ajl schreef: Ik krijg die vraag de laatste tijd al vaker, zelfs van de oudste
'Mama, het wordt weer tijd. RJB is al 6 maand......' Ik: en jij nog maar 3.. 'Nou en, gezellig hoor al die baby's. Ik mag straks naar school en dan heb je toch nog 2 kinderen thuis....'
Hier ging de conversatie als volgt: H: mama ik vind het helemaal niet leuk dat hij al kan staan. Ik wil wel dat hij altijd klein blijft. Ik: ik wil ook wel dat jij lekker 4 jaar blijft H: ik niet hoor, ik wil graag 5 worden Ik: J wil ook graag leren lopen en groter worden. Stilte H: ik heb nog een ander idee. Als er nu weer een baby in jouw buik gaat groeien, hebben wij weer een heel kleint babytje in huis die niets kan. Wanneer gaat er weer eentje groeien?
Hij heet T.hije, 3865 gram, 52 cm, geboren op 31/8 na 27 gebroken vliezen dmv vacuum. Had de navelstreng 3 keer om zn nekje en koorts, dus moest blijven in het ziekenhuis. Ik moest ook 24 uur blijven, ben daarna gebleven om bij T te zijn. Maandag kregen we onverwachts nieuws: we mochten naar huis! Daar had ik niet zo snel opgerekend, dacht echt een week of 7 dagen. Thuis is het echt even wennen, de zorg voor het kleine mannetje en het herstel nemen veel tijd in beslag dus dit was even een kort berichtje! Maar hier is alles dus goed!!
Gefeliciteerd!! Ik herinner me dat ik van de week op mn facebook iets zag staan bij iemand dat er een thij.e geboren was! Ga nu toch eens terug kijken geniet ervan kate spade!!!