Hier de box naar omlaag gedaan, nu ziet hij alles op een andere hoogte en hij speelt ineens heel anders. Hij probeert zich nu wel op te trekken, maar goed dat we de box omlaag gedaan hebben.
Dus de box blijft nog wel even een poosje hier staan.
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Kinderen werden vroeger langer klein gehouden denk ik, want dan stond de box er wel 2 jaar. Anderzijds waren ze gemiddeld wel eerder zindelijk, doordat er alleen katoenen luiers gebruikt werden, aldus diverse oma's.
MissF schreef:Bij Ik denk er nu wel over om hem binnenkort weg te halen. We hebben een speelhoek, achter de bank, waar we ook een hekje voor hebben met een deurtje, daar heeft ze een ruimte van 1 bij 3 ofzo, waar ze ook lekker rustig kan spelen (of dat zij er buiten moet blijven en jurian er alleen kan spelen), dus de box hoeft nu al niet echt meer. Maar ik ben bang dat het zo kaal wordt als ie weg is, dus staat hij er nog maar
ajl schreef:[Ik vraag mij af of dat over het zindelijk zijn echt zo was dat kinderen voorheen eerder zindelijk waren. Ik heb meer het vermoeden dat het in gedachten eerder was, uitzonderingen daargelaten. Het schijnt nl zo te zijn dat de neurologische verbinding tussen de aandrang en het plassen/poepen pas rond 2,5 jaar er is. Ik merk het nl nu ook aan mijn dochter. Ze begint het nu goed aan te geven dat ze aandrang heeft en volgende maand waag ik wel een poging, maar als het niet lukt ook prima.
Haai schreef:Dan moet je em wel op z'n kop neerzetten denk ik Laura
ajl schreef:
Ik vraag mij af of dat over het zindelijk zijn echt zo was dat kinderen voorheen eerder zindelijk waren. Ik heb meer het vermoeden dat het in gedachten eerder was, uitzonderingen daargelaten. Het schijnt nl zo te zijn dat de neurologische verbinding tussen de aandrang en het plassen/poepen pas rond 2,5 jaar er is. Ik merk het nl nu ook aan mijn dochter. Ze begint het nu goed aan te geven dat ze aandrang heeft en volgende maand waag ik wel een poging, maar als het niet lukt ook prima.
Onze box staat er al 4 jaarTegen de tijd dat het niet meer nodig was, was de volgende er al ( bijna). Het zal nog raar zijn als hij weg is.
Haai schreef:Is er eigenlijk al een datum bekend voor een meeting? Als het juli wordt, kan ik nu nog net vrijvragen denk ik, volgende week lukt dat niet meer.
Anne 80 schreef:Ik denk dat ik erg ouderwets ben![]()
Bij ons staat de box er al 1,5 jaar en hij blijft ook nog wel een poosje staan. Ik kan niks doen met ons handenbindertje over de vloer.
's Morgens gaat hij er heerlijk tot 11 uur in en 's middags soms nog een uurtje.
In de box kan hij veel beter spelen. Als hij uit de box is vliegt hij van het één naar het ander en speelt nergens mee.
Hij is het er niet altijd mee eens, maar ik denk dat ik beter weet wat goed voor hem is
LauraC schreef:Dat was bij ons ook zo. Maar ik heb toen (helaas) de keuze gemaakt al mijn werk 's avonds te doen
Zou ik nu ook niet meer doen, want ik heb nu een jongen van 4 die zich geen seconde alleen kan/wil vermaken.
Anne 80 schreef:Vaak zie je achteraf pas dat je dingen beter anders had kunnen doen he? Maar ach, misschien had het niet eens geholpen bij jullie zoontje. Ik ben benieuwd hoe onze man het gaat doen als hij niet meer in de box hoeft. Hij houdt er ook erg van om door mama bezig gehouden te worden en wil graag alles bijhouden wat ik doe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten