Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor liefie » 12 aug 2012 10:14

Hier ook al een winterjas binnen van z8 maat 92( valt wat kleiner) ook heb ik al verschillende dingen voor de winter allemaal sale :D

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 12 aug 2012 10:20

Hoe heet die leuke site ook alweer waar je met grote korting kan kopen? Voor C kan ik nl nog niets leuks vinden. Wellicht dat daar wat is.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 aug 2012 11:09

Lastig lastig...ik ga van de week wel even een keertje naar de stad. Zit te denken om maatje 86 te doen. Hangt misschien ook wel af van het materiaal/vorm.

hummbee punt com bedoel je die?
of
kleertjes punt com heb je ook nog wel leuke aanbiedingen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 aug 2012 18:21

:arrow:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 13 aug 2012 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 aug 2012 18:24

ajl schreef:Hoe heet die leuke site ook alweer waar je met grote korting kan kopen? Voor C kan ik nl nog niets leuks vinden. Wellicht dat daar wat is.

www.ikenmijnkind.nl

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 aug 2012 20:18

Winterjas vond ik vorig jaar echt lastig. Die koop ik nu niet zo snel meer op de groei, voor Frederiek dan. Jurian had 2 jaar geleden, toen hij vooral maat 92 droeg, al een winterjas in maat 104, en die paste 2 winters prima, komende winter eigenlijk ook nog, qua maat, dus die gaat mooi voor oud de kapstok op :)
Maar voor Frederiek was het een ramp om een leuke jas te vinden toen ze eenmaal uit 68 was gegroeid. Voor deze winter heeft ze er 1 in maat 80. Naar die maat groeit ze nu ook wel toe. Vandaag droeg ze een jurkje maat 74, met een legging, maar het jurkje was zo kort dat het meer een kort tuniekje was, haha. Nu gaattie voor de winter de kast in als tuniekje, shirt met lange mouwen eronder, spijkerbroek eronder, en het kan weer een poos mee :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 aug 2012 20:26

evelien: zelf persoonlijk zou ik nog ff wachten. Jassen zijn er genoeg... moet zeggen dat ik niet een erg modeshopper en jager ben, dat ik een bepaald model of soort jas moet hebben.
Ik ken mensen die zitten avonden op internet te zoeken naar DE jas voor hun kinderen. Als ik moet, sjou ik naar de WE, Wibra, V en D en dan vind ik het wel prima en dan zal ik vast wel een jas vinden

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 aug 2012 20:43

Ajl dat is hummbee.com al vind ik dat er in de grotere maten vanaf 86 in de uitverkoop nog weinig leuke dingen zijn. onder het kopje outlet krijg je met de code outlet nog 15% extra korting zag ik.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 aug 2012 20:44

Heb een winterjas van Winter2011 besteld (soort houtje touwtje). Maat 80.
Eens kijken of dat was is. Kan het nog terugsturen.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 12 aug 2012 20:53

Houtje/touwtje jas is leuk!! :wink:

En een chino-broek ook AJL :lol: (ben nog steeds benieuwd naar jou kids haha)

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 13 aug 2012 02:54

Hier ondertussen ook al winterjas klaarliggen met toebehoren. Anders zou ik er gerust pas over gaan nadenken als het al -10 vriest ;-)

Hier heeft paar maanden geleden het één en ander gestaan over slechte drinkers. Er werd toen genoemd hoeveel vocht kinderen minimaal moesten binnen krijgen enzo. Hier dronk M. eerst altijd super goed maar sinds een week niet meer. Hij is nu 8 maanden, krijgt 3 flessen per dag + fruit en groenten. Die laatste twee gaat prima en de ochtendfles ook maar de andere twee flessen drinkt hij slecht. Hoeveel vocht heeft een kindje van 8 minimaal nodig en wat deden jullie als ze niet dronken? ps. water en andere drinken wil hij ook niet.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 aug 2012 06:50

Juffiejuf, tsja S.imon heeft rond die tijd ook enorm slecht gedronken. Nu drinkt hij enorm veel. Eten en drinken doet hij goed.

Liefje, hoe is het met jou meiden?

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 aug 2012 07:41

@ juffiejuf Hier gaat het drinken ook niet meer super en wat ik mij herinner van de andere twee hadden die dat ook op deze leeftijd. Ik bied het aan en verder zie ik het wel. Mijn ervaring is dat het vanzelf weer bijtrekt, al is C nog steeds een hele slechte drinker.

@ liefie Het was inderdaar die site en ik vond ook nog niet zoveel leuks staan in de outlet voor de winter. Ik heb in de gewone collectie wel leuke winterjassen gezien voor beiden. Voor H inderdaad een leuke houtje touwtje jas en voor C ook een leuke donkerblauwe wollen jas, maar ben bang dat die te koud is voor haar op de fiets. Het is toch nog wel 20 minuten fietsen naar het kdv en de school.

liefje schreef:
En een chino-broek ook AJL :lol: (ben nog steeds benieuwd naar jou kids haha)

:lol: Jouw kids zien wij ook niet zo veel meer!
Alles goed met ze?

Ik ga vandaag nog een knalblauwe chino halen. Die broek staat hem zo leuk. Ik vind het voor hem zo lastig om broeken te vinden. Meestal zijn ze veel te wijd en zakken ze af, maar deze niet.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 aug 2012 08:40

paprikameisje2 schreef:evelien: zelf persoonlijk zou ik nog ff wachten. Jassen zijn er genoeg... moet zeggen dat ik niet een erg modeshopper en jager ben, dat ik een bepaald model of soort jas moet hebben.
Ik ken mensen die zitten avonden op internet te zoeken naar DE jas voor hun kinderen. Als ik moet, sjou ik naar de WE, Wibra, V en D en dan vind ik het wel prima en dan zal ik vast wel een jas vinden

Maar vind je de jas dan ook echt leuk?? Natuurlijk zou ik ook zo een jas in maat 104 en 116 kunnen vinden, maar ik moet er ook de hele winter ( en het liefst 2 winters) tegenaankijken.

Oude jassen heb ik eigenlijk niet, net zoals oude en zondagse kleding. De kleding die ze hebben kunnen en mogen ze eigenlijk altijd wel aan.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 13 aug 2012 08:47

Met de meiden hier is alles goed! Thnks :D

Terug naar “Archief”