PPM, sterkte voor vrijdag.
Wij gaan ook altijd naar M, vandaag nog weer geweest met onze M. Het is voor ons maar 5 min. rijden, we gaan lekker binnendoor. Wanneer trouwt je zusje ook alweer?
Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:
Las ergens gewichtg van iemand, bedacht dat die bijna net zo zwaar en lang is als marijn!![]()
jeepeecee schreef:Wanneer gingen jullie kinderen in een groot bed slapen? H. moet zowiezo er van de zomer uit haar ledikant. Dan gaat E erin. We hebben gisteren een bed voor haar gekocht bij de ikea. Hij was deze 4 dagen afgeprijsd, dus hebben we het nu al gedaan. Maar nu zit ik met 3 grote dozen in mijn huis. Is het niet een beetje vroeg om 'm al neer te zetten?
Ben bang dat ze er dan elke keer uit komt. Maarja dat zal over een paar maanden wel niet anders zijn.
Jannoek schreef:net op t cb geweest, vind het echt verschrikkelijk, maar jaalleen zn lengte en gewicht vind ik leuk om te weten, maar verder...
Schipje schreef:@Vpk, hoeveel weken is ze en hoeveel dagen is ze eerder/later dan uitgerekend datum geboren? Dan zal ik even kijken. Gaat per week nl.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten