Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor liefie » 26 sep 2012 16:02

zo dat is de moeite! welke zijn het geworden..

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 sep 2012 17:31

Maat 25? Wow.. dat had Ilona deze zomer. :shock:
Fem heeft maat 19/20.

Liefie, had je die goedkope schoenen online gekocht?
Zoja, waar? :) Ik zoek leuke, goede laarzen voor Ilona.

Leuke Foto Haai!.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 sep 2012 17:35

Maat 25? Wauw, Jurian draagt nu maat 26 :D
Ik heb Frederieks voeten nog niet op laten meten, maar ik heb haar maat 20 aan gedaan en die waren echt veel te groot, maat 19 tegen haar slofje gehouden, en ook die was een stukje groter.
Ik had ook maat 17 toen ik liep, en was gewoon een maand of 13 of 14 toen ik ging lopen. Ze zal het dus wel van mij hebben :D Maar gelukkig wordt het winter, dan speelt ze toch minder buiten denk ik, dus heeft ze ook niet echt schoenen nodig. Ze loopt ook best op haar slofjes, dus voor die enkele keer buiten kan dat wel.
Sowieso vind ik de schoentjes die er in maat 18 en 19 te vinden zijn echt niet mooi. Felroze of knalpaars, brr, niet mijn ding. Ik wilde ook het liefst laarsjes, zilverkleurig ofzo, maar heb ook eens gehoord dat dat niet goed is als ze net lopen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 sep 2012 17:41

meisjes en jongens natuurlijk wordt geadviseerd het eerste lopende jaar geen laarsjes te doen voor dagelijks gebruik, dit ivm de enkel ed... geen idee eigenlijk... Julia haar eerste tweee paar schoentjes waren allen lage, maar dat vind ik ook prettiger in gebruik.

Mijn schoenwinkel is weer open!! ze waren failliet, maar een doorstart gemaakt! joehoeee!!!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 sep 2012 18:29

ju lia klaagt al wel drie weken dat haar buik telkens zegt dat ze moet plassen...... niet dagelijks maar wel steekt zo weer de kop op... maar voor mijn gevoel geen pijn bij plassen oid... Ze raakt er soms van in paniek want ze vind in de broek plassen zohooo vies!

En dat eindeloze hoesten, ga morgen eerst maar eens weer de dokter bellen, al wer vier weken hoesten, toen dacht ik gister.. heeee.. het lijkt wel over en het begint vandaag weer heeeelemaal opnieuw. En als het hoesten nou hoesten is en klaar, maar het gaat tot kokhalsens toe, met tranen in de ogen... :(

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 26 sep 2012 18:45

Hier ook erge last van hoesten bij de oudste. Maar alleen als ze op bed ligt.
Hoe dat nou kan?
Overdag nergens last van, maar 's avonds begint het, en 's nachts ligt ze er wakker van. :(

felisa
Mineur
Mineur

Berichtdoor felisa » 26 sep 2012 18:48

Is het geen kinkhoest? Dat heerst in deze omgeving nogal, op school ook.
Onze zoon heeft de afgelopen maanden ook 's nachts zo gehoest, waarschijnlijk was dat ook kinkhoest, als ik de verhalen van andere moeders zo hoor en vergelijk.
Ondanks dat de kindjes ingeënt zijn, heerst het toch.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 26 sep 2012 19:09

Hannah heeft nu maat 25, haar laarsje zijn 26 (clic!) En vandaag geslaagd voor sloffen. Het is niet helemaal mijn smaak, maar het is beter dan kitty/k3/dora/princess enz (hou ik dus echt niet van.)
Nu heeft ze lieve heersbeestjes sloffen.
Afbeelding

Ik ben voor E aan het kijken voor wat aan haar voetjes. Leren slofjes is niet echt mijn ding, maar verder kan ik ook niet echt wat leuks vinden. En het is nu toch wel een beetje te koud aan het worden zo op de fiets.
Moet nog maar is verder kijken.
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 sep 2012 19:11

Hier ook grote voeten. Vorige week schoenen gekocht en H heeft maat 28 en C heeft ook maat 25. En de jongste telg heeft echt enorme voeten. En ook nog breed, dus straks kunnen wij onze lol op hem het zoeken naar schoenen.
Maarre het goede nieuws is dat hij volgens mij doorslaapt ::)) Hij wordt nu rond 5.30 uur wakker, helemaal prima. OK, het mag nog wel een uurtje later, maar hier ben ik al blijk mee.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 sep 2012 19:22

MIlan heeft maat 31.. Matteo 29 en Manoël 22..
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 30 sep 2012 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 sep 2012 19:34

Lief, tj :)
@ajl: Michael heeft ook enorm brede voeten en kan dus niet zomaar iedere schoenenwinkel binnen. Voor schoolschoenen heeft hij Hush Puppies en voor 'normaal' komt hij vaak uit bij het merk Ricosta.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 sep 2012 20:17

Leuke foto tj!

jeepeecee, ik vind leren slofjes ook niet mooi, al heeft Frederiek nu wel knalrode, omdat ze zo in de aanbieding waren :oops: maar eigenlijk draagt ze ze niet veel.
Ze heeft 2 paar slofjes/schoentjes van de Zeeman, 4 euro ofzo, in allerlei kleuren en soorten. Die draagt ze nu elke dag, zilveren en roze. Daar ben ik nu fan van. Ze hebben ook een antislipzool, dus loopt ook nog prettig.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 sep 2012 21:38

neeh geen kinkhoest, zolang ze er al is, is ze bekend met veel bovenste luchtweg infecties. Normaal begint ze daar in december mee, maar dit jaar nu al.. pfffffff.........

Morgen staan we in elk geval bij de dokter! voor en de blaas en het hoesten! anders maar eens door naar de kno...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 sep 2012 07:50

Afbeelding
Dit waren Nina's schoentjes helaas zijn ze te klein... Ik ben nu op zoek naar leren slofjes met ''bont'' erin gewoon voor in huis deze kan ze gewoon echt niet uitkrijgen ideaal!

TJ Mooie foto! En wat wordt hij groot!

Appel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Appel » 27 sep 2012 09:16

Ik heb de slofjes van Aapies. Echt ideaal, vooral de winterversie, die wat hoger is. Ze kunnen ze echt niet uitkrijgen, en ze zijn heerlijk warm. Die hebben trouwens ook een bontrandje, Liefie.

Hier in de familie heerst ook kinkhoest. Een neefje heeft het, hij kreeg antibiotica omdat hij nog klein was. De anderen die het hebben zijn groter, en dan moet je gewoon uitzieken. Als je ingeënt bent, kun je het dus wel krijgen, maar een mildere versie ervan. Als ze de 14 maandenprik niet gehad hebben, kan het dus wél gevaarlijk zijn!

Terug naar “Archief”