd hoe het met Laura is gegaan vandaag?!
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 01 feb 2013 21:45

Ah, ppm, zielig! Beterschap! Timon heeft ook regelmatig van die buikkrampen, heel naar idd, en er is zo weinig tegen te doen.

@Evelien: gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!

Zo, hier een pittig weekje achter de rug. Tandarts, oogarts, anesthesist, schooldokter, buisjes - operatie... Gelukkig is alles goed gegaan, Sylke heeft zich boven verwachting goed gedragen ;) Vanmiddag genoten van een heerlijk rustig thuis - middagje met de kids. Ze zijn helemaal verslingerd aan memory, dus ze hebben lekker samen spelletjes zitten doen, en broodjes gebakken.

Hier weer eens de kids op de kiek:
Afbeelding
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 feb 2013 07:57

Evelien, denk zelf niet, er was de volgende dag niks aan de hand en wij hebben ook nergens.last van. Het heerst ook niet op ons kdv.... Heb al zitten denken wat hij had,gegeten, maar dat was gewoon brood... Gelukkig is sie weer de oude, heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen!! Zo lekker na het zwembad.......

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 feb 2013 09:39

Fijn dat ie weer is opgeknapt ppm!
Wat een mooie kinderen haai, leuk om ze weer eens te zien :D

Hier een zieke. Gisterochtend kwam hij al wankelend zijn bed uit, bleek hij 38.5 te hebben. Gelukkig kon mijn man thuis blijven voor hem. 's avonds was het 39.8. Flink overgegeven gisteravond, en vannacht is hij een keer of 4 langs geweest voor drinken. Nu slaapt hij nog steeds. Arm kereltje. Het is maar goed dat het weekend is, kan hij lekker bijkomen. We hadden allemaal plannen voor vanmiddag, maar blijven maar lekker thuis, ook wel eens rustig :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 feb 2013 17:01

Leuke foto's Haai! Ik ben vandaag pas thuisgekomen, De gyn had meer moeite met me dan verwacht dus ik moest een nachtje blijven. En nu een hyper mannetje van 5 bij mijn buik weg houden hahaha.

Terug naar “Archief”