Liefie, leuk dat Nina de loopauto zo mooi vindt! Frederiek is helemaal niet zo hongerig meer, de laatste fles pap doen we ook af en toe niet meer, al wordt ze soms nog wel echt wakker 's avonds en is ze pas stil als ze die fles op heeft

jasje heb ik niet gevonden, dus nu maar een patroon uitgezocht en stof gehaald, dan maak ik em zelf wel, want alles boven de 25 euro vind ik al teveel voor een zomerjas in zo'n klein maatje. Ze tijgert al een poosje, sinds ze bijna 7 maanden is volgens mij, en nu af en toe een klein stukje kruipen, maar ze gaat stukken sneller als ze tijgert, dus gaat ze daar vaak mee verder. Uit zichzelf staan doet ze wel aan lage dingen, of op de bank, maar niet in de box ofzo. Wel op haar knieen, maar verder lukt nog niet denk ik.
Heerlijk dat Nina goed slaapt zeg, dat geeft zoveel rust vind ik.
Jannoek, merk je nu al effect op de methode? En qua huilen, tja, echt huilen doet ze eigenlijk zelden, dan is er altijd iets ergs, pijn door vallen ofzo. Wel soms wat jammeren, en als dat niet binnen 10 minuten stopt, dan heeft ze honger, dat gebeurt soms 's avonds. Verder ligt ze gewoon op bepaalde tijden in bed en slaapt dan ook, dus huilt ze ook niet, en als ze huilend wakker wordt haal ik haar er nog niet uit, omdat ze dan nog niet uitgeslapen is. Dan slaapt ze vaak ook zo weer verder tot ze al kletsend wakker wordt, dan weet ik dat ze echt uitgeslapen is

Oja, en ik heb net een poppenwagentje van riet opgehaald, via marktplaats gekocht. Wel rode stof i.p.v. roze die ik vroeger had, maar net zo schattig