Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Sophie77 » 07 dec 2012 21:09

Een pittig nachtje voor jou/jullie, Laura! Hopelijk slapen jullie deze nacht 't klokje rond!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 dec 2012 21:21

Wow Laura wat een nacht zeg.. ppff. Heftig. Nou hopelijk hebben jullie vannacht een betere nacht.
Die barnsteenketting ik heb er weleens over gehoord. Maar of het echt helpt, bij de een wel en bij de ander niet.

Hier (weer) een ziek manneke, vanmiddag overgegeven en vanavond koorts (39,3). Gelukkig drinkt hij wel water.

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 07 dec 2012 22:33

Zo Laura, jullie hadden een pittige nacht! Dat is inderdaad wel erg wennen voor jullie.
Je tankt overdag nog wel (beetje) bij als de meiden slapen en M naar school is?

Ah, wat vervelend Evelien. Beterschap! Jij inmiddels zelf niet meer ziek?

Ik heb echt een heel lief mannetje, hij maakt nachten van 10 tot 6. Heerlijk!
Dan geeft m'n man de fles, voordat hij naar zijn werk gaat en daarna slaapt hij tot 10 uur.
Wat een schat(ten) hé? :-)
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2012 23:59

Nina is al een paar dagen wat hangerig en slecht slapen... Vanmorgen zei ze elke keer zeer en pakte dan naar haar mondje, toen ik er in keek zag ik allemaal wondjes in haar mondje en ook op haar handjes een soort blaasjes.
Dacht gelijk aan de mond,hand en voet ziekte... eind van de middag werd het steeds erger eten lukte niet meer en heel de tijd heel zielig huilen.

Net om 22.00 nog steeds huilen en willen eten maar dat ging gewoon niet. Toch maar de HAP gebeld en nu hebben we lidocaïne gekregen om in haar mondje te smeren en nu slaapt ze eindelijk.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor het over is?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 dec 2012 08:49

Maneah, ooo wat een heerlijk mannetje is dat. Hoe oud is je zoontje nu? Geniet ervan he.

Ik ben zelf nog steeds ziek helaas. Hier is het vannacht ook erg prut geweest (om het uur wakker) en hij is nog steeds ziek. Kwam met koorts uit bed en huilt alleen maar. Hopen dat hij vandaag toch wat opknapt.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 dec 2012 13:52

die hand voet en mond ziekte kan best een tijdje duren. Hier hebben ze er een week last van gehad.

LauraC je vroeg naar barnsteentjes, ik ken iemand die gebruikt ze en ze zweert erbij... zelf 'geloof' ik niet zo in zulke dingen, maar baadt et niet dan schaadt et niet :) als ze niet duur zijn. Mijn kids waren sowieso al makkelijk met tanden.. alleen is m wat driftiger...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 dec 2012 15:29

ach wat vervelend liefie.. hier heeft E het van het voorjaar geloof ik gehad, heeft een dag of 3/4 bijna niet gegeten en maar iets gedronken. daarna nog wel last met 'scherpe'/zure dingen maar ging het wel weer wat beter..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 08 dec 2012 20:36

Oh, balen Evelien.. Je bent zelf ook al best een tijdje ziek, toch?
Ik hoop voor je dat jullie snel opknappen!

Ja, genieten doe ik zeker van hem.. :-) Hij is nu 11 weken!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 dec 2012 20:47

Ik had nog nooit van die barnsteenkettingen gehoord. Heb eens even gegoogled, maar kan er niet echt achter komen hoe ze nu zouden werken.

Hm, had gisteravond een reactie gepost, maar zie hem er nu niet tussen staan. Blijkbaar iets mis gegaan..
Met Sylke is alles verder gelukkig goed afgelopen. Ze werd 's avonds laat weer huilend wakker :' Mama, au, m'n hoofdje doet zo'n zeer.' Zo zielig. Gelukkig deed een zetpil wonderen, en de volgende dag was ze weer helemaal vrolijk.

Timon telt de dagen af tot z'n verjaardag, en is ook al erg druk met z'n feestje. Hij heeft gisteren de uitnodigingen uitgedeeld op school, dat was ook al een hele happening ;) Ik ben nog wel op zoek naar wat leuke (eenvoudige) spelletjes om op z'n feestje te doen, hebben jullie nog ideeen?

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 10 dec 2012 11:02

Zo, ons kleine meisje is inmiddels ook alweer 1 jaar! Gister was ze écht jarig, maar we hebben het zaterdag gezellig gevierd met iedereen! Ze is onwijs verwend en we hebben een heerlijke dag gehad! Nu is ze dus echt baby-af, gek hoor ;-)
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 10 dec 2012 11:31

Gefeliciteerd, Dippie! Zeker zo'n eerste verjaardag is een hele mijlpaal he..

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 dec 2012 12:08

Nog gefeliciteerd Dippie!
M lijkt weer aan de beterende hand. Zaterdagnacht had hij 40.6 en ik kreeg de temp maar niet naar beneden, hij was ook echt een beetje onsamenhangend aan het praten enzo. Maar sinds vannacht alweer een stuk beter.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 dec 2012 12:24

Dippie, nog gefeliciteerd.

LauraC, he wat fijn dat hij weer aan het opknappen is.

Hier gaat het niet zo heel erg lekker met S. Van t weekend had hij boven de 38, en net tempte ik hem 35.6. En hij wil amper drinken, huilt/kreunt. Hij knapt maar niet op.

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 10 dec 2012 13:41

Vervelend al die zieke kindertjes. N was afgelopen week ook ziek, donderdag de hele dag rond de 40gr, vrijdag toch maar even naar de dokter want ze piepte, zaagde en rochelde wat af. Toch een beginnende keel-, oor- en longontsteking. Aan de ab en gisteren was ze al stukken beter, vandaag weer heerlijk aan het spelen. Altijd weer fijn als ze opknappen. Nu ligt H te piepen en te zagen, slecht (en vaaaaaak) drinken. Maar even aankijken...

Gefeliciteerd Dippie!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 dec 2012 14:00

En hij heeft weer gespuugd, hij houd werkelijk niks binnen. Wil ook eigenlijk niet drinken.
Even gebeld met de ass. van de HA. Straks even terug bellen. We zullen wel zien.

Fijn dat de kuur aanslaat Stip.

Terug naar “Archief”