Moderator: Moderafo's
Lichtzwaard schreef:@Lock&Stock vervelend he de waarheid--------------en die waarheid heeft maar weinig woorden nodig en de waarheid veegt alles schoon:)bezem![]()
Lichtzwaard schreef:@Lock&Stock vervelend he de waarheid--------------en die waarheid heeft maar weinig woorden nodig en de waarheid veegt alles schoon:)bezem![]()
lock&stock schreef:-geografische verspreiding van diersoorten. (kijk naar madagascar/australie) waar unieke dier en plantensoorten leven)
-atavismen (sommige mensen krijgen nog een echte staart)
-Genetische veranderingen
-Verwantschap tussen soorten.
-paleontologie(overgansvormen)
(overgangsvorm richting schildpad)
http://scienceblogs.com/pharyngula/2008 ... tional-tu/
-Embryologie (Embryo' s krijgen nog kieuwen)
-Broccoli en bloemkool komen van hetzelfde plantje.
-het ontstaan van soorten (bijv ringsoorten)
-nylon verterende bacterien.. (sorry, mijn puntjes doen het niet)
kirdneh schreef:Jammer is dat, maar als je een van de zaken hierboven wilt uitspitten dan zou ik zeggen doe eens een voorzetje.
Lichtzwaard schreef:Zonde van de tijd om zich met leugens van de evolutiesprookjes gelovigen bezig te houden
Lichtzwaard schreef:Dat maakt jij niet uit bepalen wij altijd zelf;trouwens wat doe je hier op dit Christelijk forum vervelen wellicht.
Lichtzwaard schreef:Dat maakt jij niet uit bepalen wij altijd zelf;trouwens wat doe je hier op dit Christelijk forum vervelen wellicht.
blijf verre van de vijanden van God en de leugenachtige verdraaiers van de waarheid.
Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen. Ef6:12
Lock&Stock schreef:Het lijkt me sterk dat je het ook daadwerkelijk hebt weerlegd, maar laten we eens gek doen. Ben benieuwd hoe je atavismen in het bijbelse plaatje legt..
Jozo schreef:(als die van jou al uit de bijbel komt...)?
Mortlach schreef:Geen soorten is inderdaad erg weinig![]()
Nee hoor, dat is helemaal niet moeilijk in de schatten; het is namelijk gewoon 100%
Tja, en wat is je maatstaf die deling te maken: Gevolgtrekking komt niet overeen met mijn vooraf vastgestelde idee = te makkelijk?
Mortlach schreef:Tja, daar zullen we het toch mee moeten doen. Want wat die Hindoes allemaal menen te weten door goddelijke kennis is niet zo heel erg interessant.
scheermes schreef:Heb je 1 voorbeeld van een soort waarvan het voor jou evident is dat het niet door macro-evolutie ontstaan kan zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten