Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor pipgirl » 25 sep 2012 10:56

Ik heb zwarte korte laarsjes met een sportieve zool, lange laarzen kan ik echt niet vinden, tenminste die ik mooi vind.
En inderdaad bij een rok staan zulke laarsjes erg mooi en bij de treggings of andere broeken die je in de laars kunt dragen ook.

@ Evelien wat goed zeg, Is dat alleen gelukt door het dansen of toch ook een dieet?
Ik wil ook graag wat kilo's eraf....maar helaas :(
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor pipgirl » 26 sep 2012 09:07

http://www.casj.nl/nl/rokken/1845-trend ... GK3nrIaPil

Dit is ook een site met leuke en aparte kleding.

En hier nog een site met allemaal webwinkeltjes.

http://www.hippeshops.nl/hipparade/kleding-voor-haar
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 sep 2012 06:45

Van de week dus geshopt... ppff wat een rampenplan was dat. Uit eindelijk met twee jurkjes, een broek, en een jasje naar huis gegaan. Voor manlief geslaagd voor een jas. En nog wat voor zoonlief en voor mezelf nog wel een tankini kunnen vinden. Ik was er nog niet aangewend dat ik afgevallen was, zat nog in de oude maat te zoeken. :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 sep 2012 12:24

Leuk Evelien!

Ik ben op zoek naar kleding voor Nina pfff wat een gedoe... Ik hou van rokjes,jurkjes maar wel een beetje stoer maar ik kan echt weinig vinden (of het is erg duur) Ga denk ik maar even wachten op de uitverkoop...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 sep 2012 15:50

Idd, uitverkoop begint vast binnenkort alweer :D
Frederiek had een stelletje of 8 denk ik voor de winter, blijken er sowieso 3 rokjes al niet te passen. Zit geen verstelbaar elastiek in, maar gewoon elastiek, en ze is, net als haar broer, smal en slank, dus zakt het zo van haar gat af, ook maat 80. Dus vandaag maar op zoek gegaan naar wat nieuws, maar ik vind het ook niet zo meevallen. Al die leuke tricot rokjes past ze dus helaas niet. Jurkjes hou ik niet zo van, op 1 spijkertuinjurk na. Dus nu maar een stel broeken, die vind ik wel weer genoeg.

Net toch maar lange laarzen gekocht, cognackleur voor onder rokjes. Toch wel leuk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 29 sep 2012 20:36

ik vind lange laarzen onder een rokje leuker dan enkellaarsjes..

waar heb jij ze gekocht missf?
zoek ook nog cognackleurigen maar heb het idee dat ze er niet heel veel zijn op t moment.. nog geen leuken gezien in elk geval (of ernstig duur..)
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 sep 2012 13:14

Ik heb gisteren schandalig gewinkeld en ben volgens mij klaar voor de winter. Voor mijzelf en voor de kinderen. Vooral voor de kinderen vind ik het nog een heel gezoek en ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor jongens eigenlijk makkelijker vind dan voor meisjes. Dat is gewoon een spijkerbroek en wat shirts, heerlijk. Voor meisjes zit je altijd in combi's te denken; shirts, vestjes, rokje, jurkje, juiste kleur maillot of legging wel/geen roezel..pfff. Ik heb het gelukkig binnen.

@ liefie wat bedoel je met stoere rokjes/jurkjes; spijkerstof of wat anders?

@ vpk ik zag gisteren iemand congackleurige laarzen passen bij Cinderella. Geen flauw idee hoe duur ze zijn.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 sep 2012 13:27

Ajl ik vind simpele jurkjes erg leuk (bijvoorbeeld van Billy en Lilly) Rokjes is verschillend maar vaak wel in 1 kleur of een spijkerrokje met een leuk shirt (geen Disney figuren of wat dan ook erop) met een leuke legging.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 sep 2012 18:22

vpk, ik heb ze gewoon bij Schoenen Reus vandaan, dat valt wel onder goedkoop :D Ze hadden 2 soorten, stoere zonder hak en wat nettere met hak
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 okt 2012 07:34

liefie schreef:Ajl ik vind simpele jurkjes erg leuk (bijvoorbeeld van Billy en Lilly) Rokjes is verschillend maar vaak wel in 1 kleur of een spijkerrokje met een leuk shirt (geen Disney figuren of wat dan ook erop) met een leuke legging.

Aplicaties vind ik ook vreselijk op shirts. Zoonlief had een koekiemonster t-shirt dat ik echt vreselijk vond. Hij was er alleen zo blij mee, dat ik toch gezwicht ben. Gecombineerd met een donkerblauwe ribbroek en donkerblauwe longsleeve kon het nog enigszins.

Voor dochterlief ben ik ook van de jurken en rokjes, maar niet te veel frutsels eraan. Afgelopen weekend een leuke knalblauwe wollen jurk gekocht met een centuur om in te snoeren. Verder geen frutsels, maar wel een randje/bewerking onder aan de jurk. Het staat haar echt heel leuk. Over het algemeen vind ik haar broeken niet zo mooi staan. Ze zakken zo snel af, helemaal nu zij geen luier meer omheeft. Al heb ik nu een soort tregging gekocht voor haar van S Oliver en die zit echt prima en erg leuk met een tuniek erover.

ricky70
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ricky70 » 04 okt 2012 14:45

Hoe oud zijnje kinderen als ik vraag mag?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 04 okt 2012 15:03

vpk schreef:ik vind lange laarzen onder een rokje leuker dan enkellaarsjes..

waar heb jij ze gekocht missf?
zoek ook nog cognackleurigen maar heb het idee dat ze er niet heel veel zijn op t moment.. nog geen leuken gezien in elk geval (of ernstig duur..)

Juist wel hoor, zelfs in gewone kledingwinkels die een enkel paar schoenen of laarzen verkoopt.
De kleur mosterd is nl heel erg in en die neigt erg naar cognac :D
Ik zag cognackleurige laarzen die maar 49,95 kostten. Maar ik vond het een te stoer model.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 okt 2012 13:47

ricky70 schreef:Hoe oud zijnje kinderen als ik vraag mag?

4, bijna 3 en 11 mnd

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor pipgirl » 12 okt 2012 15:24

Kopen jullie wel eens kleding bij M & S.

Ik draag broeken én rokjes of een jurkje maar kan helaas weinig moois vinden.

Of te duur of niet meer in mijn maat... :?

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 12 okt 2012 16:10

Ik kwam er vrijwel nooit, maar afgelopen zomer heb ik er hele leuke broeken gekocht, die heb ik heel veel gedragen, voor m'n werk maar ook thuis! En ze zitten heerlijk! En ook goede kwaliteit, paar weken terug heb ik er een spijkerjasje gekocht, lijkt op zich ook weer heel goed.

Terug naar “Archief”