Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Schipje » 18 mar 2012 20:26

@jpc,Wij hebben dat probleem met groot bed ook gehad. Kreeg toen hier op rw de tip om heel de kamer leeg te halen zodat ze niet kan spelen. Wij doen ook de kasten op slot, handvat van de deur omhoog en als ze dan nog niet ging slapen de lampenbolletjes eruit halen. Dit werkte fantastisch!

Inmiddels staat er weer speelgoed, kan ze de lamp zelf aan en uit doen en 1 kast is ook niet meer op slot en het gaat heel goed.

Als wij gaan slapen zetten we wel haar deur op een kier zodat ze 's nachts als er iets is wel naar ons toe kan komen.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 19 mar 2012 14:12

Het probleem is niet dat ze gaat spelen, maar komt gewoon naar ons toe, al dan niet huilend. Maar ik moet zeggen dat het al een stuk beter gaat. Het uitslapen is alleen voorbij helaas, al mag ik niet zeuren want ze komt meestal om kwart over acht haar bed uit.

E. begint met lachen zo leuk :D

Afbeelding
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 19 mar 2012 15:49

@ jpc Lief!
Fijn dat het slapen van Hanna nu beter gaat!

ik moet eigenlijk wel lachten om alle post van moeders die vinden dat hun kind niet meer uitslaapt en dan melden dat ze tussen 7-8 uur wakker worden :lol: Die 7 uur redden wij hier al zelden.

@ schipje Hoe gaat het met Lenthe en haar pijnklachten?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 mar 2012 16:40

ajl schreef:ik moet eigenlijk wel lachten om alle post van moeders die vinden dat hun kind niet meer uitslaapt en dan melden dat ze tussen 7-8 uur wakker worden :lol: Die 7 uur redden wij hier al zelden.

:mrgreen: Yup, ik mag blij zijn als de 5 niet meer als eerste op de klok staat :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 mar 2012 16:45

ajl schreef:@ jpc Lief!
Fijn dat het slapen van Hanna nu beter gaat!

ik moet eigenlijk wel lachten om alle post van moeders die vinden dat hun kind niet meer uitslaapt en dan melden dat ze tussen 7-8 uur wakker worden :lol: Die 7 uur redden wij hier al zelden.

haha.. daar moest ik ook wel om grinniken.

Hier komt S.imon de laatste tijd om half 5-5 uur... dus als hij een keer om 6 uur komt vindt ik het lekker. :oops:

Gisteren trouwens nog bij de HAP geweest, we belden voor advies en of we zetpillen (die had ik helemaal niet huis) konden krijgen. Ze wilden graag dat we langs kwamen. Hij huilde zo ontzettend lang/hard, en kronkelde van de pijn. Bleek hij een beginnende oorontsteking te hebben.
Hij is nu gelukkig alweer aan de betere kant.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 19 mar 2012 17:31

jeepeecee schreef:Het probleem is niet dat ze gaat spelen, maar komt gewoon naar ons toe, al dan niet huilend. Maar ik moet zeggen dat het al een stuk beter gaat. Het uitslapen is alleen voorbij helaas, al mag ik niet zeuren want ze komt meestal om kwart over acht haar bed uit.
]

Kwart over 8?! Dat is héél lang uitslapen!
Ik ben ook altijd blij als de 6 al op de wekker staat... En ze gaan er hier echt niet vroeg in.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2012 19:17

jeepeecee schreef:Het probleem is niet dat ze gaat spelen, maar komt gewoon naar ons toe, al dan niet huilend. Maar ik moet zeggen dat het al een stuk beter gaat. Het uitslapen is alleen voorbij helaas, al mag ik niet zeuren want ze komt meestal om kwart over acht haar bed uit.

dat is toch uitslapen :lol: :lol: :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2012 19:18

vervelend zeg, evelien !! hopelijk is hij snel van de pijn af! hier vermoedelijk oorontsteking nr zoveel :roll: :roll:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 19 mar 2012 21:53

ja ik weet het ik mag niet klagen :oops: maar m'n bedje ligt nog zo lekker 's ochtends. Zeker als ik E 's nachts de fles heb gegeven.
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 mar 2012 22:49

trijntjejohanna schreef:vervelend zeg, evelien !! hopelijk is hij snel van de pijn af! hier vermoedelijk oorontsteking nr zoveel :roll: :roll:

buisjes een idee?? begreep dat hier onder de zoveel jaar, volgens mij 2, drie ooronstekingen binnen paar maand verwijs is al voor de kno.
en als de buisjes eruit zijn en opnieuw onrust, opnieuw direct buisjes.

hier niet uitslapen, maar wel rond half zeven. Prima... rek het altijd tot zeven uur, en in het weekend wil ik nog wel eens uitstellen tot half acht, juul tevreden met een spelletje op de telefoon van mij marijn even met zijn speen oid. Mara zodra het huilen wordt haal ik em er wel uit en ga ik naar beneden. Ik merk nu het weer eerder licht is, ik het niet erg vind dat ze zo vroeg wakker zijn. Al vergeet ik altijd om s avonds op tijd naar bed te gaan.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 mar 2012 06:16

paprikameisje2 schreef:Ik merk nu het weer eerder licht is, ik het niet erg vind dat ze zo vroeg wakker zijn. Al vergeet ik altijd om s avonds op tijd naar bed te gaan.

Ja dat heb ik dus ook... en na een paar (slechte) korte nachten nekt het je wel. :?
Hier vanochtend 5 uur. Hij slaapt nu (gelukkig) weer. Ik ben er maar uit gegaan.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 mar 2012 08:41

Vervelend evelien dat hij oorpijn heeft! En korte nachten, ach ik merk dat dat zelfs went. Al kon ik er beter tegen toen ik niet werkte. Overdag rommel je thuis wel wat en hoef je niet na te denken. Op mijn werk zit ik stil en moet ik mij concentreren, maar na een gebroken nacht lukt dat niet zo goed. Gemiddeld hier toch nog wel 4x per nacht eruit en vanaf 6 uur standaard dag. Als ik het echt niet meer trek, ga ik gelijk met de kinderen naar bed, manlief doet de laatste voeding en ik de nachtshift.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 mar 2012 10:01

paprikameisje2 schreef:

buisjes een idee?? begreep dat hier onder de zoveel jaar, volgens mij 2, drie ooronstekingen binnen paar maand verwijs is al voor de kno.
en als de buisjes eruit zijn en opnieuw onrust, opnieuw direct buisjes.

ja ik ga ook naar kno! maar heb al tijdje geleden afspraak gemaakt en kan pas 5 april heen.. hij heeft nu weer een kuur gekregen.. deze keer een andere..

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 20 mar 2012 16:19

mooi jpc! ze lijkt wel op hannah he?

R heeft iets nieuws uitgevonden: 'duimen' op haar grote teen :lol:
en als je 'dada' zegt en zwaait begint ze met haar armen te maaien, prachtig!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 21 mar 2012 14:35

Wat een schatje jeepeecee!

Vraagje: Wij zijn op zoek naar een buggy naast onze Mima kinder/wandelwagen.
Iemand tips/advies? Waar moeten we op letten etc.?

Terug naar “Archief”