Voorts een verhaal heeft twee kanten en daar het OM totaal onbetrouwbaar is is het goed om ook het verhaal van Willem Holleerder te horen .

![cherokee [:]8](./images/smilies/cherokee.gif)
![cherokee [:]8](./images/smilies/cherokee.gif)

Moderator: Moderafo's
Lichtzwaard schreef:
Voorts een verhaal heeft twee kanten en daar het OM totaal onbetrouwbaar is is het goed om ook het verhaal van Willem Holleerder te horen .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schelpje3 schreef:...............................
Hoe hij de levens van diverse families verwoest heeft (en de rest) moeten wij maar vergeven en vergeten he.
beardedjohnie schreef: vergeven wel ja!
Katlheen schreef:Ook hen die niet om vergeving vragen moet je vergeven, lijkt mij.
Ik vind het tweeledig: enerzijds moet je zeggen: hij heeft zijn straf uitgezeten, en is dus nu gerehabiliteerd. (typisch Nederlands om vooral te zeggen: eens een boef, altijd een boef. Anderzijds, hij krijgt een enorm podium, en oh oh oh, iedereen koketteerd met hem, terwijl er nog plenty zaken niet zijn opgelost, en waarvan iedereen weet dat hij ermee te maken heeft. Lastige kwestie allemaal.
Lichtzwaard schreef:
Voorts een verhaal heeft twee kanten en daar het OM totaal onbetrouwbaar is is het goed om ook het verhaal van Willem Holleerder te horen .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schaapje schreef:Misschien is voor jou Holleeder wel betrouwbaar, want hij is tenslotte katholiek![]()
![]()
![]()
Lichtzwaard schreef:Al met al in de ware vrijheid en dit land met zijn regentendictatuur weet het altijd zo goed men gilt maar iedereen moet vrij zijn als een man als Willen Holleeder gewoon gebruikt maakt van zijn vrijheid is het plotsklaps niet goed.
Willem Holleerder heeft groot gelijk dat hij gebruikt maakt van de mogelijkheden die hem worden aan gereikt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lichtzwaard schreef:
Inderdaad ook voor Willem Holleerder is er vergeving.En hen die hem een schurk noemen moeten maar is in de spiegel kijken![]()
![]()
![]()
schelpje3 schreef:Ik heb niet begrepen dat hij ergens spijt van heeft. Integendeel, hij verrijkt zich momenteel met zijn "status".
Ik las in de krant dat de beveiliging heel streng was, de studenten pas op het laatste moment hoorden waar de bijeenkomst was. Maar meneer rijdt wel gewoon op een scooter door Amsterdam![]()
Maar zijn er überhaupt nog vijanden in leven?
Faramir schreef:Beveiliging was niet op wens van Holleeder, tenminste dat kan je halen uit zijn beantwoording van een vraag. Iemand die het zelf nodig vind dat hij beveiliging heeft gaat niet op de scooter door Amsterdam en zit niet rustig op een terrasje.
Van een verrijking met de criminele status heb ik weinig bespeurd. Komt zelden zelf in de media en dit interview was toch echt wel een uitzondering.
Als hij daadwerkelijk spijt heeft en zijn leven gebeterd heeft verdient hij een nieuwe kans. Of hij daadwerkelijk spijt heeft en zijn leven gebeterd kunnen wij niet goed beoordelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten