Wow, wat veel geschreven in korte tijd.
Sterkte dames!
@lammetje, ik herken veel van jouw situatie... Ik ben eind vorige week ook weer 3x bij de hap geweest en voelde me zo onbegrepen... De temperatuur van Floris schommelde enorm. Ene moment bijna 40 graden koorts, dan weer 36. Donderdag voelde ik me nog wel serieus genomen bij de HAP, maar vrijdag.... :S
Kreeg ik van de huisarts een brief mee wanneer je moet bellen met koorts. Tss... Ik voelde me echt voor l.l staan.. Terwijl met de kinderarts was afgesproken dat als hij koorts krijgt, hij direct die dag gezien moet worden door een huisarts, en bij geen keel/oorontsteking naar het ziekenhuis moet voor 'clean catch' urine opvangen.
Dat heb ik aangegeven maar was volgens de huisarts blijkbaar niet nodig. En ik durfde niet genoeg op m'n strepen te gaan staan. Heel vervelend...
Nu geen koorts meer, maar nog wel heel jengelig, huilen, slecht eten/drinken en lichte verhoging (tussen 36.1 en 38.2). Vandaag geprobeerd urine op te vangen, maar dat gaat steeds mis, heel irritant!
Als hij morgen nog zo is nog maar weer 's de huisarts bellen, en anders desnoods de kinderarts.
@evelien hier ook een mannetje dat heel veel wilde en dat rond 5 maanden nog niet kon. Kon ook echt geen 5 minuten in de box zitten. Toen hij met 6mnd ging kruipen veranderde al veel, al wilde hij toen helemaal niet meer in de box. Sinds een paar weken kan hij zich zelf (soms

) wel vermaken in de box, wat een verademing is dat! Succes met het maken van een keus hoe jullie verder moeten.