Waar ik heel veel op bespaar is kinderkleding. Ik koop zeer zelden iets voor het volle pond. Nu heb ik in de uitverkoop al een hele garderobe voor frederiek gekocht, in haar volgende maat. De bekende site van Liefie

vind ik geweldig, en ook een spijkerbroekje of spijkerrokje voor 4 euro bij een kinderkledingboetiek of Scapino, omdat het bij de winter hoorde, koop ik gewoon voor de zomer.
Ook voor mezelf heb ik afgelopen tijd 3 spijkerbroeken gekocht, die draag ik toch zomer en winter, maar waren nu met heel veel kortingen. Schoenen voor Jurian koop ik tot nu toe altijd in de uitverkoop, want bij de wintersale zitten altijd wel leuke half open schoenen, en in de zomersale zitten wel dichte schoenen. Scheelt dat hij niet zo hard groeit, dus hij heeft de hele winter op dezelfde schoenen gelopen die ik vorig jaar in de zomersale heb gekocht. Afgewisseld met een paar oude schoenen van zijn neef, ging best.
Wij moeten nu gewoon even een poosje wat opletten, omdat we binnenkort een flinke verbouwing aan ons huis krijgen, maar zelfs al zouden we niet meer op hoeven te letten, vind ik het nog een sport om kleding zo goedkoop mogelijk te kopen, maar wel van een redelijk of goed merk.
En luiers, altijd in de aanbieding. Staan nu nog 5 pakken te wachten

Net als shampoo, dat gebruiken we alleen van Andrelon, maar altijd in de aanbieding, stonden er een keer 10 flessen van beide soorten, belachelijk

Maar ach, dat gaat niet over de datum, en uiteindelijk was het vorige week toch echt helemaal op

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...