Ook single?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 15 aug 2012 22:16

lijk me ook leuk
ik ben nog opeen meeting geweest maar lijkt me wel leuk om een keer de gegezichten bij de nicknames te zien :D vorig jaar zijn er ook een stel op vakantie gweest helaas kon ik toen niet

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Ook single?

Berichtdoor christien » 15 aug 2012 23:08

Die vakantie was ontzettend gaaf, k'heb leuke herinneringen aan Rome.
Een meeting hebben MW en ik tot twee keer toe vorig jaar van de grond geprobeerd te krijgen, maar het was toen erg moeilijk om een groep van minimaal tien personen bij elkaar te krijgen. Maar je kan het allicht proberen wie weet is er nu meer animo voor.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Ook single?

Berichtdoor mw » 16 aug 2012 07:36

O ja, de vakanties! Fantastisch waren ze! =D> Hopelijk volgend jaar weer!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 16 aug 2012 08:12

mw schreef:O ja, de vakanties! Fantastisch waren ze! =D> Hopelijk volgend jaar weer!


dat zou me ook wel leuk lijken ja

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 29 aug 2012 12:40

christien schreef:Die vakantie was ontzettend gaaf, k'heb leuke herinneringen aan Rome.

Toch wel? Ik heb er een nare smaak aan overgehouden terwijl het dezelfde reis was. :)

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 29 aug 2012 12:43

JHM schreef:Zoals dr. Henry Cloud zei 'If you stay home and wait for God to deliver you a man, you will either marry the DHL guy or a Jehova witness'.

:lol:

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 29 aug 2012 12:47

wat is het hier opeens rustig.
komt er nog een refowebmeeting?

of hebben helemaal niks meer te melden :P

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 29 aug 2012 12:47

MissVis schreef:Ja, ik sta ingeschreven op Funky Fish, maar krijg bijna nooit reacties. En als ik reageer op iemand, krijg ik geen antwoord. Ik heb het daardoor een beetje gehad met datingsites. Ben tot nu toe 4 keer met iemand die ik via een datingsite heb leren kennen uit geweest, maar in "het echt" klikte het gewoon niet. En single avonden worden er in de gemeente waar ik kom niet georganiseerd. En volgens mij heb ik best wel een toegankelijke houding. Dus ik weet ook niet waar het aan ligt.

Datingsites zijn net een vleeskeuring en ik kan me goed voorstellen dat je het daarmee snel gehad hebt want zo verging het mij ook. Denk echter niet dat het geluk in een relatie zit, want niets is minder waar.

Gebruikersavatar
MarcMichel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2012 18:39
Locatie: Hoek van Holland
Contacteer:

Re: Ook single?

Berichtdoor MarcMichel » 07 sep 2012 21:15

Je hebt gelijk mohamed. Ik ben nu 40 en heb 2 relaties in mijn leven gehad das niet veel. Ik ben nu invalide dus voor mij is de kans nu nog kleiner geworden. In het begin zat ik daar wel mee maar ben daar met God overheen gegroeid. Ik ben single en gelukkig. Ik heb vele contacten en dat vind ik aangenaam. Dus ik ben niet meer zoekende. Ik zoek het in mijn geloof en de kleine dingen in het leven. En dat gaat me prima af. :D

mohamed

Re: Ook single?

Berichtdoor mohamed » 08 sep 2012 19:51

Ja als je invalide bent kun je al helemaal niet voldoen aan de hoge eisen die er dikwijls gesteld worden. Ik heb slechts één serieuze relatie gehad die tien jaar heeft geduurd en in het begin waren we gelukkig tot de problemen zich aandeden.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Ook single?

Berichtdoor boer » 08 sep 2012 20:52

Ik wil helemaal geen relatie.
Ben er ook niet geschikt voor, denk ik...
Zijn er meer mensen zoals ik of zitten de meesten amechtig te smachten naar een wederhelft?

Lot123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jan 2012 19:30

Re: Ook single?

Berichtdoor Lot123 » 08 sep 2012 20:57

@MarcMichel: Stelde jij je met je invaliditeit wel open voor een relatie (ken je situatie niet dus weet niet of dat mogelijk was) of wilde je ook bewust geen relatie aangaan ivm je invaliditeit?

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Ook single?

Berichtdoor mw » 08 sep 2012 22:15

@boer: tussen helemaal geen relatie willen en amechtig zitten smachten naar een relatie zitten nog duizende anderen mensen. Bijv. alleen erg gelukkig en tevreden zijn met & dankbaar voor het huidige leven, maar ook open staan voor een relatie zoals ik :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Ook single?

Berichtdoor boer » 09 sep 2012 08:19

mw schreef:@boer: tussen helemaal geen relatie willen en amechtig zitten smachten naar een relatie zitten nog duizende anderen mensen. Bijv. alleen erg gelukkig en tevreden zijn met & dankbaar voor het huidige leven, maar ook open staan voor een relatie zoals ik :wink:

Ja, dat is waar, het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik zie zoveel mensen om me heen, die het hebben van een relatie bijna belangrijker vinden dan met wie deze relatie dan is.
Verder vind ik het verbazend dat hoe meer verfijnde communicatiemiddelen er zijn, hoe slechter de kwaliteit van de communicatie wordt. :lol:
Laatst gewijzigd door boer op 10 sep 2012 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Ook single?

Berichtdoor nette » 10 sep 2012 07:35

ik zou een relatie wel leuk vinden. maar ik probeer er bewust niet te veel mee bezig zijn. zodat het geen obsessie word. ik heb tijden gehad dat ik er teveel mee bezig was. (misschien ook wel door eenzaamheid en weinig vrienden)

ik ben ook nog jong zat dus kan nog best een paar jaar wachten.
en zoeken ga ik al helemaal niet daar vind ik mezelf te jong voor.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten